Dlaczego mąż chce do mamy?

41. Data: 2003-11-22 15:03:02

Temat: Re: Dlaczego mąż chce do mamy?
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <8...@2...17.138.62>, ze ...@...Q twierdzi...

|Nie - nie znaczy!
|To że ktoś się czuje zmuszany znaczy tylko że "czuje się
|zmuszany"
|i nic więcej

No nie wiem. Zakladajac normalnosc czlowieka, bez manii przesladowczych
i podobnych problemow, to odczucie ze go ktos do czegos zmusza, jest
jednak powiazane z rzeczywistym zmuszaniem. Tak jak w konkretnym
opisanym przez inicjatorke watku przypadku.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

42. Data: 2003-11-22 15:10:22

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał
w wiadomości news:MPG.1a29990f93c282698978b@news.onet.pl...
> [...]
> jednak powiazane z rzeczywistym zmuszaniem. Tak jak w
konkretnym
> opisanym przez inicjatorke watku przypadku.

A znasz definicję molestowania seksualnego?
;-))))

Pozdrawiam
Qwax

kiedy z dzieckiem do kosciola