Do Tadeusza S. he! he! pytanie :-)

1. Data: 2002-12-24 07:51:03

Temat: Do Tadeusza S. he! he! pytanie :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeuszu drogi!
Publicznie dziękuję Ci za prywatnie przesłane życzenia.
Tylko na litość boską dlaczego miałbym je czytać przy dziwkach????
Trudno mi trochę było spełnić Twoje wymaganie, po mieście musiałem latać bo
w załączniku dziwek nie było..., aż żal.... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2002-12-24 15:16:40

Temat: Re: Do Tadeusza S. he! he! pytanie :-)
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

he he he :)
również dziękuję i z wzajemnością

pozdrawiam Marek Kluczewski
www.neon.com.pl
www.podkoszulki.net.pl

3. Data: 2002-12-25 13:59:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Publicznie dziękuję Ci za prywatnie przesłane życzenia.
> Tylko na litość boską dlaczego miałbym je czytać przy dziwkach????
:)))
mysl szybsza niz palce stukajace w klawisze
:)
> [...]
bo
> w załączniku dziwek nie było..., aż żal.... :-)

tak sobie mysle
ze w tym tkwila przyczyna
ze bez spelnienia warunkow wsteonych
kartka ta zapewne nie odpalila u Ciebie
!!!!!!!
abys wiedzial co straciles:
po kliknieciu na WESOLYCH SWIAT
miala zabrzmiec instrumentalnie kolenda CICHA NOC
a na tle tej pieknie rozswietlonej
osniezonej choinki z lecacymi nadal platkami sniegu
mialy sie przewinac swiateczno-noworoczne zyczenia
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Ewa