Do matek i ojcow

81. Data: 2005-10-19 13:11:58

Temat: Re: Do matek i ojcow
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> writes:

> Cala. Czyli taka podwojna. Taka jedna podwojna to my (ja, zona +
> dwojka maluchow) zjadamy na obiad i jeszcze cos zostaje.

My zjadamy we dwojke i nic nie zostaje 8-). A taka pojedyncza to
zjadalem w calosci nawet w czasach, gdy bylem chudy jak patyk.

Ale podwojna na jedna osobe to cos potwornego...

MJ

82. Data: 2005-10-19 13:28:05

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisal(a):

>My zjadamy we dwojke i nic nie zostaje 8-). A taka pojedyncza to
>zjadalem w calosci nawet w czasach, gdy bylem chudy jak patyk.

Wiesz, ja pamietam, ze w czasach studenckich potrafilem zjesc (nie mam
tu jasnosci) dwie albo poltorej pizzy na Barskiej. Przed narodzinami
syna jedlismy jedna taka pizze z salatka na trojke (zona, ja, corka).

>Ale podwojna na jedna osobe to cos potwornego...

Plus pasta ;--). Da rade zjesc, ale nie jest to ani normalne ani
rozsadne.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

83. Data: 2005-10-19 13:47:43

Temat: Re: Do matek i ojcow (OT)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> Chleba nie mam. Będzie za ok. 2 tygodnie, jak wrócę z Wilna ;)

To zrobimy dogrywke :)

> To chętnie będę króliczkiem doświadczalnym :)))

OK, ale to jeszcze nieprędko. Teraz tylko pozostałości z zeszłego roku,
tegoroczne "w praniu" :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

84. Data: 2005-10-19 13:49:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Nono, nie zapominaj, ze dzidzia ma dopiero 8 miesiecy (i pol ;))

Jakoś myslałam, że już rok. A roczne dziecko spokojnie może jeść
wszystko.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

85. Data: 2005-10-19 13:51:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Myslisz, ze uda sie zachomikowac te dereniowke przez 17 lat ????

Nawet nie będę próbować. Przez te 17 lat udoskonalę przepis, a właściwie
przez 15, bo dwuletnia nalewka jest lepsza od rocznej :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

86. Data: 2005-10-19 13:52:57

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisal(a):

>Jakoś myslałam, że już rok. A roczne dziecko spokojnie może jeść
>wszystko.

Bez przesady.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

87. Data: 2005-10-19 14:13:42

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

>Jakoś myslałam, że już rok. A roczne dziecko spokojnie może jeść
>wszystko.

Ale moze tez grymasic w kwestii pieprzu ;)

Kot

88. Data: 2005-10-19 14:15:33

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

>Bez przesady.

No pewnie, dorosli moga tez jesc wszystko bez przesady ;))

Kot (no ale bigosu rocznej dzidzi bym nie dala...)

89. Data: 2005-10-19 14:16:41

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mabu" <m...@i...pl> napisał w
wiadomości news:dj3jot$dri$1@cn.com.pl...

> [...]
> Mam do Was prosbe - moje chlopaki (lat 8 i 2 i pol) na obiad nie chca
nic
> jesc oprocz rosolu i pomidorowej a na drugie danie tylko schabowe lub
piersi
> z kurczaka. Probowalismy z zona wszyskiego :( W ostatecznosci zjedza
barszcz
> czerwony z uszkami, pierogi z serem lub makaron z jajkiem. Mieliscie
podobne
> przejscia ? Macie jakies pomysly na odmiane w ich menu. Moja zona ma
juz
> dosyc gotowania osobno dla nich i dla nas :)

Ojciec tak mnie wychował, jak i mój dziadek mojego ojca i jeszcze jak
pamięcią rodową sięgnąć, tak właśnie bywało, jako opisuję poniżej...

... śniadanie, obiad i kolacja nie w konkretnych godzinach, ale ustalane
w miarę przyzwoicie, na stół podano, kto czego jeść nie chciał to nie
jadł i już, poza godzinami jedzenia żadnego dojadania nie było, chyba że
owoce. I naczelna zasada: nie ma wybierania z talerza, możesz zostawić,
ile chcesz, ale spróbuj wszystkiego.

Część rzeczy jadło się chętnie, na widok innych człowiek rzygał dalej
niż kot, ale z czasem przywykł i smaki zaczynały się podobać. Ważne było
tylko to, żeby się dania zbyt często nie powtarzały.

Pzdr
Paweł

90. Data: 2005-10-19 14:44:30

Od: "Agucha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bakalie bez ciasta to i ja moge nauczyc, a mleko to pije jeszcze takie
> dziecinne, nie krowie ;) A teraz bedzie jadla serek z musem gruszkowo -
> piernikowym, lubi bardzo. Jutro bedzie jogurt ala pesz melba ;)
>
> Kot i inwencja tfurcza

Ech chciałabym żeby mój 10 miesięczny Dzidziol mógł jeść serek i
jogurty.....

pozdr Aga i Franek

kupic zapach ananasowy
pomysl na rostbef