Do endokrynologa !! moczówka prosta

1. Data: 2007-01-08 11:01:18

Temat: Do endokrynologa !! moczówka prosta
Od: "Nakiel" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojego dziecka rozpoznano Diabetes insipidus (moczówka prosta).

Wyniki badan:

http://i92.photobucket.com/albums/l35/Thorien/IMG-2.
jpg

http://i92.photobucket.com/albums/l35/Thorien/IMG_00
01.jpg

Jaka jest przyczyna choroby, gdy wszystkie badania sa prawidlowe i
wykluczone jest tło moczówki ośrodkowej nerkowej.
Prosze o szybka odpowiedz i ocene sytuacji oraz o kontakt pod adresem
s...@t...pl.

2. Data: 2007-01-08 23:38:51

Temat: Re: Do endokrynologa !! moczówka prosta
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wita
Moja mama choruje na moczowke od 30 lat. Choroba ujawnila sie u niej podczas
ciazy, mozna wiec uznac, ze ja stalam sie jej przyczyna. U mamy podejrzewali
uraz glowy w dziecinstwie (upadek zelazka i stluczenie nim glowy).
Dlugo nie mogli lekarze postawic diagnozy i leczono moja mame na cukrzyce,
meczyla sie bardzo, pijac ogromne !!! (ok 10 litrow dziennie) ilosci
napojow.
Obecnie mama czuje sie dobrze, systematycznie bierze Minirin.
Wczesniej leczona byla czeskim Adiuretinem, tylko raz lek byl nie wiedziec
czemu niedobry i nie zadzialal, martwilismy sie wowczas bardzo, ale bylo to
ponad 10 lat temu.
Pozdrawiam i zycze duzo zdrowia!
Asia

dziąsło?