Imię -`@'- Jezus

1. Data: 2011-01-12 14:34:46

Temat: Imię -`@'- Jezus
Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce mało popularne,
a podobno był Polakiem Katolikiem...
Tak czy tak, mamy tak:

Iesus Nazarenus
Iesus Christos
Iesus Romanus

A które jest prawdziwe ?
I czy to ma jakieś znaczenie dla psychiki Polaków ? :o/

Łoś.u
"Daj se sam siana..."
moja mama

2. Data: 2011-01-12 15:02:11

Temat: Re: Imię -`@'- Jezus
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 12 stycznia 2011 15:34. carbon entity '<,,>__'
<e...@i...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> W Polsce mało popularne,
> a podobno był Polakiem Katolikiem...
> Tak czy tak, mamy tak:
>
> Iesus Nazarenus
> Iesus Christos
> Iesus Romanus
>
> A które jest prawdziwe ?
> I czy to ma jakieś znaczenie dla psychiki Polaków ? :o/

Tadeusz Miciński --- [Kto jestem?]

Kto jestem? wie tylko ten,
który wie, iż mnie wcale nie ma.
Śni mnie ktoś, jakby ciężki sen -
płacze o mnie pod brzozami trzema.
Imię Jezus powtarzam wśród nocy,
imię Jezus powtarzam, gdy płaczę -
imię Jezus powtarzam, gdy kracze
nad mogiłą moją ptak niemocy!
Imię Jezus napełnia moich serc komorę,
imię Jezus mam na każdym głazie,
imię Jezus zamienia mnie w świętą potworę,
która idzie przez sady kwitnące i bazie.
Imię Jezus na wirchu mam księżyca góry,
którem wyrył, zanim ziemia była ognista!
imię Jezus wymawiam wśród życia tortury -
w domu obłędu, gdzie droga jest ciernista.
Imię Jezus kocham nad lica kochanki,
nad jeziora, lasy i nad świtanie -
imię Jezus wprowadza mnie w szranki
rycerzy bożych - Zmartwychwstania!
O, tajemnicze -
Ciebie z rąk gwiezdnych odbieram - i lśnień
w moim sercu nie obliczę!

3. Data: 2011-01-12 15:16:28

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał

> Tadeusz Miciński --- [Kto jestem?]
>
> Kto jestem? wie tylko ten,
> który wie, iż mnie wcale nie ma.
-
A kto to taki ? :o/

> [...]

> którem wyrył, zanim ziemia była ognista!
> imię Jezus wymawiam wśród życia tortury -
> w domu obłędu, gdzie droga jest ciernista.
Byłem, wiem coś o tem... :o/

> Imię Jezus kocham nad lica kochanki,
-
No nie wiem, bym się musiał zastanowić...
:o)

> [...]
> rycerzy bożych - Zmartwychwstania!
> O, tajemnicze -
> Ciebie z rąk gwiezdnych odbieram - i lśnień

Czyli które jest prawdziwe ?
Bo na psychikę chyba wpływa i to dość poważnie, tak ?
:o/

Łoś.u
"Daj se sam siana..."
moja mama

4. Data: 2011-01-12 15:55:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 12 stycznia 2011 16:16. carbon entity '<,,>__'
> [...]

> Czyli które jest prawdziwe ?
> Bo na psychikę chyba wpływa i to dość poważnie, tak ?

Na Peruna i Światogora, nie wiem...

Mi najlepiej ?????? ??????? się podoba, pod taką nazawą znany jest jako
awatar Ascended Master ;)

Natomiast w żadnym wypadku Jesus Romanus tj. ten niemiecki Jeżis Chryst
narzucany m.in. Słowianom i Skandynawom z pomocą ognia i miecza. To jest
Moloch pod przebraniem Jezusa i taki los go spotka:
http://www.youtube.com/watch?v=rGTBFPte-MY

Tak samo skończy bałwan w Świebodzinie.

5. Data: 2011-01-12 16:02:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

narzucany m.in. Słowianom i Skandynawom z pomocą ognia i miecza. To jest
Moloch pod przebraniem Jezusa i taki los go spotka:

PS. W czasie kręcenia filmu "Pasja" piorun uderzył raz grającego Jezusa Jima
Caviezela i dwa razy zastępcę reżysera (Jan Michelini). Obraz "rzymskiego"
Jezusa na siłę kreowany przez Mela Gibsona, jak widać na załączonym obrazku,
nie podobał się bogom...

6. Data: 2011-01-12 16:14:23

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał

> Na Peruna i Światogora, nie wiem...
:o)

No ale co do prawdziwości, czy co do wpływu na psychike ?
:o/

> Mi najlepiej ?????? ??????? się podoba, pod taką nazawą znany jest jako
> awatar Ascended Master ;)

?????? ???????

Czy to jest może w k o i n e ?
Sie nie znam, a słyszałem, że w tym dialekcie "powstał..." oryginał.

No ale na początku pisali go Iesus Nazarenus, zdaje się... :o/
Tak czy tak, najbardziej mnie w tej sprawie
ciekawi, jak wygląda w k o i n e napis "Zeus"...
Nie wiesz czasem ?
Kruca fuks, nie mogę naleźć na Googlumoglu... :o/

> [...]
> narzucany m.in. Słowianom i Skandynawom z pomocą ognia i miecza. To jest
> Moloch pod przebraniem Jezusa i taki los go spotka:

A jak sie poznaje prawdziwego ?
I czy ten awatar naprawde miał na imię Iesus ? :o/
A co w takim razie oznacza imię "Ascended Master " ?

> [...]
> Jezusa na siłę kreowany przez Mela Gibsona, jak widać na załączonym obrazku,
-
Cie.kawa sprawa...
I jaki charakter mają owi bogowie...
No wiesz, jakimi etycznymi wskazówkami sie kierują
w swoim postępowaniu lub niepostępowaniu... :o/

Łoś.u
"Daj se sam siana..."
moja mama

7. Data: 2011-01-12 16:54:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:igkja0$ksd$1@news.onet.pl...
> [...]
> Caviezela i dwa razy zastępcę reżysera (Jan Michelini). Obraz "rzymskiego"
> Jezusa na siłę kreowany przez Mela Gibsona, jak widać na załączonym

Może po prostu nie byli godni? Nie pomyślałeś o tym?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

8. Data: 2011-01-12 17:03:00

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał

> Może po prostu nie byli godni? Nie pomyślałeś o tym?

A może głodni ?
I czy głodni nie są godni ? :o/

No wiesz, tylu ludzi głoduje na świecie...
Czy Bóg ich nie kocha jak swoich dzieci,
a jedynie Katolików ? :o/

Dziwne...

> Prawda, Prostota, Miłość
> Chiron

Łoś.u
"Daj se sam siana..."
moja mama

9. Data: 2011-01-12 17:31:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<,,>__" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I czy głodni nie są godni ? :o/
>
> No wiesz, tylu ludzi głoduje na świecie...
> Czy Bóg ich nie kocha jak swoich dzieci,

Czy już zapomniałeś naszą wczorajszą rozmowę? Poza Kościołem Rzymsko
Katolickim nie ma zbawienia.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

10. Data: 2011-01-12 17:35:14

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał

> Czy już zapomniałeś naszą wczorajszą rozmowę? Poza Kościołem Rzymsko
> Katolickim nie ma zbawienia.

Nie no, rozumiem tezę, ale nie za bardzo widzę dowody
jej prawdziwości.

Czy Jezus należał do Kościoła Rzymsko-katolickiego ?
A apostołowie ? :o/

No i czy dobry Bóg nie kocha jak swoich dzieci tych,
którzy nie nalezą do Kościoła Rzymsko-Katolickiego ?
I jeśli nie, to właściwie z jakiego powodu ? :o.

> --
> Prawda, Prostota, Miłość
> Chiron

Łoś.u