Dlaczego nie rodzą?

61. Data: 2013-09-21 18:01:06

Temat: Re: Dlaczego nie rodzą?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Sep 2013 12:04:28 +0200, Trybun napisał(a):

> Znacznie bardziej groźni dla społeczeństwa uczciwych ludzi są ci co to w
> taki czy inny sposób wydzierają innym ich stan posiadania za
> przyzwoleniem prawa. Bardzo często ich się nazywa "biznesmenami".

Dobrze że piszesz cudzysłów, bo ja znam kilku bez - i oni są uczciwymi
ludźmi.

62. Data: 2013-09-21 18:01:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Sep 2013 12:04:56 +0200, Trybun napisał(a):

> Tylko oczy otwarte na otaczającą nas rzeczywistość, a zamknięte na
> wylewającą się z mediów propagandę:-)

..albo mieszkasz w Irlandii 3333-)

63. Data: 2013-09-21 18:12:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ozegnanie-z-transformacja,nId,1022460

> A daj spokój z tymi linkami do "złotych myśli" różnych oszołomów, a często
> nawet i do pospolitych durniów nie mających większego pojęcia o sprawie.
No cóż, jak ktoś nie chce czegoś zobaczyć, to nawet jak mu się pod nos
podstawi- i tak nie zauważy. No_ale_to_Twój_wybór. A czytania jest na 5
minut- wybrałem to- bo to naprawdę akuratny tekst.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

...i na do widzenia.
Cza-a-as jak rzeka, jak rze-e-e-eka płynie...
Na dzień dobry :-)
Jakbym MŚK słyszała :-D
Okupacja