Dlaczego kobiety nie mają gustu?

11. Data: 2016-06-24 11:29:11

Temat: Re: Dlaczego kobiety nie mają gustu?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:23, Ghost pisze:

> Mówisz, że twoja wiedza o rzeczywistości pochodzi z takich obrazków?

Obrazek jest zgodny z moim doświadczeniem. Bo są obrazki mówiące prawdę
oraz kłamliwe.

12. Data: 2016-06-24 11:31:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 11:08:51 +0200, pinokio napisał(a):

> [...]
y-2.jpg

> NO i widać, że kobiety odrzucają porządnych facetów,

GDZIE to widać? Na tym OBRAZKU?
33333333->

> którzy wydają im
> się nudni, i wybierają karków i zboczeńców. A potem dziwią im się że
> życie im się nie układa.

Dodajmy - GŁUPIE kobiety.

> Weźmy przykład: mordercy w więzieniach dostają listy uwielbienia od
> kobiet. Bo kobiety poszukują testosteronu. Taki przestępca ma go dużo.

To nie kobiety - to nieuświadomione masochistki. Same się proszą o cięgi.
Swiat jest pełen takich LUDZI obu płci. To niczego wspólnego nie ma z
testosteronem, to jest masochizm.

13. Data: 2016-06-24 11:33:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:31, Ikselka pisze:
> To nie kobiety - to nieuświadomione masochistki. Same się proszą o cięgi.
> Swiat jest pełen takich LUDZI obu płci. To niczego wspólnego nie ma z
> testosteronem, to jest masochizm.

Jak pisał Kisiel:"Masy są zawsze pod wrażeniem siły, jedynie rzadko
dobroci."

14. Data: 2016-06-24 13:48:14

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

W dniu 24.06.2016 o 11:23, Ghost pisze:

>>> kobiet. Bo kobiety poszukują testosteronu. Taki przestępca ma go dużo.

>Obrazek jest zgodny z moim doświadczeniem.

A ono wcale nie musi być reprezentatywne. W dodatku nie jest wolne od
subiektywności percepcji.

15. Data: 2016-06-24 13:49:39

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Jak pisał Kisiel:"Masy są zawsze pod wrażeniem siły, jedynie rzadko
>dobroci."

Rozumiem, że skoro słowo masa, jest rodzaju żeńskiego, to wszystko ci się
zazębiło. Gratuluję.

16. Data: 2016-06-24 19:35:23

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2016 18:37:19 +0200, pinokio napisał(a):

y-2.jpg
> https://kefir2010.wordpress.com/2015/06/19/to-mezczy
zni-sa-dyskryminowani-feministki-bezczelnie-klamia/

> [...]
> Tak samo jest w życiu realnym.

LOL

--
M.

17. Data: 2016-06-24 19:36:04

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 11:04:48 +0200, Ikselka napisał(a):

y-2.jpg

> Tak. No i?

Nie widzisz, że to "życie realne"? :-)

--
M.

18. Data: 2016-06-24 19:44:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 19:35, Fragi pisze:

y-2.jpg
zni-sa-dyskryminowani-feministki-bezczelnie-klamia/

> LOL

Skąd takie powodzenie u kobiet mają karki naładowane testosteronem ?

19. Data: 2016-06-24 19:47:22

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 19:44:17 +0200, pinokio napisał(a):

y-2.jpg
>>> https://kefir2010.wordpress.com/2015/06/19/to-mezczy
zni-sa-dyskryminowani-feministki-bezczelnie-klamia/

> Skąd takie powodzenie u kobiet mają karki naładowane testosteronem ?

Nie mam bladego pojęcia. I nie mam takich spostrzeżeń.

--
M.

20. Data: 2016-06-24 19:51:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 19:47, Fragi pisze:

> Nie mam bladego pojęcia. I nie mam takich spostrzeżeń.

A Hitler, mający poklask u kobiet?

Prymitywizm duchowy
Nie ma pamięci wody
Papież Franciszek