Dlaczego mąż chce do mamy?

31. Data: 2003-11-20 12:32:06

Temat: Re: Dlaczego mąż chce do mamy?
Od: "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bpi579$51o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A jak nie była w ciąży to chętnie uczestniczyła w życiu rodziny męża,
czyli
> TERAZ JEJ RODZINY? Czy też przyszło to z ciążą?
> Dbałość o więzi rodzinne wymaga wysiłków, czasem trzeba jechać w tym celu
> samochodem. A w nocy to radzę spać.

JEJ RODZINA to jej mąż i dzieci, przede wszystkim i na pierwszym miejscu.
Czasem trzeba nie pojechać samochodem żeby zadbać o więzi rodzinne. A w nocy
co robi to jej sprawa, jedni lubią spać inni dbać o więzi rodzinne.

Ola

32. Data: 2003-11-20 12:40:25

Od: "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <b...@k...russia> napisał w wiadomości
> Latem Z. Boczek wyklawiaturzyl(a):

> a cos nie odpowiada?

odpowiada częściej, niż byśmy sobie tego życzyli niestety...

pozdrawiam,
Ola

33. Data: 2003-11-20 13:12:58

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marudzik" <m...@g...pl> wrote in message
> Czy mąż ma prawo zmuszać żonę do regularnych spotkań z teściami, jeśli ona
> tego nie chce?

IMHO w zadnym wypadku - nie.

Idz na kompromis - niech bierze dzieciaki i sam zasuwa jak ma ochote :-)
Rodzicom zawsze moze powiedziec ze cos Ci wypadlo, masz spotkanie z
kolezanka, czyn niedzielny, dzien bez ruchu (chcesz utyc) itp :-)

34. Data: 2003-11-20 13:56:34

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, bardzo mi pomogły lepiej zrozumieć problem
i upewniły że robię słusznie. Doszliśmy z mężem do kompromisu, zobaczymy jak
to będzie wyglądać w praktyce. Uzgodniliśmy, że w najbliższym czasie teściów
będziemy zapraszać do nas, a częstotliwość spotkań nie pogorszy się, bo tak
akurat pasuje (Święta, Urodziny itp.).

W kwestii regularności i poczucia obowiązku niestety nie rozumiemy się do
końca - mąż lubi regularność i czuje obowiązek odwiedzania rodziców. Tak
został wychowany i nie wiem jak go przekonać, że obowiązek nie istnieje.
Problem może więc za jakiś czas powrócić...

A jeśli chodzi o zmuszanie, to może trochę źle wyraziłam się i nie wszyscy
to dobrze zrozumieli. Chodzi o presję, poczucie że powinnam, bo tego ode
mnie oczekują, podczas gdy nie zawsze mi to pasowało. Zawsze mogłam przecież
odmówić, ale czułabym się z tym źle. Właśnie mąż i teściowie wpędzali mnie w
poczucie winy. A tak być nie powinno, podobnie jak nie powinnam robić czegoś
wbrew sobie.

Marudzik

35. Data: 2003-11-20 20:35:26

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Jakubowscy wyklawiaturzyl(a):

> odpowiada częściej, niż byśmy sobie tego życzyli niestety...

No to jak odpowiada to alles is gut, a ze czesciej niz zyczycie sobie:
das ist nicht mein problem.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

36. Data: 2003-11-20 22:17:31

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż S.Stefanek i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Tak powiedz mu, że nie pasuje ci jego rodzina. NIech ją zmieni i to szybko
> bo żona "nie czuje się w ich domu swobodnie".
> To pisze Hanka czy już jej kotek?

To pisze Stefanek czy jego tasiemiec (żeby właściciela ośmieszyć) w
swoich prośbach o ciasteczko i szklaneczkę mleka?

--
Twoja wypowiedź urzekła mnie w sposób,
jaki rezerwuję tylko dla Monty Pythona.

37. Data: 2003-11-20 22:19:25

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Bischoop i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> a cos nie odpowiada?

Oj, piszę wspak sobie... :)

--
Z cyklu 'Tolerancyjni wegetarianie dzieciom':
"Najwyżej moje dzieci nie będą się przyjaźnić z dziećmi rzeźników.

38. Data: 2003-11-22 14:39:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał
w wiadomości news:MPG.1a259d3566d14e7b989d98@news.onet.pl...
> In article <bpfuhd$h7m$1@nemesis.news.tpi.pl>,
> s...@P...onet.pl says...
i podtrzymuje więzi
"obowiązek" dla ludzi z
Inni się maja
pretensjami

> Bede podtrzymywal moje prostackie odpowiedzi.
>
> Jesli ktos czuje sie zmuszany to znaczy ze ktos go zmusza.

Nie - nie znaczy!
To że ktoś się czuje zmuszany znaczy tylko że "czuje się
zmuszany"
i nic więcej

> A maz nie ma
> prawa zmuszac zony do niczego.
>
> Tak samo jak zaden obowiazek odwiedzania rodzicow czy
tesciow nie
> istnieje. I te odwiedziny maja wynikac z checi a nie z
obowiazku. Z
> naturalnego odruchu, a nie z przymusu odwiedzanych czy TZ.

Co do reszty zgoda
Qwax

39. Data: 2003-11-22 14:43:02

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl>
napisał w wiadomości news:bpic6e$25r8$1@news.atman.pl...

> [...]
> czyli
jechać w tym celu

> JEJ RODZINA to jej mąż i dzieci, przede wszystkim i na

O ile dobrze pamiętam to po ślubie JEJ i JEGO rodziny
zostały połączone i aktem woli stały się ICH rodzinami - od
ciotecznej babki po stryjecznego wnuka.

Pozdrawiam
Qwax

40. Data: 2003-11-22 14:47:46

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudzik" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bpg16s$8c3$1@inews.gazeta.pl...
dzieckie, Ty zostań w

> Jestem pewna, że mąż byłby zdolny do takiego poświęcenia
dla matki, ale...
> "Starsze" dziecko jest niestety jeszcze małe (21 mies.),
"temperamentne" i
> nieobliczalne, a mąż niezbyt odpowiedzialny (w opiece nad
dzieckiem).

No to może najwyższy czas 'zmusić go' do odpowiedzialności

O ile jeszcze przed chwilą Twój TŻ miał u mnie minusa to
teraz Twój minus bije go na głowę.
Wybacz ale mam uczulenie na kwoki.

Qwax

kiedy z dzieckiem do kosciola