Do lekarzy ginekologów.

1. Data: 2000-12-11 10:24:57

Temat: Do lekarzy ginekologów.
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorę preparat Tripuilar od kilku lat. Czy nie jest to preparat przestarzały?
Czy powinnam zmienić tabletki na trzecią generację? Mam 28 lat, nie mam dzieci.
Objawów ubocznych przy braniu tego preparatu nie stwierdziłam. Proszę o
odpowiedż. Z góry dziękuję.

2. Data: 2000-12-11 11:09:41

Temat: Re: Do lekarzy ginekologów.
Od: "Mzet" <z...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej idz do lekaza...

p.s.
"Takie" leki nie moga byc stosowane tak dlugo. Nie podwyzszyla sie waga
Twego ciala?

3. Data: 2000-12-11 19:11:03

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam dzieci.
> Objawów ubocznych przy braniu tego preparatu nie stwierdziłam. Proszę

Skoro dobrze się czujesz, robisz badania , nie masz objawów ubocznych,
to po co chcesz to psuć? Zresztą Twój lekarz chyba lepiej Ci poradzi.
--

Pzdr.
Justyna

Badanie usg