Dlaczego tak jest???

1. Data: 2009-12-18 18:57:47

Temat: Dlaczego tak jest???
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On umiera. Cierpi. Rozpadają mu się kości.
Nie pozwala się obsłużyć intymnie. Umrze po kawałku - także z zatrucia.
On, dumny i wspaniały mężczyzna, który zajmował się całą rodziną bliską i
dalszą po kolei, kiedy ta lądowała w szpitalach, placił za ich operacje,
lekarzy, kiedy się rozwodziła - kupował mieszkania, ratował z opresji
finansowej... Rodzeństwo. Żona.

Teraz na podwórku stoi bezużyteczny jego samochód, super hybryda za prawie
300 tysięcy złotych. Taki mały zbyteczny rupieć.
A oni żałują 17 marnych tysiaków na łóżko i 10 za podnośnik i paru tysięcy
za wózek toaletowy, aby On mógł spędzić te swoje ostatnie dni godnie, w
domu. 50 tysięcy w sumie. Dla mnie to dużo, ale nie dla nich, na Boga. Mają
prócz tego wszystko.
Wypożyczyli łożko - jakiegoś ramola za 1800 zł na święta i to jeszcze żeby
było tanio, a potem dają Go do hospicjum.

A prosty chłop, Boryna, powiedział do synowej, do Hanki: "Pół gospodarki
sprzedaj, a Antka nie daj!"

Nie do dyskusji. Sorry.
--
Ikselka.

2. Data: 2009-12-18 19:04:08

Temat: Re: Dlaczego tak jest???
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

Wybacz, nie mogę pomóc.

3. Data: 2009-12-18 19:13:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:04:08 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> Wybacz, nie mogę pomóc.

Nie do dyskusji było. Tylko krzyczę.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-18 19:57:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie do dyskusji. Sorry.

Jak nie do dyskusji, to po co?

Zresztą nie Ty o tym decydujesz. Wysyłając taki temat w eter, musisz się
liczyć z odzewem.

Ewa

5. Data: 2009-12-18 20:30:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> No cóż, prawda stara jak świat - z rodziną to najlepiej na zdjęciu
> człowiek wychodzi :-\

Nic nie napisała, że to była jej rodzina, więc wróżysz z fusów.

--

Paulinka

6. Data: 2009-12-18 20:36:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Nie jej, ale jego.
> Chyba nie zrozumiałaś postu otwierającego watek, ani jego tytułu.

Kim jest on dla XL?

--

Paulinka

7. Data: 2009-12-18 20:43:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> No cóż, prawda stara jak świat - z rodziną to najlepiej na zdjęciu
> człowiek wychodzi :-\

Czyli jednak coś nie służą Ci te demony? :-\

Ewa

8. Data: 2009-12-18 20:44:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Nic nie napisała, że to była jej rodzina, więc wróżysz z fusów.

Zdaje się natomiast, że chorego najbliższa rodzina tak traktuje.

Ewa

9. Data: 2009-12-18 20:49:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Kim jest on dla XL?

Paulinko, to nie ma znaczenia. XL pisze o relacjach chorego z jego rodziną.

Ewa

10. Data: 2009-12-18 20:50:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Paulinko, to nie ma znaczenia. XL pisze o relacjach chorego z jego rodziną.

Jak rozumiem - z punktu widzenia obserwatora.

Ewa

ALE MAM ZABAWE...
TASIEMIEC W DOMU...
Skandal z Łodzi.