dretwiejace rece

1. Data: 2003-05-15 20:36:56

Temat: dretwiejace rece
Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

czesto dretwieja mi rece (najczesciej w okolicy nadgarstka lub pod lokciem)
zdarza sie to gdy spie, jak rowniez gdy leze, gdy siedze czuje czasem jakby
ciezar w lokciu)
mam 2 pytania
1- czy to jest wina serca?
2- czy wplywa to na unerwienie?

poza tym czuje obecnosc jakby czegos w gardle (pod jablkiem adama) co to
moze byc? czuje poprostu cos, kiedy przelykam (czasem mam przez to
utrudnione przelykanie), piecze mnie czasem zgaga, biore leki takie, jak i
odczulajace.

i glupie pytanie. czy od tycia rozrastaja sie duzo kosci bioder (mam na
mysli cm w pasie - czy tracac waga bede mial szanse jeszcze na szczupla
sylwetke - czy bede mial szerokie biodra)