Kto sie przylaczy ?

1. Data: 2006-06-09 09:39:35

Temat: Kto sie przylaczy ?
Od: "czeladnik" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam od dzisiaj zaczac diete kopenhaska i mam pytanie czy ktos
chcialby wspolnie ze mna ja zaczac, by sie nawzajem wspierac i podtrzymac na
duchu.
Jesli ktos dzisiaj jeszcze nic nie jadl a tylko pil kawe to moze od dzisiaj
zaczac, bo pierwszym posilkiem jest obiad, na ktory sie sklada 2 jajka na
twardo, szpinak (moze byc mrozony) + pomidor.
We dwoje razniej, zachecam :)

2. Data: 2006-06-09 10:37:20

Temat: Re: Kto sie przylaczy ?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeladnik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzisiaj zaczac, bo pierwszym posilkiem jest obiad, na ktory sie sklada 2
> jajka na twardo, szpinak (moze byc mrozony) + pomidor.
Jajka uwielbiam, pomidory bardzo lubię, nie znoszę szpinaku. Jak byłem
dzieckiem, prawie dostawałem wysypki na samą myśl o szpinaku...:)))
Aczkolwiek jestem o tej godzinie zawsze o kawie, bo zaczynam jeść dopiero
popołudniu....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-06-09 10:52:06

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczac, bo pierwszym posilkiem jest obiad, na ktory sie sklada 2 jajka na
> twardo, szpinak (moze byc mrozony) + pomidor.

we dwoje raźniej się wykańczać? Czy we dwoje raźniej pracować na
fantastyczne jojo, rozregulowanie gospodarki hormonalnej, wypadajace włosy i
łamiące się paznokcie?
Puknij się Waść i zacznij się zdrowo odżywiać i uprawiać sport.
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2006-06-09 10:58:20

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> łamiące się paznokcie?
> Puknij się Waść i zacznij się zdrowo odżywiać i uprawiać sport.

Nie dziw się Agato, ktoś Guśkowi podpowiedział, że zdrowa jest dieta
kopenhaska więc "szuka w niej szczęścia". Gdybym mało wiedział o wszelkich
dietach, może skusiłby się na "kopenhaską".
Gusiek jest na drodze poszukiwań. Zgadłem Gusiek?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-06-09 11:08:56

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Nie dziw się Agato, ktoś Guśkowi podpowiedział

No rotfl.

A kopenhaska bardzo poleca pewien dosc znany optymalny, niejaki Karol
Braniek aka Morgano.
http://tinyurl.com/j8exl
http://tinyurl.com/hrxb7
http://tinyurl.com/ku4dr

6. Data: 2006-06-09 17:10:26

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dietach, może skusiłby się na "kopenhaską".
> Gusiek jest na drodze poszukiwań. Zgadłem Gusiek?...:)))

Czy uważasz, że mam rozszczepienie osobowości, czy też rozdwojenie jaźni? ;>
Pozdrawiam, Agata

7. Data: 2006-06-09 17:11:51

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e6bkq5$i49$1@inews.gazeta.pl...
> j...@n...pl pisze:

> A kopenhaska bardzo poleca pewien dosc znany optymalny, niejaki Karol
> Braniek aka Morgano.
> http://tinyurl.com/j8exl
> http://tinyurl.com/hrxb7
> http://tinyurl.com/ku4dr

A to ma być argument za? To ja przepraszam... powstrzymam się od komentarza
;)
Pozdrawiam, Agata

8. Data: 2006-06-09 18:29:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek pisze:

> A to ma być argument za?

Bo ja wiem? Po prostu interesowalo mnie czy Jerzy - zawsze chetny do
rugania np. wegetarian czy innych nieoptymalnych - zruga za szerzenie
ciemnogrodu towarzysza w diecie. Nie zrugal, jak widac, wiec jest to
jakis argument, niekoniecznie jednak za czy przeciw diecie kopenhaskiej ;)

9. Data: 2006-06-12 08:51:01

Od: miki <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeladnik napisał(a):
> [...]
> zaczac, bo pierwszym posilkiem jest obiad, na ktory sie sklada 2 jajka na
> twardo, szpinak (moze byc mrozony) + pomidor.

stosowalem nie polecam
efekt jojo gwarantowany ze nie wspomne o katuszch jakie sie przezywa w
pierwszym tygodniu
ale warto sprobowac pogoda sprzyja

10. Data: 2006-06-13 11:00:53

Od: "czeladnik" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miki" <m...@w...pl>> stosowalem nie polecam
> efekt jojo gwarantowany ze nie wspomne o katuszch jakie sie przezywa w
> pierwszym tygodniu
> ale warto sprobowac pogoda sprzyja
> pozdrawiam

ja juz w piatym dniu tych katusz jestem, spadlo mi 1,5 kilo, podejrzewam ze
to na razie woda sama, na tluszczu spalanie przyjdzie czas pozniej.
Trzymam sie niezle, glodna nie chodze, tylko pod wieczor czasem odczuwam
dzikie porywy by cos zlapac pozaregulaminowo, lapie wtedy za wode i pije
pije pije. Przechodzi.
Fakt pogoda upalna i jesc sie tak nie chce, to tez duzy plusik :)

jak to jest z tymi witaminami?
Orkisz
Re: Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports
samochod czy rower
czy to bomba (kaloryczna)?