Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?

1. Data: 2003-01-19 14:54:27

Temat: Re: Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofila mi i "paradowcami"?
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiem, ale to co tu napisałeś jest niemal pochwałą bezprawia
>w majestacie prawa.:) Prawo w więzieniach jest zawieszone?
Hmm - może rzeczywiście powiedziałem za ostro.:-)
Po prostu w imię ochrony praw skazanych za przestępstwa pedofili (nie
chodzi tu tylko o gwałty, ale np. o krzyki, wytykanie palcami etc.)
zgodzono się na naruszenie praw dzieci.

>A to nie jest przymusowe?
Sąd może nakazać skierowanie na leczenie, ale w Polsce nie za bardzo są
ku temu warunki.

> Z uporem maniaka będę powtarzał, że kara
>jest tylko wygodnym, ale prawdopodobnie kosztownym półśrodkiem. Chodzi
>przecież tylko o to, żeby sytuacja się nie powtórzyła. Muszą istnieć
>jakieś psychologiczne sposoby.
Sposoby prewencji to np.:
- kastracja farmakologiczna, czyli regularne przyjmowanie pod nadzorem
leków znoszących popęd płciowy,
- stały nadzór (łącznie z monitoringiem elektronicznym).
Wszelako wszystko zasadza się na tym, że u nas po pierwsze brak
pieniędzy a po drugie "pięknoduchy" działają.
Natomiast w terapii psyschologicznej najważniejsza jest motywacja,
której brak zwykle.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-19 15:06:26

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Moze czesciej zamiast wiezienia powinno sie kierowac ludzi na przymusowa
>terapie i w ogole rozwijac wiedze na temat resocjalizacji i jej metody.
Może, ale w tym wypadku należałoby zrobić kilka rzeczy:
- poddanie się terapii warunkiem zawieszenia kary,
- stosowanie "kastracji farmakologicznej" i monitoringu elektronicznego
w tym okresie (co najmniej zawieszenia, który powinien być długi),
- kara zawieszona musi być wysoka i bezwzględnie egzekwowana w przypadku
naruszenia przez pedofila warunków zawieszenia.
Ale idę o zakład, że znajdą się osóbki, które będą protestowały, że to
narusza prawa człowieka etc.

Napisałem "jeśli".:-)))

>cytowales. Zauwaz jednak, ze na terapie trafil pedofil zmotywowany. Nie
>zmotywowany na nia nie trafil. Byc moze gdyby zamiast wiezienia skierowac
>takiego czlowieka na terapie od razu dodatkowe motywowanie znecaniem sie i
>gwaltem nie byloby potrzebne.
Warunkiem powodzenia terapii psychologicznej jest motywacja, więc
powyższe rozwiązanie (bez tego, co napisałem na początku) sprowadzi się
do tego, że delikwent odsiedzi n sesji i będzie zadowolony, że się
wykpił tanim kosztem od kary.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-19 19:48:05

1. Data: 2003-01-19 20:33:59

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 19 Jan 2003 15:54:27 +0100 "Artur Drzewiecki"
<d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
<2...@4...com>:

> Sąd może nakazać skierowanie na leczenie, ale w Polsce
> nie za bardzo są ku temu warunki.

Utrzymanie więźnia kosztuje, a pomijając czas spędzony w mamrze
w zasadzie niewiele daje, no chyba, że te represje ze strony
więźniów... Cóż, zawsze są jakieś problemy.

Zastanawiam się, czy problem został zauważony, czy też nasilił się.
Jeśli to ostatnie, to dlaczego? W głowach się przewraca od nadmiaru
wolności?

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-01-20 03:33:21

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Zastanawiam się, czy problem został zauważony, czy też nasilił się.
>Jeśli to ostatnie, to dlaczego? W głowach się przewraca od nadmiaru
>wolności?
Z jednej strony zaczęto o tym mówić i pisać a z drugiej strony polepszył
się kontakt ze światem i pedofile zaczęli się tłumaczyć w stylu:
"Ja wcale nie jestem pedofilem tylko <<boy loverem>>/<<lolita
loverem>>.".
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-20 03:36:31

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Czyli wychodzi na jedno, że pedofil powinien być izolowany (nawet
dożywotnio), jeśli istnieje ryzyko, że może powtórzyć to, co zrobił.
"Kastracja farmakologiczna" czy monitoring stanowią po prostu
łagodniejsze odpowiedniki izolacji.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-20 10:39:08

1. Data: 2003-01-20 10:41:49

Od: p...@w...pl (Paweł Droździak) szukaj wiadomości tego autora

w miare jak metody wychowania dzieci staly sie mniej autorytarne zaczeto
bardziej dzieci sluchac. Kiedy zaczely one miec glos i prawo do wlasnego
zdania okazalo sie, ze autorytaryzm w wychowaniu czesto sluzyl jako
doskonala przykrywka dla lamania granic tych najslabszych osob.

Czyli zwyczajnie wyszlo na jaw to co od dawna istnialo w ukryciu.

Pozdr,
Pawel Drozdziak

1. Data: 2003-01-20 11:08:57

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jan 2003 04:33:21 +0100 "Artur Drzewiecki"
<a...@4...com>:

> Z jednej strony zaczęto o tym mówić i pisać a z drugiej strony polepszył
> się kontakt ze światem i pedofile zaczęli się tłumaczyć w stylu: "Ja
> wcale nie jestem pedofilem tylko <<boy loverem>>/<<lolita loverem>>.".

Mniejsza o terminologię - to nie jest tolerowane i tyle.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-01-20 17:03:01

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Mniejsza o terminologię - to nie jest tolerowane i tyle.
Zgadza się.:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

Symetria życia - wypociny, lub elaborat.
Anafranil u kobiety karmiacej...
Ktorz dobry psychoterapeuta w Poznaniu?
o cierpieniu
Prosze o wypelnienie ankiety