Do przyjaciół Moskali.

271. Data: 2011-01-15 04:03:59

Temat: Re: Do przyjaciół Moskali.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-14 23:02, Stalker pisze:

> To jest dosyć ciekawa zmiana punktu widzenia, bo teraz zarzutem jest że
> go szybko napisali, a z tego co pamiętam jeszcze do niedawna głównym,
> zarzutem było, że go piszą strasznie powoli, wszystko się strasznie
> przeciąga i pewnie nigdy nie skończą...

To jest właśnie realizm. Bolesny, rzeczywiście - dla odbiorców.

--
Pozdrawiam - Aicha

272. Data: 2011-01-15 06:44:09

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-14 23:02, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> go szybko napisali, a z tego co pamiętam jeszcze do niedawna głównym,
> zarzutem było, że go piszą strasznie powoli, wszystko się strasznie

Pewnie liczyli, że do tego czasu UE się roz...

Qra
--
limitowana

273. Data: 2011-01-15 16:27:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 00:00:33 +0100, <,,>__ napisał(a):

> A poza tym, czy na pewno on tym steruje,
> tak będąc na widoku... i w sumie do odstrzelenia ?

Spróbuj odstrzelić, to się dowiesz, kto go chroni.

274. Data: 2011-01-15 16:31:30

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Spróbuj odstrzelić, to się dowiesz, kto go chroni.
-
Kurcze, Siostra, czy ja wyglądam na idiotę ? :o/
Ok, trochę wyglądam :o.
:o)
Ale bez jaj...
Wole się domyślać...

No to kto go chroni ? :o/
Podaj choć miasto, no wiesz,
choć w przybliżeniu... kierunek...

Łoś

275. Data: 2011-01-15 22:31:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 04:41:53 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
tematycznej

4%85ca

> No ale pisałaś o "albo Rosjanie, albo terroryści", a Twoja tabela jest
> dla lub. Zdecyduj się, bo znowu płyniesz.

Albo to lub, albo nie lub :->

Imię -`@'- Jezus
Ja habibi...
DUNAV