Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...

31. Data: 2002-06-12 10:40:28

Temat: Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidka - Arfi" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ae77qo$lri$1@news.tpi.pl...
> Przesadzasz i to w nieprzyjemny sposob, ot co.

Kiedyś na p.s.d była dyskusja o tym, czemu ludzie piszą pożegnalne posty. O
ile pamiętam to wniosek był taki, że nie piszą ich po to by odejść, a żeby
usłyszeć, że są komuś potrzebne - służą do dowartościowania się osoby je
piszącej...
Daruj mu niech się dowartościuje, ale jak będzie wracał to powinien za
wywołanie skandalu IMO przeprosić.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

32. Data: 2002-06-12 11:18:36

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał

> Didziak ( bo ja myślę że jednak to czytasz) odpowiedz mi na 2 pytania.
(...)
chciałam zaznaczyc, ze dzidziak nie czyta tego bo unsucribował grupę :-((((

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

33. Data: 2002-06-12 12:15:30

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae6uvi$fpt$...@n...tpi.pl...

> Napisał posta, który dla Was jest
> niezrozumiały, bo Wy mu nic nie zrobiliscie, ale Ci co zawinili doskonale
go
> zrozumieją.

No tak, ale napisał go do nas wszystkich i rzeczywiście my nic nie
rozumiemy, a zainteresowanym pewnie wszystko jedno, to nie lepiej było pisać
na priv, albo jeśli już to wyjaśnić o co chodzi?

Elżbieta

34. Data: 2002-06-12 12:18:34

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja (Nixe) <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ae7028$nru$...@n...tpi.pl...
> "Maja (Nixe)" napisała
>
> No jasne, ale wtopa :-(((((((((((((
> Miało iść na priva. Teraz to idę się naprawdę powiesić. Beznadziejna
jestem.

Wiesz co zmień adres na waruga ;), bo do tej pory to mnie się te wtopy
zdarzały :), uszy ci znowu płoną jak stodoła?

--
Elżbieta

35. Data: 2002-06-12 12:28:38

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> chciałam zaznaczyc, ze dzidziak nie czyta tego bo unsucribował grupę
:-((((

Więc mogę już napisać co myślę, bo w przeciwnym razie bałbym się że mu się w
głowie poprzewraca;-))), a wrażliwy jest niezmiernie o czym świadczy choćby
fakt ukazania się tego wątku.
Otóż uważam że Dzidziak jest mącicielem w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Szpera, szuka, sznupie, mąci i robi zamieszanie dowiadując się przy tym
wielu rzeczy których wielu z nas dowiedziało się lub dowie dużo później
przez podobne zamieszanie, z tą tylko różnicą że to zamieszanie dotknie nie
tylko jego samego ale także bliskich którzy mogą w czasie tych lekcji
ucierpieć. Więc niech mąci póki czas po temu:-)
Nie sądzę by Dzidziak zrezygnował z subskrypcji tej grupy bo powodów po temu
nie widzę. Jego żal jest skierowany raczej do "przyjaciół" (też nie sądzę by
był uzasadniony) a nie do psr, więc jak się dobrze z tym prześpi to mam
nadzieję że też dojdzie do tego wniosku;-))))
Mąć Dzidziak wodę, mąć!!! Modemowcy zapłacą za Twoje lekcje;-))))

Pozdrawiam
Andrzej

36. Data: 2002-06-12 12:45:49

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieję że też dojdzie do tego wniosku;-))))
> Mąć Dzidziak wodę, mąć!!! Modemowcy zapłacą za Twoje lekcje;-))))

Popierm w całości, dlaczego np. Dzidziak obraził się na mnie ?
Ja nie jestem w grupie PRZYJACIELE a zawsze z przyjemnością czytałąm
jego posty :-)).

Pozdrowienia.

Basia

37. Data: 2002-06-12 13:00:29

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety <t...@i...pl> w artykule news:ae7akj$dnv$1@news.tpi.pl napisał...

> (...)
> chciałam zaznaczyc, ze dzidziak nie czyta tego bo unsucribował grupę :-((((

To, doprawdy, tragedia...

Olka(co unsubskrybowała tę grupę już z 10 razy i o jeden więcej subskrybowała ;>)
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

38. Data: 2002-06-12 13:26:47

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2002 13:18:36 +0200, podpisując się jako "tweety"
<t...@i...pl>, napisałeś (aś) :

>(...)
>chciałam zaznaczyc, ze dzidziak nie czyta tego bo unsucribował grupę :-((((

Tego nie wiesz......nie siedzisz w jego kompie lub przy nim.
A jeśli siedzisz przy jego kompie i wiesz ze wywalił grupę to możesz
mu to na głos przeczytać ze wojego konta ;)))))))))))
Marzena

39. Data: 2002-06-12 15:06:35

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał

> Miło było, ale się skończyło.

Jeżeli poszło o to, że ktoś rozmawia o didziaku ... to ten post odniósł
całkiem inny skutek - teraz wszyscy gadają ;-)

Bardzo nie lubię takich patetycznych gestów "odchodzę" a bardzo lubię
didziaka ... to się chyba wyklucza, nie ?

Dawidzie ... spoko ... wszysce plotkują (a zrozumiałam, ze o jakieś plotki i
obmawianie chodzi).
My też ... pamiętasz ? ;-)

Pozdrówka
MOLNARka nadal nie wiedząca o co właściwie chodzi a po babsku baaardzo
ciekawa ;-)

40. Data: 2002-06-12 15:21:38

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego on ma sie tłumaczyć swoim postepowaniem?

no moze dlatego, ze wyslal prowokacyjnego posta na grupe. mogl przestac
pisac i juz - bez zadnych ostentacyjnych zachowan. a teraz kazdy sie
zastanawia, czy to moze nie on mu zrobil nieswiadomie jakas przykrosc.

OT nowa grupa
Re: >> BARDZO PROSZE <<
[OT] propozycja nowej grupy - pl.soc.ślub
Radość - było żal
kupię parasolkę - wózek