Do znawców a nie fanatyków DO

1. Data: 2004-09-05 12:37:04

Temat: Do znawców a nie fanatyków DO
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Schudłem w czasie choroby.
Chcę przytyć a nie schudnąć.
Czy są jakieś przeciwskazania żeby do DO dodać duże ilości węglowodanów?
(ryż - dla pakera jak wiadomo podstawa :-)

Pozdrawiam
Mały (niestety :-( Adrianek

2. Data: 2004-09-05 13:16:44

Temat: Re: Do znawców a nie fanatyków DO
Od: "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:chf2qk$qrc$...@n...news.tpi.pl,
Adrian <a...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> Czy są jakieś przeciwskazania żeby do DO dodać duże ilości
> węglowodanów? (ryż - dla pakera jak wiadomo podstawa :-)

a dlaczego uparłeś sie na ta diete?
najgorszą dietę dla sportowca

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2004-09-05 14:05:45

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najgorszą dietę dla sportowca
>
> Jan Werbiński

rzekl znawca !!!!

Jurek

4. Data: 2004-09-06 16:09:13

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> napisał w wiadomości

> a dlaczego uparłeś sie na ta diete?
> najgorszą dietę dla sportowca

Nie uparłem się i dlatego pytam :-)
No i czekam na odpowiedź kogoś kto zna to z własnej praktyki a nie z
książek, tzn. sam się tak odżywiał ;-)

5. Data: 2004-09-06 18:21:47

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> napisał w wiadomości

> No i czekam na odpowiedź kogoś kto zna to z własnej praktyki a nie z
> książek, tzn. sam się tak odżywiał ;-)
>
> Pozdrawiam

Jak duze ilosci masz na mysli?
Chyba wiesz na czym polega DO.
Duze ilosci to nie DO

pozdro Dana

6. Data: 2004-09-06 18:41:30

Od: "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:chi4d7$qgs$...@a...news.tpi.pl,
Adrian <a...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
>>
> Nie uparłem się i dlatego pytam :-)
> No i czekam na odpowiedź kogoś kto zna to z własnej praktyki a nie z

czy jak bylem na ketogenicznej to moja praktyka jest wystarczajaca?

uwazam, ze do dla sportowca jest bez sensu, jezeli juz dieta
wysokotluszczowa, to chyba ketogeniczna, która sie różni od do i mozna ja
stosowac pod pewnymi warunkami

zastanów się na tym dlaczego wyczynowcy w dowolnej dziedzinie nie stosują do
jakis idiota powie, ze dlatego ze biorą koksy ale chyba nie dasz się nabrac
demagogom?

7. Data: 2004-09-06 18:56:48

Temat: Konsekwencje DO + węglowodany
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze jedno pytanko - co właściwie jest nie tak gdy do dużej ilości
tłuszczy wstawimy >200g węglowodanów?

Pozdrawiam grupę

8. Data: 2004-09-06 19:01:17

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> demagogom?
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

jak zwykle blyskotliwe!

Jurek

9. Data: 2004-09-06 19:15:58

Temat: Re: Konsekwencje DO + węglowodany
Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jeszcze jedno pytanko - co właściwie jest nie tak gdy do dużej ilości
> tłuszczy wstawimy >200g węglowodanów?
>
> Pozdrawiam grupę
>
> Poczytaj ksiazke o DO.
To korytko, a nie DO. Z tego biora sie chorobska.

pozdro Dana

10. Data: 2004-09-06 21:00:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:7567.00000bc5.413cb76e@newsgate.onet.pl pisze:

> Poczytaj ksiazke o DO.
> To korytko, a nie DO. Z tego biora sie chorobska.

No, z brudnego korytka to na 100%.

--
No i jak tu nie czytać wegetarian?... Toż to ciekawsze niż obserwowanie
roślinożernych zwierząt w ZOO! - Krystyna Tomczak [KrystynaOpty]

jak pozbyć się tłuszczu w dolnej części brzucha
info plizzz : regenerator mięśni
Uwielbiam Wasze dyskusje :)
Smiercionosne jajka
pytanie do "Opty" - przeciwskazania