Dlaczego tak jest???

151. Data: 2009-12-22 09:58:02

Temat: Re: Dlaczego tak jest???
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hgq49j$abj$5@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Slavi, zmieniłeś nicka i nic o tym nie powiedziałeś? Nieładnie...
>
> Qra

Jak 3 osoby mówią mi, że jestem pijany- idę spać. Qro- co najmniej 2 osoba
coś Ci powiedziała o Twojej zrzędliwości...:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

152. Data: 2009-12-22 10:05:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Slavi, zmieniłeś nicka i nic o tym nie powiedziałeś? Nieładnie...
>
> Qra

Prawusek = Panslavista. Musiałem - zablokowany zostałem na onecie i wp.

153. Data: 2009-12-22 10:08:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Jak 3 osoby mówią mi, że jestem pijany- idę spać. Qro- co najmniej 2
> osoba coś Ci powiedziała o Twojej zrzędliwości...:-)

Mam iść spać?

Qra, jak 3 osoby mówią mi, że jestem pijany - jestem pijany.... spać idę
zaś, kiedy jestem śpiący

154. Data: 2009-12-22 15:05:10

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Mam iść spać?
>
> Qra, jak 3 osoby mówią mi, że jestem pijany - jestem pijany.... spać idę
> zaś, kiedy jestem śpiący

I po co to kłamać? Chodzisz spać- jak zgaszą lampę, wstajesz- jak zapalą:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

155. Data: 2009-12-22 17:16:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 09:59:26 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Na starość człowiek staje się leniwy, powiadasz... A kobieta?
>
> Qra

A kobieta dopiero się uczłowiecza.
--

Ikselka.

156. Data: 2009-12-22 20:18:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hgop0j$rl6$7@node1.news.atman.pl...

> Nigdzie nie napisałem, co kto o Tobie pomyśli. Napisałem wprost.

Zle zredagowałam to zdanie, nie o mnie pomyśli, a o Tobie.
Napisałeś wprost, że jestem maglarką. Twój stosunek do mnie nie
pozostawia złudzeń.

> Napisałem, że nie podoba mi się zachowanie, w którym wchodzisz między
> mnie a kogoś- i nie dość, że kłamiesz- to jeszcze swoim działaniem
> zapewne chcesz te relacje zaburzyć- no bo po co innego to robisz?

Dosyć długo nie podobało mi sie Twoje wtrącanie między mnie a XL.
Tez sie nie dowiedziałam, po co to robisz.
Nie nie zamierzałam Cie z Qra skłócać.

> Ty-
> przyłapana na gorącym uczynku- nie odnosisz się do tego, co zrobiłaś-
> zero refleksji. IMO- jedynie próbujesz odwrócić uwagę, pisząc coś o
> mnie. Proszę, abyś tego już więcej nie próbowała.

Od mojej krytycznej uwagi zaczął watek o poezji Izy. Qrze sie oberwało
od Ciebie rykoszetem w dodatku niesłusznie i nie pisz mi, ze kłamię.

--

Paulinka

157. Data: 2009-12-22 20:33:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Dosyć długo nie podobało mi sie Twoje wtrącanie między mnie a XL.
> Tez sie nie dowiedziałam, po co to robisz.
> Nie nie zamierzałam Cie z Qra skłócać.

Po kilku plonkach oraz ochnastu fochach bardziej już się nie da.

Qra

158. Data: 2009-12-22 21:10:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Po kilku plonkach oraz ochnastu fochach bardziej już się nie da.
>
> Qra

Qro- tak zupełnie poważnie: jeśli chodzi o mnie to odbieram w tym momencie
nasze relacje jako takie..."oplotkowane". I z mojej strony trochę w
zawieszeniu. No bo najpierw mi zarzucasz coś, z czego naprawdę niewiele
rozumiem- a tak w ogóle uważam, że raczej to Twoje emocje wyzwoliły takie
Twoje reakcje (celowo podkreślam: Twoje). Wobec tego chociaż napisz, że się
myliłaś bo byłaś zdenerwowana. Jeżeli jednak uważasz, że czymś Ci zawiniłem-
to wciąż oczekuję od Ciebie konkretów. Nie mam problemów z przyznaniem się
do błędów i przeprosinami- ale i tego oczekuję w relacji z drugą osobą od
niej. Póki co- nie ma z Twojej strony niczego- żadnego ruchu w moją stronę
co sprawia, że skłaniam się do stwierdzenia, że po prostu wybuchłaś- wylałaś
na mnie swoją złość- i dla Ciebie to koniec sprawy. No cóż- takie podejście
rzeczywiście na nasze relacje zbyt dobrze nie wpłynie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

159. Data: 2009-12-22 21:40:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> do stwierdzenia, że po prostu wybuchłaś- wylałaś na mnie swoją złość- i
> dla Ciebie to koniec sprawy. No cóż- takie podejście rzeczywiście na

Zamiast puenty chciałabym zaś przytoczyć tekst, z którym, po przemyśleniu,
bardzo się zgadzam:
"[...] sytuacja, kiedy chcemy obarczyć kogoś winą za nasze wkurzenie: nie
radzimy sobie z jego postępowaniem w stosunku do nas"

Przepraszam.

Qra

160. Data: 2009-12-22 22:16:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Gdybym rzeczywiście pozdrowił ukochaną od koleżanki z netu o obfitym
> biuście, która zagadywała mnie o flirtowanie, to możesz wierzyć moja
> droga, że na pewno do wrednych ripost by się nie ograniczyło.

Nikt Ci nie kazał zarejestrować informacji o obfitym biuście i nie
flirtowałam z Tobą. Odniosłam się do Twojego flirtowania w necie w
ogóle. Dla niej to pewnie mało przyjemne.

> Nie wiem ile pokoleń objąłby jej straszliwy gniew, ale możesz być pewna,
> że zachowując Twoje pozdrowienia w stosownej dyskrecji chronię nie tylko
> Ciebie, ale także Twoją rodzinę i dzieci.

Ona też ma ukraińskie korzenie? ;)

> Natomiast za miłe święta dziękuję i życzę wzajemnie :-)
> Pozdrawiam. MS

Wam również.

--

Paulinka