Do Grzesia !

1. Data: 2004-05-04 12:58:39

Temat: Do Grzesia !
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiu,
czy wykiełkował Ci trójlist pełny, który kupiłam Ci w Poznaniu ?
Sobie wtedy też kupiłam i nic - nie wyszło nawet źdźbło po zimie ;-(((
A stary pojedynczy od Bogusława - kwitnie.

Majka

2. Data: 2004-05-04 22:07:43

Temat: Re: Do Grzesia !
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> writes:

> Grzesiu,
> czy wykiełkował Ci trójlist pełny, który kupiłam Ci w Poznaniu ?

Wykiełkował, się rozwinął, ale z pełnym on nie ma nic wspólnego. Nie
mniej jednak bardzo Ci dziękuję. Zdjęcie z wczoraj jest na
www.sapijaszko.net/ogrod/

> Sobie wtedy też kupiłam i nic - nie wyszło nawet źdźbło po zimie
> ;-(((

Przykre.

> A stary pojedynczy od Bogusława - kwitnie.

Sprawdź, czy to aby nie T. ovatum :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz na mleku zamówiwszy ryż
gość w tym ryżu znalazł zdechłą mysz.

Do Dirka !
Zalozyc szkolke
planuje posadzic zywoplot,ale mam klopot
nawożenie pomidora
Rododendron(azalia)