Dlaczego nie mogę obrócić głowy w lewo?

1. Data: 2003-04-14 12:11:06

Temat: Dlaczego nie mogę obrócić głowy w lewo?
Od: "spacerunner" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Fajna jest ta grupa.
Mam pytanie:
Dlaczego nie mogę obrócić głowy w lewo?
Łupnęło mnie gdy schylałem się rano do szafki i od tamtej pory, jak tylko
próbuję zrobić skręt, to boli jak cię mogę. Miedzy plecami a szyją i nie da
rady w lewo. W drugą normalnie.
Masaż nie pomaga, ibuprom nie łagodzi, co jest? Dodam, że to raczej nic
poważnego i liczę, że przejdzie, ale co to za złośliwa dolegliwość?
Pytam na serio.
Spacy

2. Data: 2003-04-14 12:35:52

Temat: Re: Dlaczego nie mogę obrócić głowy w lewo?
Od: "Daniel_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spacerunner" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Masaż nie pomaga, ibuprom nie łagodzi, co jest? Dodam, że to raczej nic
> poważnego i liczę, że przejdzie, ale co to za złośliwa dolegliwość?

mam tak nie raz. Naderwałaś mięsień. Przejdzie. Smaruj maścią ale to mało
pomaga

3. Data: 2003-04-14 13:55:46

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na przyklad jak zle spie, albo po dlugim
snie boli mnie kark, wystarczy go mocno
skrecic (rekami) w jedna i druga strone. To
pomaga (mi :)) na jakis czas.

4. Data: 2003-04-14 15:22:55

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

14 kwiecień 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o 14:35 *Daniel_J*
<b7e9us$gcn$1@atlantis.news.tpi.pl> namalował/a:

> mam tak nie raz. Naderwałaś mięsień. Przejdzie. Smaruj maścią ale to mało
> pomaga

Żel Fastum pomoże.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

5. Data: 2003-04-15 06:11:55

Od: "Daniel_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loli_pop" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja na przyklad jak zle spie, albo po dlugim
> snie boli mnie kark, wystarczy go mocno
> skrecic (rekami) w jedna i druga strone. To
> pomaga (mi :)) na jakis czas.

czasami (przeważnie) skutek jest właśnie odwrotny. Jak naderwiesz mięsień to
tym możesz jedynie pogorszyć

6. Data: 2003-04-15 06:15:28

Od: "Daniel_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam tak nie raz. Naderwałaś mięsień. Przejdzie. Smaruj maścią ale to mało
> pomaga

wykrakałem. Wczoraj na siłowni schyliłem się po drążek i .... łoł - ale mnie
strzyknęło. W lewą stronę nie mogę obrócić głowy. Ból niesamowity. Mam to
przeciętnie co 2 tyg. Wkońcu się doigram. Miałem już tak ze 2 razy że przez
2 dni nie mogłem się ruszyć. Leżałem w łóżku jak zwłoki. O spaniu nie było
mowy. Teraz jak już czuję że coś zaczyna boleć to próbuję powolutku
rozruszać ręce, kark - ale bardzo ostrożnie bo gwałtowne ruchy tylko
zaszkodzą. I starać się jak najmniej nadwyrężać to miejsce.

pluca... powtórze sie.... kaszel
interpretacja opisu przeswietlenia-help!
AKTYWIZA -- kto to produkuje, jak to wygląda
swędzenie, alergia???
Laboratoryjny test ciazowy ???