Dobra wiadomosc.

1. Data: 2005-02-18 16:19:02

Temat: Dobra wiadomosc.
Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z falszywym zachowaniem Pyzola oraz cichym przyzwoleniem na takie
zachowanie przez jej podobnych chcialem oglosic ,ze spotkanie grupy, o
ktorym tak sie tu rozpisywala bedzie cechowala nie tylko "bezGABiowosc"
ale takze:
- bezKominkowosc
- bezBluzgaczowosc

Kolejne "bezy" moga sie dopisywac, jesli chca;)

Mysle, ze po tym poscie wiele osob odetchnie z ulga i tlumami zwala na
impreze firmowana przez pyzola rozsylajacego na privach antyGABiowe maile.
Nie ukrywam,ze zaluje, bo byla to okazja, abym was wreszcie poznal. No coz,
poczekam jeszcze rok, moze sie atmosfera rozpyzoluje, nie bedzie podzialow
na lepszych i gorszych oraz spotkan zamknietych i otwartych i w zgranym
gronie siadziemy sobie przy stole, aby porozmawiac o zyciu, poezji i
milosci:)
Potencjalnym uczestnikom zycze milej zabawy.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Z prochu powstales? Wyslij starych na odwyk!

1. Data: 2005-02-18 16:47:28

Temat: Re: Dobra wiadomosc.
Od: "miszczu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

e tam opowiadosz faramzony
oni są ambesteniarzami ot co , calła...:P
pozdor for alles

1. Data: 2005-02-18 18:01:15

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał(a):
> [...]
> zachowanie przez jej podobnych chcialem oglosic ,ze spotkanie grupy, o
> ktorym tak sie tu rozpisywala bedzie cechowala nie tylko "bezGABiowosc"

Ej, a nie spotkacie się w privatnym gronie? ;)

1. Data: 2005-02-18 18:23:15

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

No co Ty Kominek taki zmienny jestes
Wysylasz Pyzolkowi roze - { To Lubie - powiedzial Mickiewicz }
A pozniej same Kolce.

1. Data: 2005-02-18 18:36:55

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla KOMINEK:

> Kolejne "bezy" moga sie dopisywac, jesli chca;)

no ja napisze bezplciowosc czyli ja ;)
choc w sumie to napilbym sie jakiegos piwka...

cos ty zrobic z closer? 3 wielkie avi, folder w folderze, nie otwiera!

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-02-18 18:49:01

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mnjiodek" <m...@b...emila> wrote in

> choc w sumie to napilbym sie jakiegos piwka...

Pojdziemy z gabi w przyszlym tygodniu:)

> cos ty zrobic z closer? 3 wielkie avi, folder w folderze, nie otwiera!

'Closer' bylo w jednym pliku, w jednym folderze.
Hm. Chyba dysk ci sie zaczyna buntowac.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Kominek...to brzmi glupio

1. Data: 2005-02-18 18:52:12

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla KOMINEK:

> Pojdziemy z gabi w przyszlym tygodniu:)

tak bezpyzolowo?

> 'Closer' bylo w jednym pliku, w jednym folderze.
> Hm. Chyba dysk ci sie zaczyna buntowac.

no wiec tak: folder w folderze i w kazdym plik z filmem, 3 poziomy.
dysk za nagrywarke? ;)

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-02-18 18:55:01

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mnjiodek" <m...@b...emila> wrote in

> tak bezpyzolowo?

Tak, ale nie sadzisz, ze powinnismy o tym pisac na privie?

> no wiec tak: folder w folderze i w kazdym plik z filmem, 3 poziomy.
> dysk za nagrywarke? ;)

Nigdy nie wybaczylem ci tej nagrywarki i pragnienie zemsty wzielo gore.

Jesli tam sa 3 poziomy filmu, to jakim cudem ci sie to w ogole zmiescilo?
A teraz dobra wiadomosc dla ciebie: w przyszlym tygodniu mam zamiar
podziwiac twoja nowa nagrywarke. U siebie:)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora nie pojdzie z toba do lozka na 2 randce.

1. Data: 2005-02-18 19:01:26

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla KOMINEK:

> Tak, ale nie sadzisz, ze powinnismy o tym pisac na privie?

dlaczego? bo mozna urazic pyzola?

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-02-18 19:04:01

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mnjiodek" <m...@b...emila> wrote in

> dlaczego? bo mozna urazic pyzola?

Nie tylko. Chodzi takze o nowa swiecka tradycje.
Poza tym - pyzol mogloby pomyslec, ze mamy na mysli calkiem inne
spotkanie, na ktorym ona ma byc.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Nie ma loda? Nie ma randki! [bluzgacz]

Pawel zaintrygowany
ha , a ja?
Suicydolog - pytanie
KIT by ksRobak
Czy "nie" "NIE!" znaczy, a może "nie?" ? Czyli wsadzaNIE nosa z jaskini do głowy. ;-)