Dni urody w Carrefour

1. Data: 2003-05-12 04:58:38

Temat: Dni urody w Carrefour
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniach 7-18 maja we wspomnianych hipermarketach są organizowane Dni
Urody. W ich programie jest m.in. badanie włosów, dobór koloru włosów i
fryzury, dobór kosmetyków. Moje pytanie jest czy to są usługi płatne, czy
w ramach promocji jakichś kosmetyków? Czy kokolwiek z grupy był, widział i
może cokolwiek na ten temat napisać?
Z góry dziękuję.

1. Data: 2003-05-12 06:07:23

Temat: Re: Dni urody w Carrefour
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w ramach promocji jakichś kosmetyków? Czy kokolwiek z grupy był, widział i

Byłam i robiłam normalne zakupy, i jedno co zobaczyłam to tylko wystawione
kosmetyki i hostessy sprzedające produkty danej firmy w promocji (np. jak
coś kupisz to coś jeszcze masz gratis). Ale nie zauważyłam, żadnych
dodatkowych usług o jakich piszesz. Tylko powiem szczerze, że się nie
rozglądałam. Nie wiedziałam o dniach urody.
pozdrawiam
bk

1. Data: 2003-05-12 07:33:24

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W dniach 7-18 maja we wspomnianych hipermarketach są organizowane Dni
> Urody.
No to ja sie podczepie i poinformuje, ze w Geantach jest promocja kosmetykow
Miraculum. W ten weekend byla, ale bedize tez w dwa najblizsze weekendy.
Jesli cos pomylilam, to informacje mozna znalezc na stronie int
www.miraculum.com.pl

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-12 09:08:28

Temat: Odp: Dni urody w Carrefour
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatkowych usług o jakich piszesz. Tylko powiem szczerze, że się nie
> rozglądałam. Nie wiedziałam o dniach urody.

Ja też nie wiedziała o tych dniach urody, ale byłam w sobotę w
carrefour i były wystawione kosmetyki (głównie szampony mi.in. Dove,
farby do włosów). I był właśnie taki jakby niby namiot czy coś w tym
stylu, w środku była kanapa i dookoła pełno hostess. Pewnie o to
chodzi. Nie wiedziałam, że można skorzystać z jakiś usług, więc nie
wiem, czy były one płatne czy nie. Ale wydaje mi się, że raczej
bezpłatne.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-12 10:04:44

Od: "Korbusia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie jest czy to są usługi płatne, czy
> w ramach promocji jakichś kosmetyków? Czy kokolwiek z grupy był, widział i
> może cokolwiek na ten temat napisać?

Dobieranie koloru włosów i badanie nawilżenia cery jest za darmo. Pierwsze
to promocja Loreala a drugie Nivea Visage. O cerze nic nowego mi nie
powiedzieli, ale oglądanie się na ekranie komputera w różnych dzikich
kolorach włosów było ciekawym przeżyciem :)
pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-05-12 10:12:57

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Korbusia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiedzieli, ale oglądanie się na ekranie komputera w różnych dzikich
> kolorach włosów było ciekawym przeżyciem :)
A fryzury tez mozna zmieniac? Bo ja mam dylemat scinac czy nie i bardzo
przydalaby mi sie porada.

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-12 18:37:55

Od: "Korbusia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A fryzury tez mozna zmieniac? Bo ja mam dylemat scinac czy nie i bardzo
> przydalaby mi sie porada.

Przy mnie nie zmieniali fryzur, ale może można... Nie ścinaj, większość
panów uważa, że kobiecie ładniej z długimi włosami :)

pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-05-12 21:00:31

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy mnie nie zmieniali fryzur, ale może można... Nie ścinaj, większość
> panów uważa, że kobiecie ładniej z długimi włosami :)
Moj mezczyzna tez tak uwaza, ale tu chodzi o moja wygode. :) Jak mu sie
podobaja dlugie wlosy to niech sam sobie zapusci i sie z tym meczy. :)
Cholercia, nie wiem czy zdaze do Carrefoura, chyba jutro mam wizyte u
fryzjera. No coz...

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

kosmetyczka warszawa
laserowe usuwanie blizn jakie ceny?
vipera - fluid
zapraszamy