Długie pazurki

1. Data: 2003-12-01 21:56:27

Temat: Długie pazurki
Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogie Panie i Panów,

Pytanie to kieruję w imieniu swej Pani nie posługującej się newsgrupami :-( i
swoim własnym jako miłośnika pazurków.

Otóż jest tak:

Cel: Posiąść ładne i długie pazurki.
Przeszkoda 1: Pazurki są łamliwe - bardzo łatwo.
Przeszkoda 2: Niechęć do tipsów etc. głównie z uwagi na proces usuwania
(wszystkie gabinety piłowały tipsy aż do płytki co powodowało uszkodzenia
tejże).

Pytanie 1 brzmi: czy są jakieś metody "naturalnego" przedłużania / wzmacniania
paznokci - dające paznokcie tak (no, prawie tak :-) wytrzymałe jak tipsy ? Na
przykład pokrywamy płytkę "czymś" co go wzmacnia i trzyma w kupie. I po jakimś
czasie proces powtarzamy aż do osiągnięcia żądanej długości.
Widziałem gdzieś jakieś żele na paznokcie ? Czy to jest coś takiego ?

I pytanie 2: Czy rzeczywiście spiłowanie jest jedyną metodą usunięcia tipsów
żelowych ? Wydawało mi się że są jakieś preparaty usuwające takie tipsy ?

Wdzięczni bylibyśmy za podpowiedzi... I jeśli ktoś z Was zna zakład kosmetyczny
robiący wzmacnianie wg p. 1 lub usuwający "po ludzku" tipsy - ślicznie prosimy
o namiary.

Pozdrawiam
Maciek

1. Data: 2003-12-02 08:29:26

Temat: Re: Długie pazurki
Od: Zbynek <z...@a...plpl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy nadszedł czas 03-12-01 22:56, mnisi uderzyli w dzwony i wszyscy
zamilkli. Wówczas Maciek zaintonował(a):

>czy są jakieś metody "naturalnego" przedłużania / wzmacniania
>paznokci - dające paznokcie tak (no, prawie tak :-) wytrzymałe jak tipsy ?

Tak. Nazywa się to Natural Alternative i są to swego rodzaju 'tipsy',
ale naklejane pod płytkę paznokcia. Jak jest dobrze zrobione, to nie
widać, że to jest założone - a chyba o to chodzi :-)

>zakład kosmetyczny - ślicznie prosimy o namiary.

Podaj miasto na priv, to spróbuję coś znaleźć.

Pozdrawiam

Zbynek

PS. Adres w nagłówku mam antyspamowy.

--
Z b y n e k (at) a s t e r . p l

1. Data: 2003-12-03 09:46:18

Od: "Anna K." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kosmetyczny
> robiący wzmacnianie wg p. 1 lub usuwający "po ludzku" tipsy - ślicznie

Ja też miałam podobne problemy, ze względu na łamliwość paznokci,
pokazywanie się białych plamek na płytce i do tego strasznie nie lubiłam
tego uczucia sztywności lakieru na pazurkach. A mój facet, podobnie jak ty
uwielbia długie pazurki.
Tipsy owszem są ładne, ale najpierw trzeba zadbać o same pazurki aby
jakiekolwiek ich upiększanie miało sens.
1. zadbaj o mikroelementy - tu nie ma przesady, jakieś tabletki skrzypowe,
czy cokolwiek na włosy, paznokcie, cerę; wybór w aptekach jest ogromny
2. co dwa dni zadbaj o pazurki - należy je przypiłować, troszkę wymodelować;
każdy może zrobić to sam
3. A TERAZ PODSTAWA - zaopatrz swą wybrankę w specjalny pilniczek do
wygładzania i nabłyszczania płytki paznokciowej. To cudo dostępne jest w
każdym sklepie kosmetycznym i jest to jeden pilniczek składajacy się tak jak
by z trzech-czterech części. Dzięki takiemu pilniczkowi pazurki nabiorą
błysku nawet bez emali.
4. na zadbane pazurki możesz teraz nanieść odżywkę, bazę a na to dopiero
lakier. Ale lakier na początek odradzam, bo utrudnia on dostęp światła i
płytka pod nim nie "oddycha".

Powodzenia, i odpisz jak będą już rezultaty, mam nadzieję że w ciagu dwóch
tyg. zauważycie poprawę.

1. Data: 2003-12-03 10:05:43

Temat: Re[2]: Długie pazurki
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Anna,

Wednesday, December 3, 2003, 10:46:18 AM, you wrote:

AK> 3. A TERAZ PODSTAWA - zaopatrz sw? wybrankę w specjalny pilniczek do
AK> wygładzania i nabłyszczania płytki paznokciowej. To cudo dostępne jest w
AK> każdym sklepie kosmetycznym i jest to jeden pilniczek składajacy się tak jak
AK> by z trzech-czterech czę?ci. Dzięki takiemu pilniczkowi pazurki nabior?
AK> błysku nawet bez emali.

Z mojego doświadczenia wynika, ze z tym warto byc bardzo ostroznym,
szczegolnie, kiedy paznokcie sa slabe. Pozwolilam sobie na taki zabieg
zaledwie moze 3 razy. Paznokcie przez chwile wygladaly rzeczywiscie
ladnie, ale... Juz za pare dni zaczely sie problemy !
Mianowicie pionowe bruzdki, ktore byly tylko bruzdkami i nic sie zlego
z nimi nie dzialo, zaczely pekac ! Do dzis nie moge nad tym zapanowac,
mimo, ze polerowanie plytki paznokci robilam dawno. Teraz nie pomaga
nawet skracanie paznokcia jak sie da maksymalne, bo pekniecia sa i
tak, zachodza az "na cialo" pod paznokciem, jesli jest on tak krotki,
ze nic nie wystaje ponad opuszek :(
Tym polerowaniem chyba bardzo oslabilam plytki paznokci.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-03 22:52:00

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękujemy za podpowiedzi...

Życzcie nam powodzenia ;-)

Pozdrawiamy,
Gocha&Maciek

1. Data: 2003-12-05 12:56:28

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4. Ale lakier na początek odradzam, bo utrudnia on dostęp światła i
> płytka pod nim nie "oddycha".

płytka to martwa tkanka. niezależnie od nałożonego lakieru, odżywki czy
czegoś tam jeszcze- nie oddycha.

Depilacja intymna - pytanie do dermatologa
suszarka z dyfuzorem
kupilam takie oto maseczki do tłustej cery:
Czarnuszka
ładne paznokcie samodzielnie