Dlaczego tak jest?

61. Data: 2004-03-29 08:43:16

Temat: Re: Dlaczego tak jest?
Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c48dba$sjm$1@nemesis.news.tpi.pl...
(..........)

> Znam też poglądy Adolfa Hitlera, ale czy to oznacza. że jestem faszystką ?
:D
> Monika

Hmmm....no jeśli opowiesz się po stronie tych poglądów...

Znać, a oceniać coś zgodnie ze swoimi odczuciami,
to dla mnie dwie różne sprawy.
Określenie: "(czyli szmatławce dla pań o różnym stopniu zamożności) "
to już konkretna ocena ( i to chyba niezbyt miła) zarówno dla czasopisma
jak i osób je czytających.

Czytałam wiele Twoich wątków ( w większości podobają mi się
i są bardzo trafne w wypowiedziach ) więc nie przypuszczam,
że takimi właśnie określeniami dowartościowujesz siebie,
chociaż z boku tak by to mogło wyglądać ;).

To wszystko jest OT w stosunku do przewodniego
wątku, więc z mojej strony to koniec w tym temacie.
Pozdrawiam serdecznie :)

- cloudic -

62. Data: 2004-03-29 11:33:20

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cloudic" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Określenie: "(czyli szmatławce dla pań o różnym stopniu zamożności) "
> to już konkretna ocena ( i to chyba niezbyt miła) zarówno dla czasopisma

Sorki, ale nie powiedziałam chyba nic odkrywczego? Myśle, ze wszyscy wiedzą,
że są to czasopisma schlebiające najniższym gustom, niejednokrotnie
plotkarskie, najczesciej odtworcze i nie niosące żadnych wartości.

I co? Mam udawać, że jest inaczej, żeby ktoś nie poczuł się urażony ? No,
bez jaj ;) ... Jak ktoś czyta Tinę, to dlatego, że chce czytac Tinę - nikt
tej osobie nie broni czytać Zeszytów Literackich...

Kiedy podczas egzaminu na studia egzaminujacy zapytal mnie o ulubionego
pisarza, ja wypaliłam z J.Irvingiem, egzaminujący skrzywił się i powiedział
coś w rodzaju "popartysta amerykański, schlebiający publice". Czy powinnam
go w tym momencie podać do sądu, bo to była niemiła ocena dla mnie ?

Jeżeli będziemy unikać oceniania to dojdziemy do sytuacji, w której wszyscy
będziemy musieli klaskać M. Wiśniewskiemu (żeby nie było przykro tym, którym
on sie naprawdę podoba).

I nie chodzi mi o dowartościowywanie się, tylko o normalne prawo do
oceniania zjawisk i rzeczy...

pozdrawiam

Monika

63. Data: 2004-03-29 13:39:48

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
( ciachhhhhh )

Amen !

Ale za zdanie :
- " Myśle, ze wszyscy wiedzą,
że są to czasopisma schlebiające najniższym gustom..."
rozgrzeszenia nie dostaniesz ;).

Gusta są różne, a nie wyższe czy niższe.
Więcej tolerancji dla "myślących, czytających, słuchających inaczej" .
Szczególnie jeśli nie robią nikomu krzywdy.

- cloudic-
która czyta przeróżności, a obecnie najczęściej
"Wesołą Szkołę Sześciolatka " ;),
ale nie czuje się przez to ani lepsza od innych, ani gorsza
ani nawet młodsza czy mniejsza ;).

64. Data: 2004-03-29 13:46:49

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:

> To prawda, ale czy ona nie wymaga udawania od swojego partnera? Wiec
> moze jednak sama tez udaje?
>
> L.

Według mnie ona nie wymaga od partnera, żeby udawał, tylko chce żeby on
uzewnętrzniał swoje przeżycia, a to jest chyba różnica.

Gosia

Decyzja o dziecku
Rycząca 40-stka
bez temtu
rodzina meza=moja rodzina
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie