Dobry okulista w Warszawie?

1. Data: 2007-08-31 20:21:22

Temat: Dobry okulista w Warszawie?
Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow moglby mi polecic dobrego okuliste w
rejonie Warszawy i okolic? Zalezy mi na lekarzu z tzw. otwartym umyslem.
Czytalam kiedys, ze drobne wady wzroku mozna korygowac za pomoca odpowiednio
dobranych cwiczen, bardzo by mi to odpowiadalo. Nie chce wyladowac u
lekarza, ktory co rok bedzie mi zapisywal o pol dioptrii silniejsze szkla i
tyle...
Pozdrawiam,
AsiaBe B-]

2. Data: 2007-09-01 03:33:50

Temat: Re: Dobry okulista w Warszawie?
Od: d...@g...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Ja leczę się w Szpitalu Praskim. Tam jest się trudno dostac. Proponuję
znajdź w Internecie prywatny gabinet okulistyczny, gdzie przyjmuje prof.
Szaflik, a tam też przyjmuje np. dr Kamińska - ludzie ją chwalą. To jest
oczywiście prywatny gabinet....

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Daria.

--
Opole - Miasto Bez Granic.
http://www.opole.pl - tu znajdziesz nowe miejsca, nowe mozliwosci, nowe inspiracje...

3. Data: 2007-09-01 17:22:16

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 22:21, "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> dobranych cwiczen, bardzo by mi to odpowiadalo. Nie chce wyladowac u
> lekarza, ktory co rok bedzie mi zapisywal o pol dioptrii silniejsze szkla i
Hej! Jak rozumiem, interesuja Cie cwiczenia tzw metody Batesa. To
raczej nie do okulisty. Chocby z tego powodu, ze podczas 40-minutowej
wizyty nie ma na nie czasu. Prosciej zapisac okulary.
W necie znajdziesz cale podreczniki na temat metoty Bates'a i
pokrewnych.
Ja bylem na szkoleniu organizowanym przez http://akasha.com.pl/ na
terenie Warszawy.
Samo wprowadzenie trwa caly dzien, ale efekty widac od razu.
Swoja droga jesli slyszalas o TMMH, to metoda Bates'a opiera sie na
tych samych zalozeniach.

4. Data: 2007-09-01 20:35:41

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.09.2007 k...@g...com <k...@g...com> napisał/a:
> [...]
> Samo wprowadzenie trwa caly dzien, ale efekty widac od razu.
> Swoja droga jesli slyszalas o TMMH, to metoda Bates'a opiera sie na

I co, widzisz lepiej?
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

5. Data: 2007-09-02 00:26:13

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> I co, widzisz lepiej?
> --
> Samotnikhttp://www.pachnidelko.pl/
Bezposrednio w trakcie szkolenia widzisz efekty na tej tablicy z
literkami.
Dalsze sukcesy zaleza od systematycznej i k... nudnej pracy, ktora
mnie przerasta.
Mam tylko tyle energii, zeby to stosowac tylko w czasie kryzysow.

6. Data: 2007-09-03 21:57:39

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne, poczytam sobie. Czy moglbys jednak naapisac cos wiecej z
punktu widzenia osoby, ktora to ukonczyla? Czy efekty sa dlugotrwale?
Pozdrawiam,
AsiaBe

zastawka
kregoslup