Dlaczego ludzie się tatuują?

31. Data: 2009-05-18 08:41:50

Temat: Re: Dlaczego ludzie si? tatuuj??
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1sbu3un8mk3e1.wivcna0c7dnt$.dlg@40tude.net...

> Ty masz coś do buraków i wsi - chorobliwa fiksacja.

Mam wrazenie ze ogromnie zakompleksiony.
Duch

32. Data: 2009-05-18 09:04:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Mam wrazenie ze ogromnie zakompleksiony.
> Duch

namalować buraczków lepiej ,niż się prezentują,to są kompleksy.Jak
zwykle stadny Duch myślący stereotypami nawet nie widzi siebie i tego
w czym żyje.

33. Data: 2009-05-18 09:06:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

Głąbie, napisz w którym pokoleniu uważacie się za wykształciuchów?
Czy ty nie ma na imię Ludwig?

34. Data: 2009-05-18 09:17:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
p.googlegroups.com...

> G??bie, napisz w kt?rym pokoleniu uwa?acie si? za wykszta?ciuch?w?
> Czy ty nie ma na imi? Ludwig?

Weryfikuje się z zachowania,a nie pochodzenia,a buractwo niestety
pokazuje swoim zachowaniem,że ludzmi nawet nie są .Tak jak się
odróżnia kryminalistę od normalnego obywatela.Ty byś pytał o
pochodzenie obywatela?Po prostu obywatel nie łamie prawa,a
kryminalista tak.

35. Data: 2009-05-18 13:00:57

Temat: Re: Dlaczego ludzie się tatuują?
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> -popularne w subkulturze narkomanów czy prostytutek, nie wiem czemu,
> moze cos chca zamanifestowac, pokazac sie, czuja sie samotni i wykluczeni?

A dlaczego _wszystkie_ (z może małymi wyjątkami) małe dziewczynki
lubią sięmalować w kotki/pieski/misie i inne takie na bale ?

36. Data: 2009-05-18 13:28:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał:

> A dlaczego _wszystkie_ (z może małymi wyjątkami) małe
> dziewczynki

Nie tylko małe! Moja 10-latka wyszła ostatnio z Ikei z pięknym
floralem na czole :)

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2009-05-18 13:36:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał(a):
> U�ytkownik "Duch" <n...@n...com> napisa� w wiadomo�ci

> A dlaczego _wszystkie_ (z mo�e ma�ymi wyj�tkami) ma�e dziewczynki
> lubi� si�malowa� w kotki/pieski/misie i inne takie na bale ?

Ja bym raczej zapytał,dlaczego Duch jest tak skrajnie stadny i powiela
stereotypy społeczne.W głębszym sensie =osoba wytatuowana jest
prowokacją,gdyż bije po podświadomości i osoba stadna widzi odbicie
siebie, którego wyparł na rzecz stada,a więc brzydzi się siebie,a nie
osoby wytatuowanej.===================

    "W naszej kulturze wszelkie tego rodzaju upiększanie jest
ostentacyjnym odejściem od konwencji. Osoba wytatuowana, z powpinanymi
w ciało ozdobami, zaznacza swoje odrębne miejsce w społeczności i
niechęć do identyfikowania się z jakąkolwiek grupą. Mówi po prostu
wszystkim członkom społeczeństwa - nie!" - komentuje Ewa Nowicka.

38. Data: 2009-05-18 13:37:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko małe! Moja 10-latka wyszła ostatnio z Ikei z pięknym
> floralem na czole :)

A to drugie dziecko?

39. Data: 2009-05-18 13:38:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A to drugie dziecko?

Twoja Atena? Nie wiem, nie ganiam za nią.

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2009-05-18 13:41:33

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com>
e.googlegroups.com

[...]
> [...]
> w ciało ozdobami, zaznacza swoje odrębne miejsce w społeczności i
> niechęć do identyfikowania się z jakąkolwiek grupą.[...]

Poza grupą tatuujących się. Coraz większą.

Saulo

MARSCH !!! MARSCH !!!
DLACZEGO...
WYBORY ?!