jak pozbyć się tłuszczu w dolnej części brzucha

1. Data: 2004-09-04 09:55:11

Temat: jak pozbyć się tłuszczu w dolnej części brzucha
Od: "Adam \"MegadetH\" Styptex" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Od grudnia postanowiłem się wziąć za siebie i udało mi się zrzucic do tej
pory 25 KG.
Ze 100kg do 75kg (wzrost 181 cm). Niestety pozostał jeden problem a
mianowicie
nie mogę pozbyc się "oponki" w dolnej części brzucha. Jakoś samo nie chce
sie spalic chyba
, więc proszę szanownych grupowiczów o rade co z tym fantem zrobic. Za
wszelkie rady dziękuję

Adam

2. Data: 2004-09-04 13:40:32

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam \"MegadetH\" Styptex" <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> sie spalic chyba
> , więc proszę szanownych grupowiczów o rade co z tym fantem zrobic. Za

Musisz się uzbroic w cierpliwość i cwiczyć trochę, za rok-dwa może zniknie.
Ja mam 185cm i 70kg (kiedyś 90) i jeszcze mam troche tłuszczu miejscami.

Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2004-09-04 13:41:10

Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mogę pozbyc się "oponki" w dolnej części brzucha. Jakoś samo nie chce
> sie spalic chyba
> , więc proszę szanownych grupowiczów o rade co z tym fantem zrobic. Za
> wszelkie rady dziękuję

Witam,
mialam podobny problem. Na dolne partie miesni brzucha bardzo dobrze dzialaja
brzuszki z nogami opartymi na krzesle (miedzy udami a lydkami kat prosty).
Chodzi mi o te niepelne brzuszki, oczywiscie. :)
Ja robie je dwa razy dziennie - rano 100 przed sniadaniem i wieczorem 100
przed snem w seriach 4x25. Radze ci zaczac od mniejszej ilosci i stopniowo ja
zwiekszac. Efekty beda dosc szybko widoczne. :) Powodzenia.

Olga

4. Data: 2004-09-04 20:21:20

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musisz się uzbroic w cierpliwość i cwiczyć trochę, za rok-dwa może
zniknie.
> Ja mam 185cm i 70kg (kiedyś 90) i jeszcze mam troche tłuszczu miejscami.

jestem niższy i tyle waże, musicie być chudzi!
a do ćwiczeń mozę pomogą obciskające majtki ?

5. Data: 2004-09-05 09:19:56

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@W...o2.pl> writes:

> jestem niższy i tyle waże, musicie być chudzi!

Taki typ budowy , pozatym duzo biegam i każdy kilogram tłuszczu to dodatkowe
obciązenie , po 10km to juz czuć :)

Marcin

info plizzz : regenerator mięśni
Uwielbiam Wasze dyskusje :)