Do p. Klinton i innych zainteresowanych sprawa grupowiczow

21. Data: 2006-06-16 17:04:52

Temat: Ile takim dzieciom ta wasza sekta uszkodzi mozgi??
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=yfjhhk

22. Data: 2006-06-16 20:01:38

Temat: Re: (OT) Oswiadczenie
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
e6s1rc$nj6$...@i...gazeta.pl...
> janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):
>
> I tak przy okazji jeszcze jedno, a mianowicie znalazlem w mojej skrzynce
> posty od osob zywiacych sie wysokotluszczowo i majacych powazne problemy.
> Prosza mnie one o pewne informacje. A to teraz sporo pracy wymaga:)
> Mam nadzieje, ze nie jestes jedna z nich?
> Chociaz widzac to na co cie stac i rozmiary twojej podlej hipokryzji,
> to kto wie?:)
>
> ------
> Jeff

i znowu "porawisz" temu komus jego diete, tak "skutecznie" ze bedzie mial
problemy z przezyciem TWOICH eksperymentow, albo bedzie mial problemy z
potencje jak inny twoj "pacjent", tylko ze OCZYWISCIE(!!!!) to nie bedzie
twoja wina tylko Dr. Kwasnieskiego, ktory poza tym jest odpowiedzialy za
trzesienia ziemi, wybuchy wulkanow, tsunami i zamach na twoje ukochanego
tow. Lenina, tylko ze tego nie zabila kula tylko syf.

Jurek

dieta zgodna z grupa krwii po badaniach
Dieta kopenhaska
Kolejna przedwczesna smierc na diecie wysokotluszczowej
Osobnik o nicku slawekopty probuje mnie blokowac ;)
Kto sie przylaczy ?