Dobry stomatolog,sprawdzony-szukam

1. Data: 2002-08-26 15:49:19

Temat: Dobry stomatolog,sprawdzony-szukam
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze OT,to z gory przepraszam,
ale spytam,czy ktoras z Was moglaby mi polecic
dobrego stomatologa w Wawie/Natolin,Kabaty/

dziekuje
Adrianna

...nic bardziej wstrętnego niż się wstrzymywać...
trzeba żyć jakby się wbijało sztylet: do dna i szybko...

1. Data: 2002-08-26 16:36:04

Temat: Re: Dobry stomatolog,sprawdzony-szukam
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Byc moze OT,to z gory przepraszam,
> ale spytam,czy ktoras z Was moglaby mi polecic
> dobrego stomatologa w Wawie/Natolin,Kabaty/

Ciut dalej w stronę centrum na Dereniowej 52/54 jest klinika DentalClub tel.
643-57-69
http://www.dentalclub.com.pl/
Ja chodzę do pani Beaty Pawlikowskiej.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-26 17:06:52

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam tylko w Legionowie. Ale za to swietny zaklad. Przyjezdzam tam z
Krakowa (tzn mam rodzinke w Legionowie ale i tak zeby lecze tam a nie w
Kraku)Jesli chcesz wiecej informacji-daj znac

1. Data: 2002-08-26 17:39:51

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale spytam,czy ktoras z Was moglaby mi polecic
> dobrego stomatologa w Wawie/Natolin,Kabaty/

do mojej ukochanej, bezbolesnej pani doktor, to ja z natolina na
trgowek zaiwanialam:) - jedyny lekarz, ktory przezwyciezyl moj strach,
dzis sie ciesze, jak ide na wizyte. dr. wdowiarek tel 679 72 00, 679
72 02

enel
ul. Gilarska 86c, 03-589 Warszawa, Gmina: Targówek

Godziny otwarcia :
dni powszednie 8.00 - 21.00, soboty 9.00 - 17.00

1. Data: 2002-08-28 09:32:16

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam gabinet na ul. Rzymowskiego 45 (niedaleko galerii Mokotow) tel
8532802. Prowadzacy dentysta jest poprostu rewelacyjny, po pierwsze jest
mily, sympatyczny, usmiechniety, co powoduje ze czujesz sie bezpiecznie i
strach cie opuszcza. Ale najwazniejsze: jest profesjonalista, widac, ze zna
sie na rzeczy, ze to jego pasja, nie ma dla niego rzeczy niemozliwych, ma
wiele pomyslow co zrobic mozna z zebami, duzo radzi. np moj przyjaciel ma
duze problemy z zebami (przyczyny prenatalne), wiekszosc dentystow nie
dawala mu nadzieji na to, ze mozna cos z nimi zrobic. A ten dentysta na
dziendobry, na podstawie obejrzenia jego zebow powiedzial mu jakie choroby
przechodzil, w jakim wieku (podobno mozna to odczytac po budowie zebow) i w
koncu dal mu nadzieje na to, ze z jego zebami mozna dojsc do porzadku, ze
mozna naprawic zarowno wyglad estetyczny jak i zdrowotny. Wszystko mu
wyjasnil dokladnie no i moj przyjaciel w koncu zaczal leczyc to, co dla
innych dentystow wydawalo sie niemozliwe. Naprade polecam!!!!

1. Data: 2002-08-29 09:19:33

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> Byc moze OT,to z gory przepraszam,
> ale spytam,czy ktoras z Was moglaby mi polecic
> dobrego stomatologa w Wawie/Natolin,Kabaty/

witam wszytskich:)
ja za to polecam Pania dr Smoktunowicz z CityDent (ul. Domaniewska) -
dzieki niej zaczelam z przyjemnoscia chodzic do dentysty, chociaz
wczesniej panicznie sie balam..:)
Bezbolesnie, szybko, dokladnie:)

*dziwnie dziwne - zdziwil sie baranek...*
@[] @[]
'' ``
@_
@[]_}
''``
mailto:p...@s...com.pl
http://www.indukti.art.pl
http://indukti.mp3.com.pl
GG:4474632

1. Data: 2002-08-30 12:08:49

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ewa" <p...@s...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> ja za to polecam Pania dr Smoktunowicz z CityDent (ul. Domaniewska) -
> dzieki niej zaczelam z przyjemnoscia chodzic do dentysty, chociaz

Ja CITY-DENT odradzam wszystkim, którzy cenia wlasne zdrowie. Bylam tam
na zabiegu usuniecia zatrzymanej ósemki. Zabieg wykonal jakis pan
chirurg, podobno specjalista. Nie dosc, ze byl bardzo niemily, a do
zabiegu podszedl jak do przykrej, zawodowej koniecznosci, to wykonal go
w taki sposób, ze przez pare nastepnych tygodniu musialam leczyc
dziaslo, w którym na skutek ekstrakcji powstal ropien. Tuz po zabiegu
zauwazylam, ze twarz jest nienaturlanie spuchnieta, poniewaz opuchlizna
siegala mi wlasciwie az pod oko. Nie moglam zamknac ust, mówic, myc
zebów, nie wspominajac juz o jedzeniu. Diagnoze na nastepny dzien po
zabiegu wystawila jakas mloda pani stomatolog, która uznala, ze wszystko
jest w porzadku. Dopiero na drugi dzien od wykonania ekstrakcji
przepisano mi antybiotyk, który normalnie powinno sie przyjmowac od razu
po dokonanym zabiegu. Odnosze wrazenie, ze gdyby nie moja interwencja
nigdy bym tego antybiotyku nie dostala i mogloby dojsc do jeszcze
powazniejszych powiklan. Przez dwa dni owa pani stomatolog twierdzila,
ze nic zlego sie nie dzieje i wszystkie objawy sa normalne. W koncu
pojechalam do innego zakladu dentystycznego, gdzie od razu lekarze
stwierdzili ropien, który musial byc natychmiast przecinany. Dlatego
CITY-DENT naprawde odradzam. Sama lecze sie w PRIMA-DENCIE
(http://www.primadent.com.pl) i jestem z ich uslug bardzo zadowolona.
Lekarze sa mili i naprawde kompetetni. Warto równiez wspomniec o
konkurencyjnych cenach i róznych typach znizek, jakie oferuja. Np.
przychodzac na leczenie w weekend otrzymujesz 15% rabatu. PRIMA-DENT ma
chyba 3 siedziby w Warszawie.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-08-30 15:30:05

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira wrote:

> Ja CITY-DENT odradzam wszystkim,

coz, to mnie sie chyba niezle pofarcilo, bo i plombowalam trojke (po 2
latach ani sladu przebarwien ani niczego innego) i koronke tam wstawialam
(nie bylo zadnych komlikacji)....

pozdrawiam
ewa
--