Okupacja

1. Data: 2013-09-13 02:15:22

Temat: Okupacja
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://mobile.natemat.pl/24987,szesc-powodow-przez-k
tore-wierni-odwracaja-sie-od-kosciola

"Nie ma drugiej takiej religii, która zniszczyłaby tyle istnień ludzkich, co religia
katolicka. Inkwizycja, palenie kobiet - domniemanych czarownic - likwidacja całych
narodów, prześladowania niewierzących, heretyków, żydów, tak zwanych sekt; związki
Kościoła z dyktatorami (Mussolini, Franco, Hitler, Pinochet), z mafią (Calvi, Sidona
etc.); wykorzystywanie niewinnych dzieci i młodych ludzi do celów seksualnych przez
papieży, biskupów i księży; oszustwo celibatu, który trwa, chociaż mnóstwo księży
żyje z partnerkami lub partnerami (co opisałem w moich książkach: "Eros und Klerus" i
"Casanovas in Schwarz"). Współczesne państwa i rządy w wyniku własnej słabości lub
głupoty popierają mity o moralnym autorytecie Kościoła i jego niezbędności dla
prawidłowego funkcjonowania społeczności ludzkiej. Dzięki temu Kościół zyskuje na
znaczeniu i rośnie w siłę, także finansową. Tymczasem każdy człowiek ma własne
sumienie i musi zbudować swój własny system etyczny, jeżeli nie chce się stać wasalem
propagandy, konwencji i ślepej dogmatyki Kościoła. " W pełni zgadzam się ze słowami
wypowiedzianymi przez byłego duchownego, pana Hubertusa Mynarka, profesora,obecnie
dziekana Uniwersytetu Wiedeńskiego. Nie podoba się mi to, że nieudolne rządy
pozwalają Kościołowi na bycie autorytetem moralnym, na zastraszanie polityków i
społeczeństwa, że nie robią nic, aby bronić naród przed coraz większymi zakusami
kościoła. Warto pamiętać, że Kościół katolicki nie jest on prawdziwą religią, lecz
konglomeratem rozmaitych religii i światopoglądów. Można w nim znaleźć elementy
chrześcijaństwa, religii pogańskich, filozofii antycznych i współczesnych. Katolicyzm
jest pozbawiony oryginalności. Wierzący nie odnajdzie tutaj żadnej prawdy wiary,
która nie zostałaby ukradziona jakiejś innej religii, np: zmartwychwstanie. A jest
zdradą religii, ponieważ nadużywa jej do manipulowania ludźmi, ogłupiania ich i
wykorzystywania, a nie do przedstawiania Boga. Szczerze mówiąc to ludzie
niewierzący, wyznawcy innych religii, agnostycy mają serdecznie dość obecności
Kościoła w życiu politycznym i społecznym, ciągłego zastraszania, wyłudzania z
budżetu pieniędzy podatników, uzurpowania sobie wielkiej roli w państwie. Chcemy mieć
w końcu prawo do wypowiadania swoich poglądów bez zagrożenia, że poseł PiS,
Solidarnej Polski i szkodliwe fundacje pro-life poczują się urażone i będą gnębiły
ludzi myślących inaczej niż oni i biskupi. Mamy dość duchownych wzywających do
ubóstwa, poświęcania siebie jeżdżących najlepszymi samochodami i mieszkających w
pałacach. Mamy po dziurki w nosie opowiadania o ewangelicznej miłości przez osoby,
które podżegają do nienawiści wobec dzieci z in vitro, ginekologów przepisujących
antykoncepcję, wykonujących in vitro, czy usuwających ciążę, w przypadku kiedy płód
ma kilka uszkodzeń genetycznych. Domagamy się karania duchowieństwa w sytuacji, kiedy
nawołują do nienawiści wobec związków partnerskich, osób homoseksualnych ,
lewicowców, twórców krytykujących kościół. Nie chcemy , aby Polska była ośmieszana
przez przedstawicieli kleru uważających, że ich pomysły są ważniejsze od prawa
stanowionego, czy też przed duchowieństwo wyrażające pogląd, że zapłodniona komórka
jajowa jest człowiekiem, opowiadających bajki o wskrzeszeniach, czy uleczeniu raka
dzięki modlitwie. Ubolewamy nad tym, że nasz piękny nadwiślański kraj jest
kompromitowany przez pewnego księdza, który opublikował listę zagrożeń duchowych, na
których znaleźli się najwięksi twórcy muzyki rozrywkowej, symbole kulturowe i dzieła
literackie. Mamy oto początek nowej listy "ksiąg zakazanych". Chcemy żyć w normalnym
kraju bez strachu, w państwie szanującym prawa człowieka. Zależy nam na tym, aby
nasze dzieci i ich nauczyciele nie były zmuszani do udziału we mszach szkolnych i
rekolekcjach, aby wyprowadzić religię ze szkół i móc wychowywać dzieci zgodnie ze
swoim światopoglądem bez obawy o to, najmłodsi że będą wyśmiewani w szkole z powodu
niewiary w Boga. Wierzący mogą posyłać dzieci na religię do salek katechetycznych.

2. Data: 2013-09-13 15:14:01

Temat: Re: Okupacja
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 02:15, glob pisze:
> [...]
szkole z powodu niewiary w Boga. Wierzący mogą posyłać dzieci na religię do salek

Daj spokój - to nie religia jest winna. Nie ma w niej przesłań do
palenia ludzi na stosie czy w ogóle zabijania kogokolwiek z gatunku homo
sapiens.. Mało tego ta religia kategorycznie tego zabrania. A więc nie
obciążajmy winami nielicznych, zbrodniczych kreatur całej instytucji.

3. Data: 2013-09-13 17:03:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem Inkwizycja była w porządku to ludzie nie zrozumieli jej szlachetności, biedny
kościół robił dokładnie wszystko aby kobiety nie wskakiwały na stos. Ale one się
zawzieły i już zbiorowo i już masowo pchały się jedna przez drugią, nawet wymuszając
kolejkę, a księża i cały kościół błagali na klęczkach co by nie a one tak. Żydzi to
samo zawzieli się mordować zawzięcie samych siebie, a protestanci jakiej obsesji
dostali jak tylko kawałek katola zobaczyli, łub celowo na szpadę wskakiwał, oniemiały
kler ganiał w tą i spowrotem by ratować, a to jebane celowo uciekało aby samego
siebie zaprześladować. Teraz też dzieci ludzie muszą leczyć, co malec jak tylko
kolaratkę zobaczy odrazu z wyskoku na penis księżowski wskakuje i biednego pasterza
gwałci, bo to wychowanie lewackie rozruby i gwałty niemowlaków nauczyły.

4. Data: 2013-09-13 20:10:58

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>Mało tego ta religia kategorycznie tego zabrania. A więc nie obciążajmy
>winami nielicznych, zbrodniczych kreatur całej instytucji.

Święte słowa. Ale religia sprzyja ujawnianiu się takich potworów mimo iż
formalnie zabrania krzywdzenia bliźniego. DLACZEGO tak sie dzieje, że od
niepamietnych czasów człowiek znęca sie nad swoim bliźnim? Dlaczego
organizacje religijne sprzyjają szerzeniu się patologii tak jak i ich
świeckie odpowiedzniki ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

5. Data: 2013-09-13 20:57:50

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 20:10, LeoTar pisze:
> [...]
> że od niepamietnych czasów człowiek znęca sie nad swoim bliźnim?
> Dlaczego organizacje religijne sprzyjają szerzeniu się patologii tak

Człowiek jest tylko człowiekiem, a władza deprawuje. Czyli oczekiwanie
że ludzie kościoła będą w czymś lepsi od innych, jest oczekiwaniem
gruszek na wierzbie. Ważne jest jednak przesłanie jakie głosi Kościół, i
na tym polega jego wyższość nad instytucjami świeckimi. Jest tam i o
wybaczaniu, nadziei itd. I tego się warto trzymać, a nie zdania
zaślepionych (czym?) krytykantów.

6. Data: 2013-09-13 20:59:05

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 17:03, glob pisze:
> [...]
gwałci, bo to wychowanie lewackie rozruby i gwałty niemowlaków nauczyły.

Ćzyli dla Ciebie to nadal Kościół jest winien kiedy ksiądz rozrabiaka
rozwali stoisko w markecie z "filmami dla dorosłych", policja nie
interwaniuje - kto winien? - oczywiście kościół..
Co mnie jeszcze uderza, to z tą nowomową - "molestowanie", tak się
składa że pewnie więcej niż 90% tych spraw to oskarżenia po latach,
kiedy to tak naprawdę oskarżany nie jest w stanie się obronić. Nie
przypomina to Ci lat minionych i metod Św. Inkwizycji?

7. Data: 2013-09-13 21:02:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No mają na kącie miliony więcej ofiar niż wszystkie dwudzistowieczne totalitaria, no
przebaczali i napewno dawali nadzieje.

8. Data: 2013-09-13 21:04:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak debilu to kler mordował ta instytucja w całości, bo ta ideologia to ideologia
mordu ty przygłupie.

9. Data: 2013-09-13 21:17:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:59:05 +0200, Trybun napisał(a):

> pewnie więcej niż 90% tych spraw to oskarżenia po latach,
> kiedy to tak naprawdę oskarżany nie jest w stanie się obronić

Syndrom fałszywych wspomnień.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%82szywe_wspomnien
ie
http://kopalniawiedzy.pl/falszywe-wspomnienia-swiade
k-rozmowa-dezinformacja-dr-Helen-Paterson,11064
http://www.traditia.fora.pl/swobodna-dyskusja,11/dra
mat-oskarzonych-ksiazkowy-raport-kaplanow-falszywie,
5976.html

http://prawica.net/node/11235

"Syndrom fałszywych wspomnień

Syndrom fałszywych wspomnień (False Memory Syndrom) w ostatniej dekadzie
najsilniej dał o sobie znać w sprawach dotyczących rzekomej pedofilii.
Oskarżeni o akty nadużyć seksualnych pozostają bezsilni wobec oskarżeń,
bezpodstawnych oskarżeń którym dawana jest bezkrytyczna wiara. Fałszywe
oskarżenia padają często pod adresem autorytetów, rodziców, księży i
nauczycieli. Atak na liderów społeczności skutkuje rozbiciem więzi
społecznych i likwidacją alternatywy dla despotyzmu biurokracji państwowej.

Psychoterapia częstym źródłem fałszywych wspomnień

Psychoterapia opiera się na teoriach Freuda. Freud uznawał sex za główny
determinant działań ludzkich. Zdaniem Freuda dzisiejsze zaburzenia są
wynikiem traumy z przeszłości, źródłem histerii są seksualne doświadczenia
z dzieciństwa. Współcześnie freudyzm propagowany jest przez new age.
Freudyzm jest teorią pełną nielogicznych błędów, opierającą swoje założenia
na kontaktach z osobami chorymi, nie mówiącą prawdy o ludziach zdrowych.
Nie udowodniono skuteczności psychoanalizy, pomimo to jest ona traktowana
serio i bardzo popularna.

Psychoanalitycy dogmatycznie wierzą w dobroczynność psychoanalizy,
odpowiedzialnością za niepowodzenia obarczają pacjentów. Psychoanaliza
deprecjonuje wolną wolę człowieka. (s.50 Gujska) ,,Psychoterapia analityczna
ma na celu wywołanie fundamentalnej i trwałej zmiany w strukturach
osobowości" co wymaga minimum 2 lub 3 lat terapii. Terapia może trwać
kilkanaście lat. Koszty finansowe terapii są ogromne, pomimo że może ona
nie przynosić pożądanych efektów. Zdaniem autorki ,,Molestowanie pamięci" B.
Gujskiej terapeuci wykorzystują finansowo pacjentów i czerpią sadystyczną
przyjemność z dominacji nad pacjentami. Nerwice samoczynnie cofają się w
ciągu 2 lat, długotrwała bezużyteczna terapia pozwala terapeucie
przypisywać sobie zasługi. Psychoterapia jest mniej skuteczna niż wsparcie
przyjaciela, a dodatkowo bardzo kosztowna.

Zatrute owoce psychoterapii

Najłatwiej syndromowi fałszywych wspomnień ulegają kobiety poddawane
psychoterapii. Zdaniem Gujskiej terapeuci sugerują pacjentkom że są
ofiarami nadużyć seksualnych, pacjentki pełne zaufania do terapeutów
najczęściej przyjmują ich sugestie. Pod wpływem sugestii terapeuty
pacjentki kreują fałszywe wspomnienia (nawet z czasów wczesnego
dzieciństwa). Terapeuci sugerują kobietom że padły nadużyć w dzieciństwie
bo w psychoterapii obowiązuje teoria że korzenie problemów w dorosłym życiu
tkwią w przeszłości. Objawami nierozwiązanych problemów z dzieciństwa mają
być według psychoterapeutów migreny, niska samoocena, nadużywanie leków.

Destruktywna psychoterapia polega na wdrukowaniu pacjentom przekonania że
powszechne u dorosłych objawy (bóle głowy, niska samoocena i nadużywanie
leków) spowodowane są urazami z dzieciństwa. Pacjent pod wpływem terapeuty
kreuje fałszywe wspomnienia, w roli oprawców osadzani są najbliżsi krewni.
Skutkiem jest zniszczenie więzi rodzinnych niezbędnych do prawidłowego
funkcjonowania w rodzinie.

W kreowaniu fałszywych wspomnień (nazywanym procesem odzyskiwania
wspomnień) terapeuci (zdaniem Gujskiej) wykorzystują tendencyjnie dobrane
zdjęcia. Pacjenci są podpuszczani przez terapeutów, i przyjmują sugestie
terapeutów jako prawdę.

Terapeuci stosują hipnozę by pacjent odzyskał wspomnienia i wyleczył szok
po urazowy. Podczas seansu pacjent w stanie hipnozy ma powrócić do wydarzeń
z przeszłości. Terapeuci kierują powracaniem do przeszłości i odzyskiwaniem
wspomnień. Terapeuci, zdaniem autorki ,,Molestowanie pamięci" kreują
fałszywe wspomnienia poprzez fantazje kierowane, hipnozę i masaże ciała.
Wszystko to powoduje spór o to czy wspomnienia są odzyskiwane czy kreowane.
Wspomnienia wykreowane są niezwykle szkodliwe dla pacjentów. Zwolennicy
psychoterapii twierdzą jednak że odzyskuje się wspomnienia prawdziwe
wyparte przez pacjentów z powodu ich bolesności. Terapeuci wierzą w
prawdziwość wspomnień i skuteczność terapii, pomimo że eksperymentalnie
udowodniono łatwość wmawiania wspomnień.

Zatrute owoce popkultury

Kobiety nabywają również fałszywych wspomnień słuchając opowieści innych
kobiet, oglądając telewizje, czytając pseudonaukowe poradniki. Ofiarami
syndromu fałszywych wspomnień stają się osoby podatne na sugestie.
Popkultura i media kreują w duchu feministycznym również problem
prześladowania kobiet. Doprowadza to do tego że całkowicie normalne zaloty
niepożądanego mężczyzny traktowane są jako molestowanie. Podobnie
wykreowanie przez media marginalnego w rzeczywistości problemu pedofilii
doprowadziło do dostrzegania jej wszędzie, a w konsekwencji rozbicia rodzin
i więzów społecznych, oraz histerii podejrzliwości. Dzieciom wmówiono lęk
przed pedofilem, co doprowadziło do nieufności dzieci wobec wszystkich.

Fałszywe wspomnienia narzędziem lewicowej rewolucji

Lewica wykreowała problem przemoc w rodzinie, w tym problem przemoc
seksualnej. Działania te wspierała awangarda rewolucji lewicowej ruch
feministyczny. Feministki uważają że wszelkie relacje kobiety o
molestowaniu seksualnym w dzieciństwie są zawsze prawdziwe. Feminizm swój
rozwój w latach 70 i 80 zawdzięcza histerii rzekomych molestowań
seksualnych, rzekomych gwałtów, rzekomej przemocy w rodzinach, a w
konsekwencji rzekomej pedofilii. Feministki w USA głoszą że 25% kobiet było
zgwałconych, 33% kobiet było w dzieciństwie wykorzystywanych seksualnie (w
UE 50% kobiet miało paść ofiarami pedofilii), 60% molestowanych w pracy.
Zdaniem feministek jesteśmy świadkami epidemii gwałtów i molestowania.
Według feministek kobieta była ofiarą molestowania jeżeli cierpi na
depresje, lęki, utratę apetytu, problemy seksualne lub jest nieśmiała.

Lewica zainwestowała ogromne pieniądze (zazwyczaj pochodzące ze źródeł
publicznych) w szkolenia dla policjantów, prokuratorów i służb socjalnych.
Celem działań lewicy było rozbicie rodzin będących alternatywą dla monopolu
władzy lewicowej biurokracji.

Histeria wywołana przez lewice doprowadziła do opierania oskarżeń o
pedofilie na podstawie surrealistycznych pseudo dowodów. Setki rodziców
oskarżono o pedofilie na podstawie zdjęć ich nagich dzieci (zdjęć
niemających podtekstów seksualnych i przez lata uważanych za coś całkowicie
normalnego). Tysiącom rodziców odebrano dzieci, tysiące rodziców społecznie
zlinczowano i bezpodstawnie skazano. Dzieje się to wszystko pomimo ze
eksperymentalnie dowiedziono że dzieci zmyślają pokazując na lalkach gdzie
były dotykane pomimo że nic takiego nie maiło miejsca. Pożywką dziecięcych
fantazji jest wszechobecna pornografia. Fałszywe założenia prowadzą do
fałszywych dowodów i kończą się prawdziwymi wyrokami.

Ofiarami nagonki w USA i Wielkiej Brytanii stawali się księża katoliccy.
Wiele z tych oskarżań było prawdziwych, plaga pedalskiej pedofilii w
kościele amerykańskim była owocem zmian posoborowych a szczególnie
posoborowej tolerancji dla pederastów wśród księży. Wiele innych oskarżeń
było fałszywych. Oskarżenia wobec 4000 księży (10% amerykańskich
duchownych) kończyły się wypłacaniem przez kościół pieniędzy [sama sprawa
wypłacania odszkodowań jest bulwersująca, majątek kościoła pochodzi z ofiar
wiernych, nie jest majątkiem księży, nie było więc podstaw by za zbrodnie
księży pedofilów odszkodowania płacili niewinni wierni]. W USA ofiarami
księży pedofilów padali w 81% chłopcy [pederaści w populacji stanowią do
5%, wśród pedofilów byli więc szokująco nad reprezentowani], był to owoc
tolerowania przez modernistyczny episkopat USA subkultury pedalskiej w
seminariach i parafiach.

Fałszywe wspomnienia narzędziem destrukcyjnych sekt

By zdobyć kontrolę nad wyznawcami kreowanie fałszywych wspomnień u
wyznawców wykorzystują sekty (są o to oskarżani scjentolodzy).

Fałszywe wspomnienia w konfliktach rodzinnych

Powodem lawiny oskarżeń o pedofilie w sądach było to że rzucanie oskarżeń o
pedofilie było wygodne podczas rozwodów, prześladowaniach nielubianego
sąsiada czy współpracownika. Podczas trwania procesów rozwodowych matki
uczyły dzieci jak szkalować ojców. Uniewinnieni od oskarżeń o pedofilię i
tak nie mieli po procesach możliwości utrzymywania kontaktu z dziećmi.
Matki wmawiające swoim dzieciom fałszywe wspomnienia często same miały
fałszywe wspomnienia nabyte podczas psychoterapii.

Fałszywe oskarżenia skutkowały załamaniami psychicznymi fałszywie
oskarżanych. Zdaniem Gujskiej matki i terapeuci by pogrążyć ojców wymuszają
na dzieciach głoszenie że były molestowane. Dzieciom by rozbudzić ich
fantazje pokazuje się pornografie. Psycholodzy będący ekspertami sądowymi,
zdaniem Gujskiej, często reinterpretują i tworzą fałszywe dowody. Sędziowie
automatycznie dają wiarę rzekomym ofiarom (łatwo więc jest niewinnego
mężczyznę skazać za pedofilie).

Jan Bodakowski
inne teksty autora...

Bibliografia: B. B. Gujska ,,Molestowanie pamięci" Fronda"

10. Data: 2013-09-13 21:24:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A fronda czyli powrót propagandy , oczywiścieTerlikowski ma racje komunistów
oskarażali nieuczciwi katoliccy oskarżyciele, komunizm nikogo nie zgwałcił , to
bojówkarze kapitalistyczne zachodu i spiskowcy kościelni się drą fałszywie że partia
była zła.

http://mobile.natemat.pl /24987,szesc-powodow-prz ez-ktore-wierni-odwracaj a-sie-od-kosciola
Kompleks pustych przebiegów :-D :-D :-D
I w ogóle polecam :-D