Szukam materiałów badawczych nt. schizofrenii

1. Data: 2005-02-18 18:41:08

Temat: Szukam materiałów badawczych nt. schizofrenii
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)
Poszukuję wszelkich przeprowadzonych badań metodologicznych nt.
SCHIZOFRENII.
Jeżeli ktoś z życzliwych mógłby mi pomóc, albo polecić jakieś rzetelne
żródło, badź stronę internetową lub udostepnić jakiś materiał...hmmm :)
byłabym wdzięczna. Materiał będzie wykorzystany tylko i wyłącznie do pracy
licencjackiej.

Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów :)

Dorota
e-mail: d...@o...pl

1. Data: 2005-02-18 23:11:47

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> SCHIZOFRENII.
> Jeżeli ktoś z życzliwych mógłby mi pomóc, albo polecić jakieś rzetelne

poczytaj posty kominka i bluzgacza. to bardzo rzetelne źródło (czy też żródło)
SCHIZOFRENII.

badź stronę internetową lub udostepnić jakiś materiał...hmmm :)

no właśnie polecam te posty. jest ich zatrzęsienie, świetny materiał do badań
nad psychiką.

> byłabym wdzięczna. Materiał będzie wykorzystany tylko i wyłącznie do pracy
> licencjackiej.

a wykorzystuj ich sobie do czego chcesz :)

> Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów :)

repozdrawiam

> Dorota
> e-mail: d...@o...pl