Do gwiazdki jeszcze trochę czasu....

1. Data: 2004-12-05 00:41:23

Temat: Do gwiazdki jeszcze trochę czasu....
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

... dokładnie tyle, żeby przekonać mężów do zrobienia takiego mebla:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=30575&PhotoID=217373
W sam raz na prezent ;)
Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-12-05 11:39:34

Temat: Re: Do gwiazdki jeszcze trochę czasu....
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ha ha
wspolczesna forma niciaka :]
cos dla mnie ;)

--
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl

1. Data: 2004-12-05 16:32:48

Temat: Odp: Do gwiazdki jeszcze trochę czasu....
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> ha ha
> wspolczesna forma niciaka :]
> cos dla mnie ;)

Moj Tż niestety nie ma ręki do gwoździa i młotka toteż mi zostało tylko
pomarzyć, ale wszystko miałabym w jednym miejscu, no i najważniejsze, że
jest na kólkach, oj marzy mi się i to jak bardzo...

Z rozmarzeniem wracam do serwety, ktora prawie koncze...
Monika z Poznania

1. Data: 2004-12-06 08:25:20

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Julka" <s...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> ... dokładnie tyle, żeby przekonać mężów do zrobienia takiego mebla:
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=30575&PhotoID=217373

Choc moj maz z mlotkiem itp, sie wcale nie rozumie, to mialam to szczescie
cos takiego odziedziczyc po jego babci i co najwazniejsze z cala
zawartoscia: nici jedwabne, kilka szydelek, drutow, mnostwo guzikow itp,
itd. Wspanialy mebel!

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-12-08 21:34:06

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj Tż niestety nie ma ręki do gwoździa i młotka toteż mi zostało tylko
> pomarzyć, ale wszystko miałabym w jednym miejscu, no i najważniejsze, że
> jest na kólkach, oj marzy mi się i to jak bardzo...

A ja mam taką szafkę z Ikei
http://tinylink.com/?9VzfgYXs4z , na blacie jeszcze trzymam laptopa :)),
wszystko w jednym miejscu, na kóleczkach.

Elzbieta

1. Data: 2004-12-08 21:39:08

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta T. wrote:

> A ja mam takš szafkę z Ikei
> http://tinylink.com/?9VzfgYXs4z , na blacie jeszcze trzymam laptopa :)),
> wszystko w jednym miejscu, na kóleczkach.
>
> Elzbieta

Mnie by trzy takie szafki nie starczyły ;)
Pozdrawiam
Julita, która wypełniła pół szafy i miejsce pod stołem i bierze się za
biblioteczkę ;)

1. Data: 2004-12-09 07:28:49

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie by trzy takie szafki nie starczyły ;)
> Pozdrawiam
> Julita, która wypełniła pół szafy i miejsce pod stołem i bierze się za
> biblioteczkę ;)

Oj, Julka, to jest podręczna szafka podręcznej szafy :))

Ela

1. Data: 2004-12-09 18:23:00

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta T. wrote:

> Oj, Julka, to jest podręczna szafka podręcznej szafy :))
>
> Ela

aaaaaaaaaaa ;)
A jaka jest w takim razie szafa niepodręczna? ;P
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-12-09 19:02:00

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż niestety nie lubi dłubać w drewnie :(
Ale za to mam brata złotą-rączkę i mam nadzieję,że takie cudo mi zrobi.
Muszę się tylko bardzo ładnie uśmiechnąć :) hihihihi w styczniu mam
urodzinki,więc prezent jak znalazł.

Marzena

1. Data: 2004-12-10 13:12:00

Od: "Elżbieta T." <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka"

> aaaaaaaaaaa ;)
> A jaka jest w takim razie szafa niepodręczna? ;P
> Pozdrawiam
> Julita

Ehhm, jestem mistrzynia rozpoczynania :(, nie mam silnej woli, żeby się
czemuś nowemu oprzec :(, tak więc mam trochę :(, mam szafę i połowę dużego
pawlacza :(( zapchane są różnościami:(, nawet nie wiem, czy kiedys mi się to
przyda :(, podjęte próby sprzątania nie powiodły się :)))

Elżbieta

"moje hobby"
[frywolitka] nigdy nie sadzilam ze to powiem
[druty]pomocy-proszę!
Szydełko
Czy przyjmiecie jeszcze jedną do grona?