Re: Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports

1. Data: 2006-06-06 02:33:00

Temat: Re: Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz <n...@g...pl> napisał(a):

> patrz a ja zrzucilem na niej 35 kg i jak zaczelem jesc inne produkty to
> przytylem troche :)
> teraz jem sobie zgodnie z grupa krwi i tez jest dobrze ? jak to wyjasnic ?

Wprawdzie juz tutaj raz pisalem, ze nie jestem zwolennikiem zwracania sie do
siebie przez "per ty" na polskich grupach usenetowych i w zasadzie moglbym
panski post zlekcewazyc, bo Pan nie respektuje mojego stanowiska, ale.....no
dobra.... jeszcze raz sprobuje Panu odpowiedziedziec, pomimi iz w tej chwili
wyglada to troche tak, jakby to mi mialo bardziej na Panskim zdrowiu zalezec
anizeli Panu.

Prosze Pana, przede wszystkim po pierwsze widze, ze albo Pan nie przeczytal
postow ktore do tej pory tutaj napisalem na temat diet niskoweglowodanowych,
albo... moze i Pan przeczytal, ale nieszczegolnie dokladnie.
Poza tym mam wrazenie, ze do postu ktory rozpoczyna ten watek rowniez odnosi
sie Pan z pewna podejrzliwoscia.

Widzi Pan, na grupie dyskusyjnej bardzo trudno jest dokladnie i szczegolowo
odpowiedziec na to powyzsze Panskie pytanie.... bo po pierwsze: ja nic o Pana
organizmie nie wiem, bo nigdy na oczy Pan nie widzialem, nie znam Panskich
wynikow krwi i nie mam tez zadnych innych istotnych danych na Panski temat
oraz nie mam tez pojecia co Pan jadl i ile do tej pory, a co i ile je Pan teraz...
...wiec w zwiazku z tym, sila rzeczy dyskusja na takich jak ta grupach moze
miec tylko i wylacznie charakter ogolny i pogladowy, a nie szczegolowy i
zindywidualizowany.
Ile Pan z takich dyskusji skorzysta, zalezy wiec tylko od panskiego.....
intelektu.

Jak juz Panu raz pisalem, fakt iz ktos na diecie Atkinsa schudl, absolutnie
o niczym nie swiadczy.
W chwili obecnej jest cala masa diet odchudzajacych na ktorych rowniez sie
dosc skutecznie chudnie...ale po zakonczeniu tych diet zaczynaja sie dopiero
schody...bo wiekszosc z tych diet nie nadaje sie do permanentnego stosowania.

Zreszta jak Pan moze zauwazyl, amerykanscy ekperci nie neguja takze generalnie
skutecznosci diety Atkinsa.

Hmm... rozumie Pan chyba, ze gdyby dieta Atkinsa w ogole nie dawala otylym
osobom tych wspaniachych efektow w poczatkowym okresie jej stosowania, to pies
z kulawa noga by jej nie stosowal, a sam Atkins nie dorobilby sie na niej
sporego majatku.....ale,.....wlasnie jest jedno ale, bo jak zwykle diabel tkwi
w szczegolach....okazuje sie, ze dlugotrwale stosowanie tej diety juz nie jest
takie rewelacyjne, bo dieta jest wyjatkowo zle zbilansowana pod wzgledem
skladnikow odzywczych i jesli zaprzestaje sie stosowania tej diety, to czesto
w zawrotnym tepie utracone kilogramy nie tylko powracaja, ale nie rzadko
przybywa tez i pare kilo wiecej.

Co najciekawsze kiedy chce sie powtorzyc diete kolejny raz, aby ponownie
zrzucic nadwage, to napotyka sie na pewien wiekszy opor ze strony organizmu.

Ponadto dieta Atkinsa wymaga stosowania pokaznej dawki przeroznych suplementow
wlasnie w celu lepszego jej zbilansowania pod wzgledem odzywczym ....no i
...wiadomo dostarczenia mozliwosci zarobienia "paru" dolarow na tych
suplementach:)

No i na koniec, okazuje sie, ze dlugotrwale stosownie tej diety daje bardzo
nieciekawe efekty dla zdrowia ludzkiego......ale na szczescie niewiele osob
ta diete stosuje w sposob permanentny przez dluzszy okres czasu.

Oczywiscie jest tez spora grupa osob, ktore po zrzuceniu nadwagi na tej
diecie, zaczynaja bardziej po prostu uwazac na swoj sposob odzywiania i
generalnie uwazac na siebie i swoje "korytko".

Tak juz na marginesie, cos Panu jeszcze powiem, a mianowicie Consumer Reports
to powazna, opiniotworcza, prestizowa organizacja konsumencka na rynku
amerykanskim.
Organizacja ta zatrudnia ekspertow, ktorzy wykonuja niezalezne
ekspertyzy m.innymi o tematyce medycznej, farmaceutycznej i dietetycznej.

Celem tej organizacji jest obrona konsumentow przed naduzyciami ze strony
nieuczciwych producentow i dostawcow przeroznych uslug.

..Ale oczywiscie Pan im nie musi ani ufac, ani im wierzyc....Panskie zdrowie
to w koncu Panska osobista sprawa i moze Pan z nim robic co tylko Panu sie podoba.

Jeff

2. Data: 2006-06-08 20:27:52

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
e62pgs$2jd$...@i...gazeta.pl...
> [...]

> do
> siebie przez "per ty" na polskich grupach usenetowych i w zasadzie moglbym

Drogie "Ono", twoje widzimisie nie ma tu zadnego znaczenie, jak chcesz sie
"produkowac" na polskim usenet-cie, to przestrzegaj zasad na nim
obowiazujacych. :))))

Kiedy nastepna zmiana plci?

Jurek

3. Data: 2006-06-08 20:59:10

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> Drogie "Ono", twoje widzimisie nie ma tu zadnego znaczenie, jak chcesz sie
> "produkowac" na polskim usenet-cie, to przestrzegaj zasad na nim

Psychiatra juz z toba smierdzacy ubecki tlumoku rozmawial ?

4. Data: 2006-06-09 00:16:11

Temat: (OT) do osobnika o nicku Jurek
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz raz tu zamiescilem informacje o tym, ze siec internetowa nie jest miejscem
gdzie chuligani i psychopaci moga sobie buszowac bezkarnie.
O takich przypadkach mozna w tej chwili zawiadomic specjalna sekcje polskiej
policji, ktora takimi chuliganami usenetowymi jak ty cwaniaczku moze sie zajac
blizej.

Nie sadz, ze ja zartuje. Przejrzalem sobie archiwum grup i widze, ze twoje
matolku wypowiedzi ograniczaja sie glownie do spamowania usenetu, glupkowatego
czepiania sie innych grupowiczow i prowokowania pyskowek.

Jesli nadal tak bedziesz sie zachowywal, to ja te wszystkie posty przesle
wlasnie do tej sekcji ktora sie toba zajmie.

Ponadto twoje wypowiedzi moga stac sie czescia pakietu informacyjnego
o osobach, ktore jako doradcy zywieniowi o watpliwym morale i etyce zajmuja
sie nie tylko propagowaniem niebezpiecznej diety, ale glownie usiluja nia
nielegalnie "leczyc" (czytaj OSZUKIWAC)ludzi chorych i DZIECI w Polsce.

Tak ze radze ci niemoto abys od tego momentu zwazal na tresci ktore
zamieszczasz w usenecie.

Jeff

5. Data: 2006-06-09 19:54:13

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news: >> Drogie
"Ono", twoje widzimisie nie ma tu zadnego znaczenie, jak chcesz sie

> Psychiatra juz z toba smierdzacy ubecki tlumoku rozmawial ?

:))))))))))))))))))) zasob slow to Ty (wieloplciowiec!!) masz ciekawy!
Gdzie tego uczyli? Czy to nie "towarzysze" reprezentowali (szczegolnie) ten
poziom znajomosci jezyka polskiego? Wita rozumita Towarzysze :)))). Co
bralas (to twoja poprzednia plec!!!) zeby doprowadzic do tak szybkiej zmiany
plci!?

Jurek

6. Data: 2006-06-09 19:57:25

Temat: Re: (OT) do osobnika o nicku Jurek
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
e6aekb$56t$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> polskiej
> policji, ktora takimi chuliganami usenetowymi jak ty cwaniaczku moze sie
(..ciach...)
> Tak ze radze ci niemoto abys od tego momentu zwazal na tresci ktore
> zamieszczasz w usenecie.
>
> Jeff

wez sie umyj! :) moze pomorze :((((( chociaz watpie:/

a gdzie towarzyszka poznala slowo cyt." niemoto"?

Jurek

7. Data: 2006-06-09 20:34:15

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> (..ciach...)

> wez sie umyj! :) moze pomorze :((((( chociaz watpie:/
> a gdzie towarzyszka poznala slowo cyt." niemoto"?

Ocho, czerwony skunks zaczyna wydawac odurzajace zapachy :))
To ze jako optymalny regularnie smierdzicie gnojem, wiadomo zreszta
wszystkim od dawna.

Tow.szmaciak sprawdzie sobie jak sie pisze slowo pomorze i przetrzyjcie
zelazne czolko, ktore macie skortodowane na skutek zbyt duzego wysilku
intelektualnego, do ktorego nie jestescie genetycznie przystosowani.

Jeff

8. Data: 2006-06-09 22:04:19

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ocho, czerwony skunks zaczyna wydawac odurzajace zapachy :))
> To ze jako optymalny regularnie smierdzicie gnojem, wiadomo zreszta
> wszystkim od dawna.

Szanowny Panie Jeff! A gdzie ma Pan dowody, badania naukowe, merytoryczne
potwierdzenia, że optymalni smierdzą gnojem. W jakich wydawnictwach
naukowych lub czasopismach o tym pisali?
A może jakieś linki w tej sprawie?
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-06-09 22:30:41

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> potwierdzenia, że optymalni smierdzą gnojem. W jakich wydawnictwach
> naukowych lub czasopismach o tym pisali?

O to Pan jeszcze nie spi?? Ja tez wlasnie pracuje, wiec Panu zaraz odpowiem.
Optymalni smierdza potwornie wlasnie gnojem. Smierdzi im z ust i taki odor
wydziela rowniez skora ich ciala.
Znam kilku osobiscie takich wlasnie cuchnacych optymalnych. Ponadto Pan
widocznie nie czyta waszych forow na ktorych ten problem jest ciagle podnoszony.

Osobiscie probowalem dociec przyczyny tych smrodow wydzielanych przez
optymalnych i prosze sobie wyobrazic, ze jest pewne bardzo proste badanie
moczu, ktore obecnie wyjatkowo rzadko sie stosuje, a ktore mi ten problem
wyjasnilo.

Krew optmalnych jest bardzo zatoksyczniona i dlatego nic dziwnego, ze niektore
osoby bedzace na diecie wysokotluszczowej przez dluzszy czas, maja powazne
problemy natury intelektualnej, bo wlasnie ta zatoksyczniona krew nie moze
wlasciwie odzywiac ich mozgow.
Mysle, ze byc moze wiele z tych osob nawet nie zdaje sobie sprawy ze swoich
dziwacznych, bulwersujacych zachowan.

Nie dziwie sie rowniez temu, ze jesli diete stosuje osoba ktora wczesniej
nie grzeszyla specjalnie kultura lub byla np. z gruntu zla, na tej diecie moze
byc jeszcze gorsza, bo nie jest w stanie kontrolowac poziomu swojej agresji.

Z powodu permanentnego niedocukrzenia mozgu, organizm takich ludzi musi
uruchamiac hormon adrenaliny.
A poniewaz szczegolnie u mezczyzn poziom testosteronu jest tez wysoki, to mamy
wlasnie takie reakcje jak tow. szmaciaka, slawkaopty, ali czy innego golo.

Zreszta u kobiet bedacych na zle zrownowazonych dietach niskoweglowodanowych,
poziom adreanaliny i testosteronu rowniez moze byc zbyt wysoki, dlatego
niektore z nich sa bardzo agresywne.

Ps.Tak juz na marginesie chcialem panu powiedziec, ze ja wim, ze jednak
Kwasniewski znalazl cos ciekawego ale w sensie terapeutycznym
Szkoda jednak, ze tyle durni zajmuje sie ta dieta i ja osmiesza.

Pozdrawiam Jeff

10. Data: 2006-06-09 23:13:11

Od: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Ps.Tak juz na marginesie chcialem panu powiedziec, ze ja wim, ...

.fajnie mi sie napisalo, oczywiscie po polsku powinienem napisac wiem, a nie
"wim"....

Jeff

samochod czy rower
czy to bomba (kaloryczna)?
Ograniczenie kalorii skuteczniejsze niż ćwiczenia - ale nie w odchudzaniu ;)
owies
Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports