Do Kasiek:)

1. Data: 2002-11-26 08:46:04

Temat: Re: Do Kasiek:)
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ale do zyczen sie
> dolaczam:-)
>
> Kachna z Wroclawia

Ja też, wczoraj tego wątku nie widziałam (oj ślepuga ze mnie!)

Hanuś/Kaśka

1. Data: 2002-11-26 11:36:58

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale miło! Witam wszystkie moje drogie imienniczki...
Jestem z Katowic , ale 25.11. to świetna okazja na zjednoczenie się
wszystkich Kasieniek:-)
Dołanczam się do wszystkich życzeń i pozdrawiam wszystkich!
Kasia.

1. Data: 2002-11-26 14:59:41

Od: "Kasia" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No... dopiero dzis zagladam i taka miła niespodzianka! Dziekuje w swoim
imieniu i skladam (spoznione, ale szczere) zyczenia wszystkim Kasiom.
Kasia

1. Data: 2002-11-26 16:39:20

Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))
jejku
to naprawde caly klan Kas:)

pozdrawiam
dziekuje
i tez zycze wszystkiego naj
katarzynKa

1. Data: 2002-11-26 17:22:47

Od: "Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Hih, ja tez z Wrocka - ale nieimieninowa (z Gornego Slaska pochodze i nie
moge sie jakos do tych imienin przyzwyczaic...) Ale do zyczen sie
dolaczam:-)

Kachna z Wroclawia

Ja w sumie też nieimieninowa, bo tez z Gornego, a wlasciwie z Zaglebia.
Pozdrawiam.
Kasia S.

witam wszystkich:)
Jak utrzymać biel ?