Dlaczego już nie chudnę?

1. Data: 2003-08-07 10:04:46

Temat: Dlaczego już nie chudnę?
Od: "Mila" <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Wiem, że już macie dosyć pytań
dotyczących diety kopenhaskiej,
ale ja mam jeszcze jedno.
Troche się o tej dietce naczytałam
ale nie znalazłam nic co by mi teraz
mogło wyjaśnić mój problem.

Dietę zaczęłam w czasie przerwy 7 dniowej
od tabletek antykoncepcyjnych.
Przez pierwsze 7 dni tzn. od poniedziałku do niedzieli
waga spadła mi z 74 kg do 69,5.
Dziś jest 11 dzień a waga nadal stoi w miejscu,
jak wcześniej mi poradzono, przestałam używać
oliwy, ale za to palę od tego poniedziałku papierosy (1-3 góra dziennie)
Dziś będe brała już 5 tabletkę.
Ogólnie przez całą dietę czuje sie dobrze,
nic nie boli, żadnych zawrotów głowy.
Od tego poniedziałku zaczęłam chodzić na pieszo do pracy i z pracy
tj. 40 min. do pracy i 40 min. z pracy.
Jem wszystko zgodnie z instrukcją i nic,
wiem że zostały mi jeszcze 2,5 dnia
moge mieć jescze nadzieje że chociaż 1 kg schudne?

Czy mogę tą dietę powtórzyć za pół roku,
robiąc wtedy 2 miesięczną przerwe w braniu tabletek.
Będe miała wtedy większe szanse na schudnięcie?

Będę wdzięczna za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Zniechęcona Mila.

2. Data: 2003-08-07 10:10:15

Temat: Re: Dlaczego już nie chudnę?
Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mila" <m...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> Dietę zaczęłam w czasie przerwy 7 dniowej
> od tabletek antykoncepcyjnych.
Może lepiej używać te tabletki i więcej ruchu!!!
d.

3. Data: 2003-08-07 12:32:19

Od: "OżdżdA" <o...@m...tppi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości

> przy tabletkach antykoncepcyjnych????Nie szkoda ci zdrowia dziewczyno???
Zawód może tego wymaga?

--
acinwożdżd

4. Data: 2003-08-07 12:36:38

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Dietę zaczęłam w czasie przerwy 7 dniowej
> od tabletek antykoncepcyjnych.
> Przez pierwsze 7 dni tzn. od poniedziałku do niedzieli
> waga spadła mi z 74 kg do 69,5

to efekt samej diety-usuniecie z organizmu nadmiaru wody oraz efket tabletek
a raczej ich odstawienia tez dziala to odwadniajaco
.
> [...]

przy tabletkach antykoncepcyjnych????Nie szkoda ci zdrowia dziewczyno???

> Od tego poniedziałku zaczęłam chodzić na pieszo do pracy i z pracy

to najlepsze co do tej pory dla siebie zrobilas,niestety...

> Jem wszystko zgodnie z instrukcją i nic,
> wiem że zostały mi jeszcze 2,5 dnia
> moge mieć jescze nadzieje że chociaż 1 kg schudne?

trudno mi powiedziec,jesli zmienisz diete na inna,rozsadniejsza,to
aschudniesz wiecej.

> Czy mogę tą dietę powtórzyć za pół roku,
> robiąc wtedy 2 miesięczną przerwe w braniu tabletek.
> Będe miała wtedy większe szanse na schudnięcie?
Bledne kolo.Do tabletek wrocisz i co wtedy?
Moze tabletki zle dobrane?
A jesli chodzi o diete-wez sie za jakas logiczna diete a nie za
glodowki.Pozbawisz sie frustracji i schudniesz.
Pozdrawiam Hafsa

h...@g...pl

5. Data: 2003-08-07 17:20:59

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli chodzi o diete-wez sie za jakas logiczna diete a nie za
> glodowki.

nie mylmy pojęć, dieta niskokaloryczna to nie głodówka

pozdrawiam Chaciur

6. Data: 2003-08-08 07:02:18

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...@i...gazeta.pl...

> nie mylmy pojęć, dieta niskokaloryczna to nie głodówka
>
> pozdrawiam Chaciur
A probowales kiedys 13-tke,niewiele sie rozni od glodowki a na pewno
wprowadza w tryb glodowy Hafsa

7. Data: 2003-08-08 08:40:14

Temat: Odp: Dlaczego już nie chudnę?
Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgvhtq$9km$...@i...gazeta.pl...

> A probowales kiedys 13-tke,niewiele sie rozni od glodowki a na pewno
> wprowadza w tryb glodowy Hafsa

Hafsa, mnie chodzi raczej o to żeby na grupie, która z nazwy już samej
zajmuje się dietami nie mieszać pojęć. Jeżeli głodówką nazwiesz
13-tke to jak nazwiesz głodówkę?

pozdrawiam Chaciur

8. Data: 2003-08-08 09:46:01

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hafsa, mnie chodzi raczej o to żeby na grupie, która z nazwy już samej
> zajmuje się dietami nie mieszać pojęć. Jeżeli głodówką nazwiesz
> 13-tke to jak nazwiesz głodówkę?

Jesli samochodem nazwiesz malucha, to jak nazwiesz samochod?

Twoja argumentacja jest chybiona :)

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

9. Data: 2003-08-08 10:59:39

Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgvti8$vtb$...@f...acn.pl...

> Jesli samochodem nazwiesz malucha, to jak nazwiesz samochod?
>
> Twoja argumentacja jest chybiona :)

No niestety ale 13-tka nie jest rodzajem głodówki.
Głodówka to nie jest nazwa dla diet niskokalorycznych.
Właśnie dla tego na to zwracam uwagę, że wiele osób,
między nimi i Ty nie rozróżniają tego.
Głodówka to Ferrari a 13-tka trabant z napisem ferrari.
I nie mogę patrzeć jak ktoś mówi 'O ferrari!' pokazując
na tego trabanta ;)

pozdrawiam Chaciur

10. Data: 2003-08-08 13:29:45

Temat: Re: Odp: Dlaczego już nie chudnę?
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur <gchat@na wirtualnej polsce.pl> napisał(a):

> Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
dyskusyj
> nych napisał:bgvti8$vtb$...@f...acn.pl...
Ok,masz racje,ja po prostu uzylam zlego slowa-powinnam napisac glodowanie.Bo
w istocie ta dieta tym wlasnie jest ,nie ma sensu rozpetywac piekla o moje
przejezyczenie.Hafsa

Zauważyłam pewne poruszenie
pojawil sie TROLL
Powitanie