Do Przemola

21. Data: 2000-05-09 11:47:50

Temat: Re: Do Przemola
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 09 May 2000 10:05:09 GMT, osoba podpisująca
się: apix <e...@k...net.pl>, w artykule:
<3...@n...chip.pl> napisała:

> ten przypadek pominalem , gdyz zwracam wieksza uwage
> na tresc niz forme :-))))))
>
> hej
> ps
> usmieszki maja na celu zlagodzenie wymowy slow :-)
> i nie sa niczym innym w powyzszych przypadkach
> wszelkie podobienstwa do innych sytuacji sa przypadkowe
> i nie zamierzone :-))))))))))

A moglibyście już skończyć ten głupi crosspost między grupami
pl.pręgierz, pl.soc.inwalidzi i pl.soc.prawo?

Orr zdegustowany

PS. Piętnuję głupie crossposty! :-P

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

22. Data: 2000-05-11 09:52:09

Temat: Re: Do Przemola (Pszemola)
Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka P <a...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:CzKQ4.27777$O...@n...tpnet.pl...
[...]

> Jeżeli Pszemol (już jego imieniu jest błąd) będzie poprawiał
>
> Taaa pisanie z wlaczonym sprawdzaczem cholernie wplynie na to...
>
> Grrr (nieco wyprowadzona z rownowagi)
> Agnieszka P
[...]

Witam!
Przyglądam się Tobie od pewnego czasu. Pewnie do tej pory "wyprowadzenie z
równowagi" już Ci minęło. Przy takim założeniu śmiem Ci napisać, że nie masz
racji (chyba niepedagogicznie?!). Ktoś Cię kiedyś nauczył, że po "p" występuje
"rz". I to się chwali, że przyjęłaś taką informację jako pewnik. Ale gdybyś
wykazała trochę własnej inicjatywy, zapewne dowiedziałabyś się nieco więcej. A
może lepiej się nie dowiadywać? Może lepiej stawiać wszystkich w pion, bazując
na niedouczeniu?

Jak sądzisz, czy popełniłem wielki błąd rozpoczynając zdania od "I", "Ale", "A"?

Popieram "Pszemola".

--
Pozdrawiam.
Pearl

Odp: CHAT ICQ
List Stefana
Jeszcze raz o wirtualnej myszy
Europejski Dzien Walki z Dyskryminacja - c.d
Wózek inwalidzki elektryczny SPRZEDAM.