Do Fra i JaKasi - moich dziewczyn.

1. Data: 2007-12-15 05:41:54

Temat: Do Fra i JaKasi - moich dziewczyn.
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem jeszcze jedna rzecz - w knajpie.
Nie slodze nigdy kawy, ale herbate jak najbardziej
No i dostaje w knajpie 3 opakowania z cukrem - takie podluzne, wiecie o co
chodzi.
Wiec kazde z tych opakowan chwytam za jeden koniec i nim potrzasam, zeby
cukier "zszedl" nizej.
Odrywam koncowke tegoz opakowania, ale tuz przy samym zgrzewie.
Wysypuje cukier z tych opakowan i jak oproznie je, to ten kawalek wsuwam do
tego opakowania, bo nie lubie takich kurwa drobnych smieci na stole.
I tak z trzema sztukami.
Na koncu biore te opakowania, splaszczam skrupulatnie razem, ze stanowia one
jak najbardziej plaska calosc i przekrecam ile sie da tak, jak papierek w
cukierku, zeby sie nie rozchodzily w taki sposob, ze stanowia jedna calosc i
latwiej je wyrzucic do smietnika - za jednym razem, a nie kazde z osobna.
Jakbym tego nie zrobil to czulbym straszny dyskomfort. Dzisiaj nawet kolegi
opakowania po cukrze zwinalem w taki sposob i kazalem mu tak robic zawsze w
mojej obecnosci (i nie tylko), poniewaz jak mu powiedzialem: strasznie mnie
to wkurwia.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

2. Data: 2007-12-15 06:52:46

Temat: Re: Do Fra i JaKasi - moich dziewczyn.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

Nawiń sobie obrzynek na papilot.

3. Data: 2007-12-15 07:46:03

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 06:41, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> 'Do Fra i JaKasi - moich dziewczyn.'

Ale slodzisz...

> Zauwazylem jeszcze jedna rzecz - w knajpie.
> Nie slodze nigdy kawy, ale herbate jak najbardziej

Pozbawiasz herbate smaku!

> [...]
> mojej obecnosci (i nie tylko), poniewaz jak mu powiedzialem: strasznie mnie

:)
Dzieki za wesoly sobotni poranek - jak zwykle chichralam sie sama do
siebie (zawsze napawa mnie to dziwnym uczuciem - mam wrazenie, ze
jednak jestem swirem. No ale nic, z taka odchylka zyje mi sie
swietnie. Czasami tylko bliscy tak jakos dziwnie sie na mnie
patrza...)

--
Fra

4. Data: 2007-12-15 13:03:45

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nerwica natręctw :-(

Pozdrawiam,
MAG

5. Data: 2007-12-15 13:30:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> wrote in message
> Nerwica natręctw :-(
>
> Pozdrawiam,
> MAG

To jakiś niedorobiony parchaty niedorozwój - miszugen...

6. Data: 2007-12-15 15:41:11

Od: "JaKasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):

> Zauwazylem jeszcze jedna rzecz - w knajpie.
(...)
Ja z tym cukrem mam podobnie, ale nie tak rygorystycznie. Np. W pociągu zwijam
(lub raczej składam) torebki po cukrze aby je wszystkie zmieścić w jednej,
potem tę jedną torebkę wciskam do pojemniczka po cytrynce, a pojemniczek wraz
ze zużytą serwetką i patyczkiem do mieszania wkładam do kubka. I dopiero taki
komplecik wyrzucam. :)

Ja póki co słodzę i herbatę i kawę...

7. Data: 2007-12-15 18:07:31

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia " <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wraz
> ze zużytą serwetką i patyczkiem do mieszania wkładam do kubka. I dopiero

Jeszcze jedno Kasiu.
Jak otwieralem paczke fajek to zawsze wkurwiala mnie ta folia, bo duzo
miejsca zajmowala i nie mozna jej bylo do popielniczki wrzucic itp.
Wiec zgniatalem ja w jak najmniejsza postac i owijalem tym papierem, ktory
jest wewnatrz paczki fajek. W ten sposob zajmowalo to malo miejsca i nie
draznilo.

> Ja póki co słodzę i herbatę i kawę...

Po chuj kawe? To sie nie da pic!
Sprobuj bez cukru - na poczatku z mlekiem.

8. Data: 2007-12-15 18:08:23

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Nawiń sobie obrzynek na papilot.

Ty kurwa debilu hehehe.
Tepa cipa bez charakteru - powinienes to sobie powtarzac codziennie do
lustra, w koncu zgodne to z prawda.

9. Data: 2007-12-15 18:13:57

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

> Pozbawiasz herbate smaku!

Do smaku to sa inne herbaty niz zwykla, ktora mozna dostac w kazdej knajpie.

> [...]
> jednak jestem swirem. No ale nic, z taka odchylka zyje mi sie
> swietnie. Czasami tylko bliscy tak jakos dziwnie sie na mnie

Niech sie patrza.
Ostatnio siedzialem ze znajomymi w ich domu przy obiedzie i sobie wolno
spozywalismy, duzo czasu poswiecajac na rozmowe.
W pewnym momencie zaczalem pod nosem nucic piosenke Theodora Bikela,
spiewaka jidisz. Popatrzyli sie na mnie dziwnie, a ja zamiast przestac to
zaczalem jeszcze glosniej spiewac, w pewnym momencie wstalem i zaczalem
tanczyc po calym domu - w taki sposob jak w filmie Austeria, kiedy Zydzi
wpadli w trans. I tak z 2 minuty "transowalem", a oni wiedzac, ze stac mnie
na takie zagrywki juz nawet nie patrzyli, nie bylo po co, w koncu znaja mnie
miedzy innymi z tej strony.

10. Data: 2007-12-15 18:15:49

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> wrote in message

> Nerwica natręctw :-(

Pomijajac fakt, ze emotikony sa pokurwione, to ten wcale nie powinien byc
smutny.
Nerwica natrectw - jezeli nawet taka posiadam - jest rewelacyjna.
Czyli moj zestaw ADHD + NN jest powodem do smiechu i jeszcze wiekszej
autoironii, bo zawsze uwazalem, ze smiac to sie nalezy przede wszystkim z
siebie. Pomijam fakt, ze to strasznie wkurwia ludzi hehehe....
--

Do tren'a
SKY
MISTRZ ŚWIATA