Dlaczego zginęli?

31. Data: 2007-07-26 13:05:18

Temat: Re: Dlaczego zginęli?
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2007 21:27:18 +0200, Szczesiu napisze

> Chyba właśnie o zwrócenie uwagi, hehe.

tyle to widzę

32. Data: 2007-07-26 13:07:33

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2007 19:49:04 +0200, Holly napisze

> Jego zamiary s? wobec nas zawsze, jak najlepsze.

dobrymi chęciami...

33. Data: 2007-07-28 20:31:49

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 21:09, siostra <j...@g...com> wrote:
> z..modlitwą na ustach pochłoneła ich przepaść nie rozumiem ,gdzie był
> w tedy Bóg?

Nie umiesz sobie sama na to pytanie odpowiedziec? A tak w ogole -
dlaczego chcesz to rozumiec?
Bog jest/byl tam, gdzie zawsze jest. Pytanie - gdzie jest Bog wg.
Ciebie? Odpowiedz sobie na nie, a bedziesz wiedziala gdzie byl Bog
rowniez w tamtym momencie.
Pytasz dlaczego zgineli? Moze zgineli po to, by m.in. tacy ludzie jak
Ty, choc przez chwile sie nad tym zastanowili? Zatrzymali w biegu,
pomysleli o kruchosci ludzkiego zycia, o nieuniknionej, i czesto
niespodziewanej smierci?
'... spieszmy sie kochac ludzi, tak szybko odchodza...' Banal?

Fragile

34. Data: 2007-07-28 20:41:30

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
ps.com

[...]
> Moze zgineli po to, by m.in. tacy ludzie jak
> Ty, choc przez chwile sie nad tym zastanowili? Zatrzymali w biegu,
> pomysleli o kruchosci ludzkiego zycia, o nieuniknionej, i czesto
> niespodziewanej smierci?
[...]

Co ty wiesz o siostrze, dzieFczynko?

Gawron

35. Data: 2007-07-28 20:44:36

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

siostra<j...@g...com>
ps.com

> z..modlitwą na ustach pochłoneła ich przepaść nie rozumiem ,gdzie był
> w tedy Bóg?

może zamiast się modlić, powinni byli patrzeć na drogę, szybkościomierz,
kierowcę?

może "Bóg" nie lubi nieuważnych?

gawron

36. Data: 2007-07-28 20:51:26

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@b...googlegroups.com

> [...]> Moze zgineli po to, by m.in. tacy ludzie jak
>
> [...]
>
> Co ty wiesz o siostrze, dzieFczynko?

Calkiem prawdopodobne, ze wiecej niz Ty...gaF(r)onie...

--
Fragile

37. Data: 2007-07-29 10:42:59

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> [...]
> niespodziewanej smierci?
> '... spieszmy sie kochac ludzi, tak szybko odchodza...' Banal?

Fra, ja Ciebie nie poznaję...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

38. Data: 2007-07-29 10:47:35

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@w...pl>

[...]
> Fra, ja Ciebie nie poznaję...

Bo? Przecież to Magdo-Fraglesowa klasyka.

Gawron

39. Data: 2007-07-29 14:35:18

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lip, 12:42, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Fra, ja Ciebie nie poznaję...

To dobrze ...

Fragile

40. Data: 2007-07-29 14:53:55

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lip, 12:47, "Gawron" <s...@l...po> wrote:
> [...]

s.tpi.pl

> [...]
>
> Bo? Przecież to Magdo-Fraglesowa klasyka.

Tiaa...
Coz, jednak klasyka, to zawsze klasyka...

A Ty widze, ze juz kwitniesz...
'...Znane sa dwa rodzaje lopianu. Lopian wiekszy, lacinska nazwa
Arctium lappa, oraz lopian pospolity - Arctium minus. Lopian nalezy do
rodziny astrowatych. Obydwa sa wielkimi, pospolitymi dwuletnimi
ziolami z haczykowatymi przylistkami, ktore czepiaja się ubran, wlosow
lub futer zwierzat. Lopian wiekszy moze osiagnac wysokosc do 3m,
natomiast lopian pospolity rosnie do wysokosci 1.5m...'
Gdybys mial watpliwosci - jestes Arctium minus, lopian pospolity,
ktory osiaga wysokosc jedynie 1,5 m...
Pocieszenie dla mnie - jestes tylko DWU, i to LETNIM, ziolem...

--
Fragile

Prasowka i komentarz
WCZORAJ