Do Grupowiczek, które używały Normadermu

1. Data: 2004-03-08 19:34:08

Temat: Do Grupowiczek, które używały Normadermu
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać o wrażenia. Ja tego kremu uzywam przeszło tydzień i widzę
pewne rezultaty. Obawiam się tylko, że to na moment (a kasę na następny też
trzeba wydać). Dlatego chciałabym dowiedzieć się jak to jest u Was z tym
kremem.

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie info.

1. Data: 2004-03-08 19:51:58

Temat: Re: Do Grupowiczek, które używały Normadermu
Od: Kinga <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietruszka napisał:
> [...]
> trzeba wydać). Dlatego chciałabym dowiedzieć się jak to jest u Was z tym

Moja kolezanka, ktora ma wieczne problemy z cera, uzywa Normadermu od
kilku tygodni i zauwazyla wygladzenie skory, mniej zaskornikow i mniej
wypryskow :) Chyba sama sie skusze :)

pozdro

--
Kinga

1. Data: 2004-03-09 11:58:57

Temat: Re: Do Grupowiczek, które używały Normadermu + PYTANIE
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietruszka wrote:
> [...]
> widzę pewne rezultaty. Obawiam się tylko, że to na moment (a kasę na
> następny też trzeba wydać). Dlatego chciałabym dowiedzieć się jak to

Uzywam od ponad miesiaca. Skora jest wyraznie gladsza, zmniejszyla sie ilosc
zaskornikow. Wczoraj dokupilam sonie tonik Normaderm. Mam nadzieje, ze
tandem zadziala jeszcze skuteczniej :-)

Pozdrawiam serdecznie
--
Kometa GG 2138081
" Idealnego meza poznaje sie zwykle po tym,

1. Data: 2004-03-09 22:26:30

Od: "Karolina" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
też
> trzeba wydać). Dlatego chciałabym dowiedzieć się jak to jest u Was z tym

podobnie jak koleżanki polecam gorąco! och, chciałoby się mieć kasę na
jeszcze jeden, pierwszy zasponsorowała mama ;) oj, to były czasy, hihi...
jest super, serio...
i też bardzo dobrze matuje w dzień...
wszystko co napisały dziewczyny...polecam :)

Karolina

Seria kosmetykow dla mezczyzn
mandarynkowy fruttini w Rossmanie
Fitness_Wrocław
Fluid?
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-08)