Do: Monisiatko!!!

1. Data: 2002-07-15 07:23:55

Temat: Do: Monisiatko!!!
Od: "Gosiaczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wypróbowałam w piątek Twój przepis na gulasz i powiem Ci że miałaś 100%
rację.
Jak kupowałam wszystkie potrzebne składniki do wykonania tej przepysznej
potrawy, to wydawało mi się że tego wszystkiego będzie za dużo jak dla
czteroosobowej rodzinki, ale kurcze myliłam się. Powiem Ci że skrycie
myślałam, że zostanie mi jeszcze na poczęstunek dla sobotnich gości, ale
guzik, gulasik rozszedł się jak świeże bułeczki nawet nie wiem kiedy.
Wszyscy pałaszowali aż im się uszy trzęsły i ciągle wołali o dokładkę.

Naprawdę pychotka
Pozdrowienia
Gosia z Bielska