Do okulisty - dziecko po retonopatii wcześniaczej

1. Data: 2003-05-15 20:12:36

Temat: Do okulisty - dziecko po retonopatii wcześniaczej
Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córcia - wcześniak z 25 tyg. miała stwierdzoną retinopatię wczesniaczą
II stopnia.
Była pod kontrolą CZD, na szczęścia zmiany same się wycofały.
Ostatni raz bylismy na badaniu kontrolnym w listopadzie, lekarze nie
widzieli konieczności dalszych kontroli (nie wszystkie naczynia były
dojrzałe, ale stwierdzili, że tak może juz pozostać i nie upośledza to
widzenia)
W tej chwili mała ma 13 miesięcy i zastanawiam się, czy warto by było
skontrolować jej oczy???

Kasia

2. Data: 2003-05-18 00:16:28

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widzenia)
> W tej chwili mała ma 13 miesięcy i zastanawiam się, czy warto by było

tak, powinnas co 1/2 roku kontrolowac - niekoniecznie w CZD, mozesz w
miejscu zamieszkania, gdzie moga obejrzec dokladnie dno oka za pomoca FISONA
( specj. aparat + soczewka )

pozdrawiam

casus
spec.ch.oczu

3. Data: 2003-05-19 11:59:14

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> tak, powinnas co 1/2 roku kontrolowac - niekoniecznie w CZD, mozesz w
> miejscu zamieszkania, gdzie moga obejrzec dokladnie dno oka za pomoca

Dziękuję za odpowiedź. Już zapisałam dziecię na badanie w Fundacji przy
szpitalu na Niekłańskiej w W-awie. Mam nadzieję, ze to urzadzenie do badania
to standard w szpitalu?

pozdrawiam
Kasia

4. Data: 2003-05-19 18:18:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za odpowiedź. Już zapisałam dziecię na badanie w Fundacji przy
> szpitalu na Niekłańskiej w W-awie. Mam nadzieję, ze to urzadzenie do
> [...]

Tak, z tego co wiem na Nieklanskiej maja FISONA.
pozdrawiam serdecznie

casus

HBs-Ag - test potwierdzający
stereotaksja