Dobra perfumeria internetowa?

11. Data: 2008-10-05 19:24:55

Temat: Re: Dobra perfumeria internetowa?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:

> Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

Zna się oj zna, ale...taki post w/w może nieodwracalnie odmienić twoje
powonienie, a to jest bolesne;D Finansowo nawet bardzo.

Własnie wróciłam z Warszawy. Miałam 0,5 godziny które spędzałam w
Galerii Mokotów. Snułam sie po Dauglasie i pech chiał, że wmaszerowałam
w stojak z perfumami Lancome. Eureka, JoP pisała cos o niszowych
Lancomach, jakaś świeczka, coś fajnego, przemknęło mi z predkościa
światła. Dobrałam sie do wąchania i......przepadłam;-( Nie mogłam sie
oderwac od Mille & Une Roses. Poczułam przypływ pożądania, już i
natychmiast. Cena ostudziła moje zapały, ba, powaliła mnie na kolana.
Postanowiłam pochodzić i wybić sobie z głowy
Efekt, wróciłam ze świadomością, że nie mam za grosz silnej woli. Mam za
to flakonik najdroższej wody perfumowanej w swoim zyciu. Tak skończyło
sie czytanie grupy;D
--

Gosia

12. Data: 2008-10-05 21:36:15

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers in news:gcb3dq$48b$1@nemesis.news.neostrada.pl
[............]
> Get a real Internet connection?

i jakos mniej wiecej tym roznimy sie od moze i prostszych, ale o zdrowych
emocjach Amerykanow: tam siadaja, czytaja posta, widza, ze ktos ma ichniego
"iplusa", no bo tak naskrobal w poscie - i piszą mu smialo w odpowiedzi: hi,
no problem - a pod spodem z dwa sklepy sieciowe, co to znaja i ufaja im.
A u nas ? Jakiz ulotny urok korespondencji na eteryczno-ezoterycznej grupie
uroda :)
U nas bowiem tak: papieroch w zeby, zaciety usmieszek i do czytania grupy -
i myslenie: jak mu ******, zeby nie byc jednoczesnie tak wprost wulgarną,ale
zeby jednak ****** temu ćwokowi.
Wiem! Machne mu, zeby se kupil szybkie lacze....
O nie! Zrobie to po angielsku.
Problem w tym, ze mnie zaskoczyc mozna jezykiem - powiedzmy - romskim.

13. Data: 2008-10-05 21:38:16

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik in news:gcb4a8$8i3$1@news.onet.pl
[...............]
> Efekt, wróciłam ze świadomością, że nie mam za grosz silnej woli. Mam za
> to flakonik najdroższej wody perfumowanej w swoim zyciu. Tak skończyło
> sie czytanie grupy;D

naprawde mila historia, ale... czy jakos tworczo,a ja tego nie zauwazam,
nawiazuje do pytania zawartego w root poscie? :)

14. Data: 2008-10-05 22:05:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine pisze:

> naprawde mila historia, ale... czy jakos tworczo,a ja tego nie zauwazam,
> nawiazuje do pytania zawartego w root poscie? :)

Hmm, imo, nawiazuje, ale to może moje wypaczone poczucie humoru kaze mi
tak podejrzewać;-)A, tak obrzydliwe na temat, to ja mam sprawdzona tylko
jedną

http://us.strawberrynet.com/

--

Gosia

15. Data: 2008-10-06 02:14:31

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik in news:gcbdmq$90k$1@news.onet.pl
> Hmm, imo, nawiazuje, ale to może moje wypaczone poczucie humoru kaze mi
> tak podejrzewać;-)A, tak obrzydliwe na temat, to ja mam sprawdzona tylko
> jedną
> http://us.strawberrynet.com/

wlasnie na owym forum wspomnianym wczesniej w watku (forum skandalicznym
jesli chodzi o w wygode czytania) dojrzalem ten adres z dobra opinia - no
niestety, dezodorant fenjal tradycyjnie nie jest obecny.
(ale dzieki za podpowiedz)

16. Data: 2008-10-06 18:17:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "iplusa", no bo tak naskrobal w poscie - i piszą mu smialo w odpowiedzi:

Od Amerykanów różnimy się przede wszystkim tym, że oni są pragmatykami i wiedzą,
jak zmaksymalizować szansę na uzyskanie potrzebnych informacji, więc przeważnie
piszą: "Szukam wody toaletowej >>Urok Brudnych Skarpet<<. Znalazłem ją w
sklepach intenetowych: www.smrody.com, www.ochjakjacuchne.net i
www.pachniecinaczej.biz. Dajcie znać, jakie macie doświadczenia z tymi sklepami
albo czy nie widzieliście gdzieś jeszcze."

Na co inny pragmatyk odpowiada: "smrody.com są OK, a >>Urok Brudnych Skarpet<<
bywa jeszcze na www.zapachyniedozniesienia.com , to też fajny sklep."

Natomiast na propozycję zrobienia rankingu wszystkich kilkudziesięciu znanych
sobie polskich i zagranicznych sklepów internetowych z perfumami, nie wiedząc
nawet, czy chodzi o główny nurt, czy niszę, to pragmatyk odpowiada: "Proszę
bardzo, 300 zł za godzinę plus VAT".

--
JoP

17. Data: 2008-10-06 19:19:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

>Nie mogłam sie oderwac od Mille & Une Roses. Poczułam przypływ pożądania, już i
>natychmiast. Cena ostudziła moje zapały, ba, powaliła mnie na kolana.
>Postanowiłam pochodzić i wybić sobie z głowy

Taa, my kiedyś z moim Doradcą Zakupowym wyczailiśmy w Peeku idealny płaszcz dla
mnie. No po prostu wymarzony, jakby szyty pod moje dyktando. Cena, niestety,
była nieco zaporowa.

Poszliśmy na kawę, żeby ochłonąć i omówić problem na spokojnie. Wykonaliśmy
normalną analizę SWOT, po czym płaszcz kupiliśmy, a ja złożyłam solenną
obietnicę, że będę w nim chodzić (taki był warunek - żeby nie wylądował w szafie
nienoszony).

(Po czym przyszła ciepła zima i nie włożyłam ani razu.)

> Efekt, wróciłam ze świadomością, że nie mam za grosz silnej woli. Mam za to
> flakonik najdroższej wody perfumowanej w swoim zyciu.

I świeczkę! ;-P

> Tak skończyło sie czytanie grupy;D

Przy Mille & Une Roses człowiek jest raczej skazany na niepowodzenie, jeżeli
chodzi o walkę wewnętrzną. To jest róża tak piękna, że aż boli. Są róże mniej
formalne (Stella Sheer 2005), bardziej awangardowe (Parfumerie Generale Brulure
de Rose, z metaliczną nutą), ciekawiej zestawione (jak przykurzona róża z
przyprawami w Anglomanii Westwood albo przyprószona szafranem w Safran Troublant
L'Artisan Parfumeur czy skórzasto-pudrowa w Kelly Caleche Hermesa), ale Mille &
Une Roses jest tak wyjątkowa dzięki pięknej interpretacji ambry w bazie, że po
prostu nie ma na nią rady.

Aha (będę wredna) - jakbyś szukała kiedyś czegoś w podobnym stylu, tylko
lżejszego, bardziej na dzień i lato, to polecam L'Ete en Douce L'Artisan
Parfumeur:

http://www.luckyscent.com/shop/detail.asp?itemid=152
53

Niesłychanie piękna róża, lekko odświeżona miętą (ale bardzo szlachetną, nic z
zapachu mentolu), eleganckie białe piżmo w bazie. Świeży, ale ciepły, lekki, ale
trwały.

--
JoP

18. Data: 2008-10-07 07:21:35

Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Get a real Internet connection?

Internet piszemy z malej litery. Juz od dawna. To tak na marginesie.

Thomas

19. Data: 2008-10-07 07:40:29

Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiedząc nawet, czy chodzi o główny nurt, czy niszę, to pragmatyk
> odpowiada: "Proszę bardzo, 300 zł za godzinę plus VAT".

Nie, nie. Nie wszystkich znanych, kilkudziesieciu. Tylko tych, ktore moze
polecic, bo sam w nich najczesciej kupuje. Tyle by wystarczylo. W sumie
tylko niejaka "Boska" byla w stanie cos konkretnie napisac.
Co do ostatniego stwierdzenia, to to raczej materializm, a nie pragmatyzm,
ale to chyba NTG.

Thomas

20. Data: 2008-10-07 07:42:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thomas <a...@b...pl> napisał(a):

> Internet piszemy z malej litery. Juz od dawna. To tak na marginesie.

Następnym razem, zanim się skompromitujesz:

1. sprawdź, co na ten temat sądzi profesor Bańko;
2. zastanów się, jak to wygląda w angielskim.

--
JoP

Płukanka do włosów
Paznokcie ratujcie!
Lancaster - szukam
warto zerknac
oryginal poszukiwany - higher energy - pilne:)