Do psychiatrow i psychologow odnosnie Darii...

1. Data: 2005-03-30 13:49:29

Temat: Do psychiatrow i psychologow odnosnie Darii...
Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie czytaliscie teksty Darii odnosnie Polski, Polakow, tradycji,
kultury, wsi i miast itp.itd. Zastanawiam sie tylko co z nia jest nie
tak? Czy mozna to zaliczyc do nerwicy natrectw? Glebokich kompleksow i
niskiej samooceny? Ogolnej frustracji? Zespolu niedopchania? W kazdym
razie to ciekawy i trudny zarazem przypadek.

2. Data: 2005-03-30 14:02:25

Temat: Re: Do psychiatrow i psychologow odnosnie Darii...
Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koala napisał(a):
> [...]
> niskiej samooceny? Ogolnej frustracji? Zespolu niedopchania? W kazdym
> razie to ciekawy i trudny zarazem przypadek.

przestań, poprostu wrzuc ja do KF'a. to jedyne rozsadne wyjscie jak nie
mozesz sie powstrzymac przed mysleniem o Darii.

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

3. Data: 2005-03-30 14:25:40

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.tnij_to.pl> napisał w wiadomości

> przestań, poprostu wrzuc ja do KF'a. to jedyne rozsadne wyjscie jak nie
> mozesz sie powstrzymac przed mysleniem o Darii.

o kto to ta Daria?

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

Zajady na ustach i białe plamki pod paznokciami.
Nerwica i zaburzeniami lękowymi
Morfologia :/
pomieszanie jawy ze snem
złe przebudzenie