I masełko też szwarcowane...

1. Data: 2011-01-12 01:45:13

Temat: I masełko też szwarcowane...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.biomedical.pl/aktualnosci/producenci-masl
a-oszukuja-konsumentow-223.html

"(...)Przeprowadzona analiza pozwala stwierdzić, że wśród zakupionych
próbek, mianem "czystego" masła, bez dodatku tłuszczów roślinnych, określić
można jedynie Masło Ekstra z Warlubia firmy Jagr. W jego przypadku udział
żadnego spośród analizowanych kwasów tłuszczowych nie odbiegał w znaczący
sposób od typowych dla masła wartości.

Pozostałe produkty nie powinny być nazywane masłem, ponieważ tłuszcz
mleczny w większym lub mniejszym stopniu zastąpiony został w nich tłuszczem
roślinnym, o czym najwyraźniej zapomnieli poinformować nas producenci.
Wyjątkiem jest produkt firmy Laktopol, na etykiecie którego znaleźć możemy
podaną drobnym drukiem informację o dodatku tłuszczów mieszanych.(...)"

2. Data: 2011-01-12 02:02:58

Temat: Re: I masełko też szwarcowane... :-)
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaną drobnym drukiem informację o dodatku tłuszczów mieszanych.(...)"

Tak też myślałem. Wszystkiemu winne krowy. Choć wina za mało, a żrą te
tłuszcze roślinne.

ett

Wracając do polepszaczy.
Ol.śnie.nie -`@'-