Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Krystynooptpy?

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Krystynooptpy?
Date: Tue, 13 Jun 2006 18:01:04 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Twoje wypieranie się świadczy o twojej bezczelności i ignorancji w
posługiwaniu> się internetem.

A czego to niby ja sie wypieram obywatelko Krystynoopty? Tego, ze sobie
ubrdalas, ze jestem kims, kim nie jestem i chcesz mnie zmusic do tego abym
ta brednie przyjal za fakt? Chora jestes czy nienormalna?

>Oto DOWÓD na twoje kłamstwa:

(Ciach kretynstwa)

Co to niby za dowod? Czego to niby dowod? Dowod twoich maniakalno-
przesladowczych urojen??

Pytam jeszcze raz, co te insynuacje zupelnie nie zwiazane z tematyka tej grupy
maja niby za zwiazek z merytorycznymi informacjami o tematyce dietetycznej,
ktore podalem tutaj na temat niskoweglowodanowych diet oraz informacjami o
zgonach osob ktore diety niskoweglowodanowe stosowaly?

Szereg tych informacji pochodzi wlasnie z WASZYCH forow o dietach
niskoweglowodanowych....dlaczego wiec sie ich zapierasz i jestes oburzona,
ze ja je tutaj przytoczylem??

Ponadto pod tym ponizszym linkiem chyba ci obywatelko, dosc wyczerpujaco
wszystko wytlumaczylem odnosnie tych nickow?

http://glinki.com/?l=uxqqpb

Nie rozumiesz tekstu pisanego czy go nie przeczytalas?

Poza tym, czy ja na tej wlasnie grupie pisalem pod innymi nickiem, anizeli
Jeff i kilka razy (co juz tlumaczylem) posluzylem sie tutaj zartobliwie
nickiem Gugu)? Czy nie masz tez zupelnie poczucia humoru?

Jaki te twoje intryganckie i SZYKANUJACE mnie posty maja zwiazek z
informacjami merytorycznymi, ktore tutaj podalem, a ktore KAZDY czytajacy
ta grupe czlowiek moze sobie sprawdzic osobiscie, jesli go te informacje
zaintersuja??
Dlaczego ci az tak BARDZO zalezy na tym aby nie poinformowac ludzi o
niebezpieczenstwie niskoweglowodanowych diet???

Ty sie na pewno dobrze czujesz ???

> 6. Jestem i pozostanę Krystyną*Opty*, mimo twoich obelg i pomyj jakie na mnie
> od lat wylewasz. A tobą się zwyczajnie brzydzę...

Przeciez ja cie obywatelko pierwszy nie zaczepialem. To ty na mnie bez przerwy
pierwsza oczernialas, pomawialas i intrygowalas przeciwko mnie prowokujac
KLOTNIE, tylko dlatego, ze podalem do publicznej wiadomosci twoje obywatelko,
watpliwej jakosci praktyki i rodzaj procederu ktory uprawiasz w sieci
internetowej.

Prosilem cie kilkukrotnie abys mi podala informacje na temat kobiety ktorej
tak nienawidzisz i podejrzewasz ciagle, ze ja jestem ta kobieta...

Na jakiej podstawie ja sie pytam ? Na podstwaie twoich zwidow i chorych majaczen?

Pytam jeszcze raz co ci ta jakas kobieta zrobila zlego, ze ja ciagle wszedzie
widzisz i szkalujesz? Dowiem sie wreszcie tego od ciebie czy nie ?

> Zarzucasz mi BEZPODSTAWNIE że ja używam różne nicki. UDOWODNIJ to kłamczucho.

Zapamietaj sobie Krystynoopty, ze ja (w przeciwienstwie do ciebie) NIGDY nie
kalmie i dalem tego szereg dowodow na tej grupie, chociazby zamieszczajac
informacje merytoryczne na tematy dietyczne, ktore notabenae jak juz pislem
kazdy zainteresowany, moze sobie sam sprawdzic, bo podalem dokladne odnosniki
do ZRODEL !!!

> 7. Uważam, że jesteś chora psychicznie i nie powinnaś mieć do Internetu dostępu
> ,
> bo swoimi urojeniami notorycznie krzywdzisz innych dyskutantów.
> A ponieważ jednak dostęp masz, nie pozwolę ci na swobodne obszczekiwanie mnie
> w sieci. I na twoje zaczepki odpowiem przedstawiając linki z twoimi ordynarnymi
> tekstami. I w ten oto prosty sposób dyskutanci szybko zorientują się kim jesteś

Chorymi urojeniami to ewidentnie TY krzywdzisz dyskutantow, bo ich oszukujesz
wmawiajac im od lat, ze propagowana przez ciebie dieta nie jest szkodliwa dla
ludzi chorych (mimo, ze nawet juz niektorzy normalni optymalni doradcy
zywieniowi zauwazyli, ze to sa brednie).
Ponadto wymyslasz sobie fikcyjne informacje o rzekomych uleczeniach ktore
nigdy nie mialy miejsca (np. o wyleczeniu cukrzycy typu 1 u dzieci) i na sile
namawiasz matki chorych dzieci aby taka niebezpieczn diete zastosoaly u
swoich pociech czy mozliwosci leczenia AIDS ta dieta.

Natomiast ludzi ktorzy nie chca sie zgodzic z twoimi bredniami, SZYKANUJESZ
na grupach internetowych w niewygredny sposb.

Ponadto jak widac, nie stac cie nawet na normalne i zyczliwe zaintersowanie
sie informacja o przedwczesnym zgonie czlowieka ktory uwierzyl w wymysly
dietetyczne ktore rozglaszasz lub zgonach ludzi na nowtwory zlosliwe, ktorzy
ta twoja diete stosowali szereg lat.

Na dodatek ZLOSLIWIE utrudniasz przekazanie tych informacji innym ludziom.

Wiecej juz z toba dyskutowal na grupach internetowych nie bede, bo to jest bez
sensu.

Ten twoj post kolejny juz raz potwierdzil, jak bardzo jestes niebezpieczna,
wrecz bezwstydnie bezczelna oszustka i fanatyczka.

EOT i Zegnam cie obywatelko.

-----
Jeff