Do kochanków Prawdy

81. Data: 2010-08-02 19:26:51

Temat: Re: Do kochanków Prawdy
Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 02 Aug 2010 18:01:58 +0200, tako rzecze Kerberos -`@'-,:

elated

> Zgoda, na "chcę" i "nie chcę" już poprawiam moją teorię; dzięki za
> uściślenie, a może nawet za drugą i to ważniejszą połowę, kto wie :o)
>
> -`@'-
> Kerberos

takie ja można by rozciągnąć na wszystkie organizmy żywe

82. Data: 2010-08-02 19:32:55

Od: "Kerberos -`@'-," <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał

elated

Kto wie..., ale chyba marzenia, tj. trzecie "ja"
najbardziej rozwinięte u hominida, tak ? :o/

-`@'-
Kerberos

83. Data: 2010-08-02 19:55:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Aug 2010 19:26:51 +0000 (UTC), kszeslaf hoopqa napisał(a):

> Mon, 02 Aug 2010 18:01:58 +0200, tako rzecze Kerberos -`@'-,:

elated

> takie ja można by rozciągnąć na wszystkie organizmy żywe

Rozszerzyć.

84. Data: 2010-08-04 12:47:47

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 02 Aug 2010 21:32:55 +0200, tako rzecze Kerberos -`@'-,:

elated

> Kto wie..., ale chyba marzenia, tj. trzecie "ja" najbardziej rozwinięte
> u hominida, tak ? :o/
>
> -`@'-
> Kerberos

człowiek to rozumienie, a chcenia tylko ma (dziedziczy),
dzięki nim chce też rozumieć.

kategoryczne twierdzenie?

85. Data: 2010-08-09 19:54:22

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-30 09:57, Vilar pisze:

> [...]
>
> Człowiek zachodu odpowie: prawda jest tym, co mogę dotknąć, zmierzyć i
> opisać - klasyczne szkiełko i oko.
> Człowiek wschodu odpowie: prawdą jest to, że wszystko jest połączone, i
> że każde działanie ma swoje konsekwencje.
>
> Czy jeśli kiedyś wszyscy dojrzejemy okaże się, że każdy z nas miał rację?
>
> Tak jak np. w przypadku fizyki: teoria Newtona jest rozwiązaniem
> brzegowym teorii względności, która też, pomału, odchodzi w cień...
>
> Optymistycznym wnioskiem byłoby, że rozwijamy się jako rasa.
> Że istnieje dla nas nadzieja......
> (i tu będę się upierać, że jest to prawda)

Przepraszam Cię, Vilar, za to, że wspomniałem o "wcinaniu się".

Smoleńsk - zapomniane wypowiedzi
Choroby które zmieniły świat.
Mojej siostrze Ikseli
Żywa biblioteka