Dlaczego od piwa rośnie brzuch.

1. Data: 2006-10-19 14:36:41

Temat: Dlaczego od piwa rośnie brzuch.
Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego od piwa rośnie brzuch.

Przecież piwo http://pl.wikipedia.org/wiki/Piwo

to głównie węglowodan w postaci słodu

http://pl.wikipedia.org/wiki/Piwo#Produkcja_s.C5.82o
du

Czyli skrobia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Skrobia

Czyli to co jest w ziemniakach.

Pytanie: jakie chemiczne przemiany zachodzą że w człowieku zachodzi
przemiana węglowoadanu (jakim jest
skrobia w ziemniakach,i piwie) na tłuszcz, (ewidentny efekt tycia po piwie i
ziemniakach, dieta sumo oparta
na spożywaniu rosołów (woda z tłuszcem) oraz popijaniu piwem).

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

2. Data: 2006-10-19 14:50:36

Temat: Re: Dlaczego od piwa rośnie brzuch.
Od: "kej" <U...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ziemniakach, dieta sumo oparta
> na spożywaniu rosołów (woda z tłuszcem) oraz popijaniu piwem).

Brzuch rośnie nie przez skrobia tylko przez alkohol w piwie... poczytaj o
tym.

K.

3. Data: 2006-10-19 15:36:24

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzuch rośnie nie przez skrobia tylko przez alkohol w piwie... poczytaj o
> tym.
>

> K.

Jakieś namiary....?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

4. Data: 2006-10-19 18:04:18

Od: "kej" <U...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś namiary....?

Sprawa jest banalnie prosta. Alkohol jest wysokokaloryczny i powoduje po
prostu tycie.

K.

5. Data: 2006-10-19 19:01:11

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawa jest banalnie prosta. Alkohol jest wysokokaloryczny i powoduje po
> prostu tycie.

Sprawa nie jest taka prosta:

z tabeli kalorycznej:

http://tabelekaloryczne.w.interia.pl/l-r.htm

wartości:

Białko 0,5
Tłuszcz 0
Węglowodany 3,8

Piwo nie jest wysokokaloryczne.......

porównajmy np . z pizzą:

Białko 12
Tłuszcz 13,3
Węglowodany 32,1

Tu chyba chodzi o tą nieszczęsną skrobię, którą mamy również w ziemniakach,
i ......w chlebie
To co tu jeść....:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

6. Data: 2006-10-19 19:14:52

Od: "PaPi" <wiekszosc_z_13@to_jeden> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawa jest banalnie prosta. Alkohol jest wysokokaloryczny i powoduje po
> prostu tycie.

Ropa naftowa tez ;-)
Z tego co wiem (a nie jestem lekarzem, ni dietetykiem) piwo (a szczegolnie
zawarta w nim maltoza) ma tzw. wysoki indeks glikemiczny czyli po jego spozyciu
poziom glukozy we krwi jest bardzo wysoki co spowoduje wysokie wydzielanie
insuliny i koniecznosc zjedzenia czegos co znow podwyzszy poziom cukru we krwi
(jaki zbije wydzielona insulina).
"Dzieki" temu jemy wiecej niz jedlibysmy nie pijac piwa.
http://zdrowezywienie.w.interia.pl/glikemiczny.htm

Pozdrawiam
PaPi

7. Data: 2006-10-19 19:29:05

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-19, o godzinie 21:01:11, użytkownik *Dr.Endriu* napisał(a) w
wiadomości: <news:eh8hv0$lgg$1@news.interia.pl>

Piłeś - nie jedz. ;-)

Pink

8. Data: 2006-10-19 19:56:34

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krwi
> (jaki zbije wydzielona insulina).
> "Dzieki" temu jemy wiecej niz jedlibysmy nie pijac piwa.

A to Ciekawe..... Oto zestawienie w kolejności malejącej

Maltoza 110 !!!
Daktyle suszone 103
Glukoza 100 !!!
Chleb - Pieczywo francuskie 95
Chleb biały 95
Frytki 95 !!!
Ziemniaki gotowane 95 ( z dużą ilością tłuszczu)
Chipsy 90 !!!!!!!

Wyjątkowo ciekawe zestawienie. Szcególnie niebezpieczne Chipsy i frytki z
dużą ilością tłuszczu. oraz
glukoza:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Glukoza
"Zastosowanie:
przemysł spożywczy : wyroby cukiernicze "

Piwo, słodkości, frytki, chipsy.......

Konkluzja:
Czyli generalnie browca można pić, tylko później nie brać się za
jedzenie..:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

9. Data: 2006-10-19 19:59:37

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

I dlatego jak zaczynasz paczkę chipsów, to nigdy nie możesz się od niej
oderwać dopóki jej nie zjesz całej.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

10. Data: 2006-10-19 20:01:54

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Najgorszy i zarazem najprostszy cukier jest w piwie i on powoduje tycie.....
Piwo często "nakręca" apetyt...to też ma swoje skutki...
Pozdrawiam Jurek M.

gronkowiecc
studia
Leasing urzadzen medycznych
Pytanie o astme......
Ból w ramieniu / w odcinku kostnym między łokciem a ramieniem