Długość cyklu u kobiety ?

1. Data: 2001-08-15 18:49:08

Temat: Długość cyklu u kobiety ?
Od: "Artur" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zona trzy tygodnie temu powinna dostac okres, czyli wyglada na to ze jest w
ciazy. Tylko ze test ciazowy dal odpowiedz negatywna. Co o tym myslec ?
--
Artur
mailto:m...@p...onet.pl

2. Data: 2001-08-16 07:10:40

Temat: Re: Długość cyklu u kobiety ?
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lfqkd$83g$1@news.tpi.pl>, m...@p...onet.pl says...
> Zona trzy tygodnie temu powinna dostac okres, czyli wyglada na to ze jest w
> ciazy. Tylko ze test ciazowy dal odpowiedz negatywna. Co o tym myslec ?

poczekac jeszcze 2-3 tygodnie i jak sie niec nie zmieni isc do ginekolga
najprawdopowodmniej po to by zalozcy karte ciazy.

3. Data: 2001-08-16 08:01:09

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> In article <9lfqkd$83g$1@news.tpi.pl>, m...@p...onet.pl says...

Wydaje mi się, że po tylu dniach test powinien (w razie ciąży) dać wynik
pozytywny. Generalnie prawie stuprocentową pewność daje test wykonany w
terminie spodziewanej miesiączki, czyli ok. dwóch tygodni po ostatniej
owulacji. Zróbcie jeszcze jeden test rano i w razie negatywnego wyniku
skorzystajcie z pomocy ginekologa. Mogą to być np. zaburzenia hormonalne.
Czy żona miała do tej pory w miarę regularne cykle? Swoją drogą warto robić
obserwacje cyklu, kobieta może poznać lepiej funkcjonowanie swojego
organizmu, a to jeszcze nikomu nie zaszkodziło...

4. Data: 2001-08-21 07:44:14

Od: "Artur" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <t...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> obserwacje cyklu, kobieta może poznać lepiej funkcjonowanie swojego
> organizmu, a to jeszcze nikomu nie zaszkodziło...

To jednak nie ciaza. Czekamy teraz na wynik badania hormonalnego.

--
Artur
mailto:m...@p...onet.pl

pl.sci.farmacja