Dobranoc...

1. Data: 2008-01-19 01:28:33

Temat: Dobranoc...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...wszystkim. Zbyt dużo dzis wypiłam, ale fajnie było, bo było mnóstwo
szcześliwych ludzi na imprezie, ludzi z mojej i sąsiednich wsi, ludzi
podobnych do mnie. Jestem ucieszona tym bardzo. A Wy dowiedzieliście sie o
mnie paru rzeczy, które kiedy jutro... upsss.... rano przeczytam, to spadnę
z krzesła zapewne. TO mogłam Wam napisać tylko będąc lekko wstawiona. Choć
z drugiej strony - czy ten stan w sumie różni sie od mojego codziennego
życia? Kurczę, chyba nie bardzo, ale to chyba dobrze :-D
No, to idź spać, XL, bo za chwile się zbłaźnisz tak, że mucha nie siada.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

2. Data: 2008-01-19 02:25:11

Temat: Re: Dobranoc...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 02:28:33 +0100, Ikselka napisał(a):

> No, to idź spać, XL, bo za chwile się zbłaźnisz tak, że mucha nie siada.
> :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Tak więc - zmykam. Do jutra. nawet Sky mnie juz nie wyciągnie na
zwierzenia. Średnią mam dziś i tak dobrą - mogłabym teraz z tydzień pisac
same głupoty albo nie pisac nic... Może by tak spróbowac?

3. Data: 2008-01-19 02:27:58

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> [...]
> życia? Kurczę, chyba nie bardzo, ale to chyba dobrze :-D
> No, to idź spać, XL, bo za chwile się zbłaźnisz tak, że mucha nie siada.

Co sie stalo sie?
http://pl.youtube.com/watch?v=r9TxhowB0OU
Twoj najlepszy kolega tez byl?

4. Data: 2008-01-19 09:15:26

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> ...wszystkim. Zbyt dużo dzis wypiłam, ale fajnie było, bo było mnóstwo
> szcześliwych ludzi na imprezie, ludzi z mojej i sąsiednich wsi, ludzi
(...)

Jesteś Kononowiczem tej grupy. Podczas czytania Twoich postów łatwo
skojarzyć barwę głosu oraz ton pana Krzysztofa.

5. Data: 2008-01-19 09:17:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Jesteś Kononowiczem tej grupy. Podczas czytania Twoich postów łatwo
> skojarzyć barwę głosu oraz ton pana Krzysztofa.

Poucza Marcin.

6. Data: 2008-01-19 11:22:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 10:15:26 +0100, marcin napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Jesteś Kononowiczem tej grupy. Podczas czytania Twoich postów łatwo
> skojarzyć barwę głosu oraz ton pana Krzysztofa.

Jak ktoś ma obsesję, to każdego skojarzy z przedmiotem swojej obsesji.
Tak to już jest...

PS. A tak w ogóle: coś każe Ci czytać moje posty? jakiś wewnętrzny głos? -
widzisz, jaki mam wpływ na Ciebie.
I O TO CHODZI! Może uda mi sie Ciebie uratować...
;-p

7. Data: 2008-01-19 12:11:58

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktoś ma obsesję, to każdego skojarzy z przedmiotem swojej obsesji.
> Tak to już jest...
A gdzie ja napisałem że mam obsesję dewocie ?

> PS. A tak w ogóle: coś każe Ci czytać moje posty? jakiś wewnętrzny głos? -
Czy gdzieś kiedyś twierdziłem że coś mi każe czytać Twoje posty dewocie ?

8. Data: 2008-01-19 12:31:28

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 13:11:58 +0100, marcin napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie ja napisałem że mam obsesję dewocie ?

Ty tego nie wiesz, to niby jak miałeś napisac?
To, że masz obsesję, widać po Twoich wypowiedziach i to JA Ci mówię, że ją
masz :-)

> Czy gdzieś kiedyś twierdziłem że coś mi każe czytać Twoje posty dewocie ?

"Podczas czytania Twoich postów łatwo skojarzyć barwę głosu oraz ton"

"Dewocie"? - zdaje się, że wyszedłeś z roli nieco - widzisz mnie
stysiąckrotnioną w każdym z kawałków swego potłuczonego lustra...

9. Data: 2008-01-19 13:01:04

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty tego nie wiesz, to niby jak miałeś napisac?
> To, że masz obsesję, widać po Twoich wypowiedziach i to JA Ci mówię, że ją
> masz :-)
To ty tak myślisz dewocie.

> "Podczas czytania Twoich postów łatwo skojarzyć barwę głosu oraz ton"
Brak odpowiedzi na moje pytanie, czy gdzieś kiedyś twierdziłem że coś każe
mi czytać Twoje posty dewocie ?

> "Dewocie"? - zdaje się, że wyszedłeś z roli nieco - widzisz mnie
> stysiąckrotnioną w każdym z kawałków swego potłuczonego lustra...
Dewocie, te twoje skojarzenia są barwne i wzięte z sufitu.

10. Data: 2008-01-19 13:08:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 14:01:04 +0100, marcin napisał(a):

> [...]
> mi czytać Twoje posty dewocie ?

> Dewocie, te twoje skojarzenia są barwne i wzięte z sufitu.

Dają Ci do myślenia, nie?
:-)
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

Wstyd, a zachowanie.
Najlepsza ksiazka o...
Syndromy...
Ona LUBI być Polką...
Chopy, bójta się - mój ulubiony temat ;-)