Zajady na ustach i białe plamki pod paznokciami.

1. Data: 2005-03-30 12:26:11

Temat: Zajady na ustach i białe plamki pod paznokciami.
Od: incuś <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od czego robią się czerwone zgrubienia w kącikach ust? Jak je leczyć? Bolą
przy dotyku i brzydko wyglądają.

Od czego powstają białe plamki pod paznokciami? Wiem, że to oznacza brak
"czegośtam", nie pamiętam jedynie czego.

--
Pozdrowienia,
incuś, GG:5196643, GSM: 502617455.

2. Data: 2005-03-30 14:48:40

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

incuś napisał(a):

> Od czego robią się czerwone zgrubienia w kącikach ust? Jak je leczyć?
> Bolą przy dotyku i brzydko wyglądają.

biorą się z niedoboru wiatmin z grupy B, przede wszystkim B2 (ryboflawiny)

> Od czego powstają białe plamki pod paznokciami? Wiem, że to oznacza
> brak "czegośtam", nie pamiętam jedynie czego.

oznacza to tyle, że bąbelki powietrza dostały się pod płytkę, tyle i
tylko tyle, wbrew temu co kiedys tam sądzono, nie jest to objawem
niczego... a jeżeli jesteś młody to tymbardziej nie ma w tym nic
dziwnego, bo wtedy zdarza się to częściej....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Nerwica i zaburzeniami lękowymi
Morfologia :/
pomieszanie jawy ze snem
złe przebudzenie