Dobre winko

31. Data: 2004-10-22 21:12:20

Temat: Re: Dobre winko
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "boletus" <b...@o...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Friday, October 22, 2004 10:47 PM

> Teraz rozumiem.
>
> Pozdrawia boletus
:)
jeszcze tego sie nie nauczyles
ze nie manewruje sie w ten sposob cytowanym tekstem
???

32. Data: 2004-10-22 23:38:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze tego sie nie nauczyles
> ze nie manewruje sie w ten sposob cytowanym tekstem
> ???
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

"dla mnie zawsze najwieksza zaleta tej grupy bylo to
ze mozna bylo tu swobodnie i swawolnie pozartowac"
Czyż to nie Twoje słowa ?

Pozdrawia swawolnie boletus

33. Data: 2004-10-23 05:39:49

Temat: Re: Dobre winko-OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> :))))
> czy Ty zawsze w piatkowe wieczory w takie wysokie tony uderzasz
> ?

Jeśli nie zrozumiałeś moich postów to ja odpuszczam.
Miałam Cię dotąd za człowieka wielkiego serca, ciepłego i serdecznego
i naprawdę nie wiem po co silisz się na złośliwosci wobec innych:-(
Wydawało mi się, że sprawianie przykrości nie leży w Twojej naturze.
No cóz, każdy może się pomylić:-(

Dla mnie EOT.

Pozdrawiam
Marta

34. Data: 2004-10-23 06:42:08

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Oct 2004 20:45:26 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

> pierwszy raz uwazam dokladnie tak samo jak Ty

Tak to zabrzmiało, że nie wiem...
A jakoś nie zauważyłam, żebyś wyrażał często sprzeciw wobec tego,
co mówiłam?

Pozdrawiam,
Anka :)

35. Data: 2004-10-23 07:31:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam Cię dotąd za człowieka wielkiego serca, ciepłego i serdecznego(...)

To dla tych, od których....... <lol>

> Dla mnie EOT.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dla mnie MMF

Pozdrawia boletus

36. Data: 2004-10-25 09:54:24

Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla mnie zawsze najwieksza zaleta tej grupy bylo to
> ze mozna bylo tu swobodnie i swawolnie pozartowac
Nie wszystko co ciebie smieszy musi bawic rowniez innych.

37. Data: 2004-10-25 09:55:03

Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie MMF

Metody Matematyczne Fizyki ????

38. Data: 2004-10-25 09:57:35

Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No i nie ma
> wstrętnego posmaczku win "działkowych", tj. tych, które pamiętam
> z czasów, kiedy rodzina i znajomi nastawiali sobie w balonie
> owoce z cukrem i czekali aż powstanie tzw. wino.
> Po to wyselekcjonowano szlachetne drożdże, żeby otrzymać lepszą
> jakość wina.
No to ciekawe, czy moje wino ma wstretny posmak win dzialkowych...

39. Data: 2004-10-25 16:57:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ciekawe, czy moje wino ma wstretny posmak win dzialkowych...

Ten posmaczek to nie dlatego że wino działkowe,ale jest to
choroba wina,mazywa się myszka.Pierwsza przyczyna to nieszczelny
korek.Słaba fermentacja na starcie.Zanika po długim czasie,oraz
przy przechowywaniu w bardzo ciepłym miejscu,również długo.
Lepiej wylać,nastawić nowe.

Klony i czarne kropki
Roze w PKWL
Konfitura Czapska